Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אל הדגל !


שמר
שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

 

אני רוצה לפנות אליכם כאן כדי לשנות משהו במציאות המוטורית העגומה בה אנחנו נתקלים כל יום.

 

אני מניח שאותם אלה שמגיעים אל הפורום הם כאלה שהנושא המוטורי קרוב אל ליבם , או לפחות מעניין אותם.

 

(התנצלותי לאלה שמשוטטים בין הפורומים השונים ונתקלים שלא בפעם הראשונה בהודעה, פשוט תעברו להודעה הבאה בבקשה).

 

מעל לכל – מדובר כאן בחיי אדם. מעבר לכל הויכוח על איך ומה (ואני אכנס לזה בהמשך) ,

 

יש כאן כמעט 600 הרוגים כל שנה. 600 איש ! ראבאק! על פחות מזה יצאה מדינת ישראל למלחמות ,

 

ובתחום המוטורי ? יוק! כל מה שאנחנו מקבלים זה מס שפתיים מכל מיני פוליטיקאים קשקשנים (ולא משנה כרגע מאיזה צד של הקשת הפוליטית) , ואפס תוצאות. כל מדינה נורמלית הייתה מחליפה את האנשים המטפלים ,את הדרך , את האמצעים , את השיטה – כל דבר שעשוי להביא שינוי.

 

רק פה מדברים על שינויים מינוריים בעקומה כזו או אחרת כאיזשהו הישג או הצלחה.

 

בעידן הטכנולוגי של ימינו לעבד את הנתונים השונים על הנושא המוטורי , ולהפיק מהם את הלקחים המתבקשים כדי לגרום לשינוי מהותי ברשימת ההרג האינסופית הזו , זה דבר פשוט מאוד.

 

למרות זאת עושים כל הנוגעים בדבר בערך אפס – ומתחבאים מאחרי פעולות פופוליסטיות שבינן לבין חסכון בחיי אדם ומניעת תאונות אין שום קשר.

 

לדעתי זהו הנושא העיקרי שעליו על הקהילה המוטורית להיאבק. מעבר לכל הנושאים האחרים המעניינים אתכם , חיי אדם הם אלה החשובים יותר .

 

בנושא הזה יש לבצע מהפך שלם בכל הקשור למימסד – להשליך לכל הרוחות את השיטה הקיימת וליצור מערכת שתתבסס על שיקולים מקצועיים ולא פוליטיים.

 

עוד דברים – מעניינים אותנו לא פחות (אני מעלה אותם אחרי רק בגלל שחיי אדם יותר חשובים לי , לא בגלל שאותם דברים לא מדברים אליי) , הינם כל מלחמת המימסד בכל מי שמעז להעלות בדמיונו/מחשבתו איזושהו רעיון הקשור חלילה להנאה כלשהי ממוטוריקה.

 

רוב העם היושב בציון מתייחס אל כלי הרכב שקופסה שכל תפקידה בחיים הוא לנייד אותנו ממקום למקום ותו לא. אי לכך היחס אותם מקבלים כל אותם אלה שמעזים לגלות רגש חיובי כלשהו כלפי כל מה שיש לו מנוע הינו אותו יחס שהיה שמור למצורעים בימים אחרים.

 

כל מחשבה חיובית מוטורית הופכת כל אחד מאיתנו לסוטה/עבריין/מטורף בפוטנציה בעיני אותם אלה שאמורים להיות משרתי הציבור שאנחנו חלק ממנו.

 

עקב כך כל מי שמבקש לנהוג /לרכב באופן שכל שאר מדינות העולם קיבלו מזמן כלגיטימי וכתקין , מוצא את עצמו נרדף – ולא משנה אם זה אותו אחד/ת שאוהב לנסוע מהר , להתחרות , לטייל , לבחון או סתם להינות מאדי הדלק.

 

כל הפוליטיקאים עד היום התעלמו מהרצון הקיים בקרב חלק גדול מהאוכלוסייה לקבל את הענף המוטורי כתחביב / העדפה נורמלית.

 

שלא לדבר על ספורט מוטורי , שהוכח כבר לא פעם ולא פעמיים שיש לו קהל יעד בין הגדולים בארץ , בטח גדול מענפים מוזרים הזוכים לעידוד ותקצוב מהמוסדות , ומדברים אל קהל יעד קטן בהרבה (לא שיש לי משהו נגד הענפים הללו , אבל הגיע הזמן שענף הספורט המוטורי יקבל הכרה ותקצוב ראויים).

 

אחרי כל הדברים האלה , הגיע הזמן לדעתי שנתארגן כגוף אחד , נשכח את כל המחלוקות השונות שיש בינינו בנושאים שונים ,

 

ונפעל כדי לקדם את הנושא שקרוב ללב כולנו – המוטוריקה. הן כדי להציל חיי אדם , והן כדי לאפשר לנו להנות ממה שאנחנו אוהבים.

 

לא דיברתי עדיין על השחיטה הפיננסית שמתבצעת בציבור הזה (ההכנסות הכי גדולות למדינה הן ממיסוי רכב) , על ההתנכלות לכל מי שמנסה להרים בארץ אירוע מוטורי כלשהו , על שטיפת המוח שמתבצעת נגד מי שאוהב לנהוג , על המטחנה הנקראת בתי המשפט לתעבורה,

 

על הרדיפה של משטרת ישראל , ועוד ועוד...

 

 

 

וכאן אני מגיע סוף סוף אל הנקודה שלשמה אני פונה אליכם.

 

כולכם בטח זוכרים שהבחירות מתקרבות , וזהו בדיוק הזמן בו מקבלים הבטחות מהמפלגות השונות.

 

הבעייה הגדולה היא שאחרי הבחירות שוכחים את כל ההבטחות וכל מה שמאכילים אותנו בכל השנים זה מה שממשיכים לקבל מייד אחרי הבחירות.

 

מנסיוני האישי , השיטה היחידה שתביא תוצאות במדינת ישראל , הינה לחדור אל המימסד מבפנים , בתור או בתוך תנועה פוליטית.

 

כל סקטור בארץ ששאף עד היום להישגים כלשהם היה כזה שדאג להכניס את אנשי שלומו אל הזירה הפוליטית.

 

חתימות/עצומות/הפגנות/תנועות לא הביאו (ולא יביאו לדעתי) שום שינוי אם הן לא יגובו בכח פוליטי. "נבחרי" העם פשוט מתעלמים מכל מה שהבטיחו עד הבחירות , ועושים אך ורק מה שנוח להם.

 

לי באופן אישי נמאס מכל המצב הזה , נמאס לי להירדף ע"י כל זרועות המימסד האמורות לטפל בתחום התחבורה והמוטוריקה , נמאס לי להיחשב כמשוגע/מטורף בגלל שאני אוהב לנסוע ואפילו מעז להיהנות מנסיעה , נמאס לי לפחד בכל פעם שאני יוצא אל הכביש הן מהמשתמשים האחרים בכביש (שחסרים כל מודעות מוטורית) והן מאלה שאמורים לשמור על שלום הציבור ולסייע לי להגיע ממקום למקום בנוחות ובבטחה (משטרת ישראל ו/או מע"צ למי שלא הבין) , נמאס לי לשלם ביוקר עבור הזכות להתנייד ממקום למקום (מכל כיוון שלא תסתכלו על זה) ונמאס לקנא כמעט בכל תושב אחר של כדור הארץ על האפשרויות העומדות בפניו להינות מהחיים באמצעות מכונה עם מנוע.

 

כמו שאמרתי , אני חושב שכדי לשנות משהו כאן , צריך להתארגן בגוף פוליטי , בין אם כגוף עצמאי , ובין אם "לתפוס טרמפ" על מפלגה שרעיונותיה ומצעה יקדמו את הנושא.

 

מצאתי מפלגה אחת , שחלק ממצעה מוקדש בדיוק לנושאים עליהם כתבתי עד עתה. באופן אישי אני נרתם לעזור למפלגה הזו .

זה שבאופן אישי כמעט כל נושא במצע אותה מפלגה מתאים לי אישית ,זה רק מוסיף למוטיבציה שלי. אבל הייתי הולך כמעט עם כל גוף שאיתו יהיה סיכוי לשנות משהו במציאות בכבישים (וכל מקום אחר בו יש נגיעה לנושא).

 

אבל כדי לבנות כח ממשי , יש צורך ביותר מאדם או שניים שיובילו – צריך ארגון גדול ככל האפשר , שבו כל אחד יתרום את חלקו הקטן , ויחד ייתן וייצג את הכח שיש לחובבי ההגה/כידון באמת .

 

אין בכוונתי להתחיל לנצל את הפורום כבמת פרסומת לאותה מפלגה , אני לא חושב שזה המקום לכך. מה שאני מחפש/מבקש זה אנשים שיסכימו לתרום

 

מזמנם וממרצם כדי לקדם את הנושא ולעשות לכולנו חיים יותר טובים וחיים בכלל.

 

כל מי שהדבר מעניין אותו מוזמן לפנות אליי בדו"אל ו/או בהודעה פרטית , ואני אשמח לספר לו בדיוק באיזו מפלגה מדובר , על מה בדיוק מדבר המצע שלה , ולמה אני חושב שזוהי הדרך לשנות את המציאות בה אנו חיים (ואם מעניין ,גם על עצמי).

 

אפשרות אחרת היא להשאיר לי אמצעי קשר (כתובת,טלפון,כל דבר) בפורום.

 

חשוב לי להדגיש , התמורה היחידה שתהיה לי או לכל אחד אחר שירצה לעזור , לא תהיה חומרית . אין לי מקורות מימון , ספונסרים או כל דבר דומה.

 

אני מנסה לעשות את המהלך הזה כדי לשפר לי באופן אישי ולכולנו את החיים , בכביש בפרט ובארץ בכלל . זה בטח בטח לא לשם שמיים , כי אני מעדיף כרגע לחיות טוב את החיים שיש לי - אבל לי זה חשוב , ואני מקווה שגם לכם.

 

 

תודה מראש לכולם ונסיעה טובה בכל מובן שתרצו

 

שמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תמיד בכנסת ישנם כמה צדיקים שעושים את העבודה כמו שצריך, למשל נחום לנגנטל בכנסת היוצאת...

שנית, תסתכל אחורה ותראה שמפלגה סקטוריאלית (כמו הס מס- נגד המיסים, או עלה ירוק-לטובת מילוי נאות של מקטרות שלום למיניהן...) לא הצליחו כאן.

לעולם לא תוכל ליצור קבוצת לחץ פוליטית משמעותית לטובת התחבורה. לדעתי, רק אם תיצור הד מספיק בתקשורת זה אולי יעבוד, כי, כמו שאמר פעם מישהו, מה שמעניין את הפוליטיקאים זה המוסף של יום ששי.

אתה גם ערבבת דברים. כדי לנהוג בסביבת נהגים אדיבים, צריך לחזק את מערכת החינוך דווקא...

בקיצור, לחץ פוליטי חוץ פרלמנטרי יעזור טוב יותר. ברגע שתבחר לכנסת, או שתתיבש באופוזיציה או שישחדו אותך בקואליציה, כי נחום לנגנטלים אין הרבה וגם הוא עוזב...תנחש למה.

ועוד קצת לסמנטיקה: מה זה "שאר מדינות העולם". עם כל הכבוד לקיטורים, אנחנו אחת המדינות היותר מפותחות מבחינה מוטורית ואם אתה רוצה לטייל בקופסא שלך לגליל או לנגב, מה מונע ממך? נסה לנהוג במזרח אירופה (כבישים מחורבנים, דלק נטול עדיין לא הכי זמין), בדרום אמריקה (זיהום אויר, שודדים), במזרח אסיה (פקקי ענק וזיהום אויר).

האם בכל המדינות בעולם יש תקנות לספורט מוטורי? האם בכל "שאר העולם" מעודדים שימוש בגלאי רדאר כמו כאן?

אני לא אומר שהכל מתוק כאן..רחוק מזה ויש המון מה לתקן. אבל אם תראה מה שנעשה כאן בעשר השנים האחרונות, ובעיקר בפיתוח תשתיות (רבין) ובפיתוח הרכבת (שרון), תראה שאנחנו במקום טוב באמצע ביחס לשאר העולם.

לגבי המפלגה שמצאת: אינני יודע מי היא אבל אחת מהשתיים: אם היא כבר בכנסת, אז חבל"ז, כי היא לא הוכיחה את עצמה. אם היא לא נבחרה עדיין, לדעתי היא גם לא תיבחר.

אני חוזר ואומר שהלחץ הכי טוב הוא לחץ חוץ פרלמנטרי. שים לב איזה רעש עושה תנועה כמו Greenpeace (שאני חבר בה)

או להבדיל, איך השיג מועדון החמש את תקנות רכב אספנות וזה בשם ציבור שהוא קטן יותר מחובבי הספורט המוטורי.

מכל מקום, אני מצדיע ללהט שלך. בזכות נלהבים כמוך, דברים מישתנים כאן...קח לחיצת יד חמה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני למה הקביעה שהמפלגה עוסקת אך ורק בנושאי תחבורה? (קביעה שגויה).

 

מדובר במפלגה שבמצע שלה מופעים כחלק משלל דברים אחרים גם התיחסות לנושאי התחבורה.

 

לגבי מצבנו ההשוואה למדינות עולם שלישי היא לא במקום. אנחנו (לפחות מתיימרים) להציג את עצמנו כמדינה אשר לא שייכת לעולם השלישי. מדינות מזרח אירופה לא שייכות למדינות המובילות , אולי הן גם לא עולם שלישי קלאסי כמו מדינות באפריקה אך הן קרובות לכך יותר מאשר קרבה למדינות כגון גרמניה, ארה"ב וכו'.

 

בכל מקרה עדיף ליצור קשר (למי שמעוניין) באופן אישי עם שמר ולא לפתוח בפורום (בטח לא בזה לפחות) דיונים פוליטיים.

 

סוף שבוע נעים,

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כולל גם את טנזניה..לא?

אני חושב שזה מאד לגיטימי להביע דעה על דבר שמתפרסם כאן. מה גם שמדובר בתחבורה.

ולגופו של עניין בתשובתך, גיא, אל תתפתה לחשוב שכל מפלגה השמה במצע שלה נושא תחבורתי, מגשימה אותו בסוף. הרי כמעט כל המפלגות שמות במצע שלהן נושאים תחבורתיים. הם יגשימו אותם רק לאחר לחץ ולא מתוך אהבת הדבר. מטרת המצע היא רק למשוך קולות. לאחר הבחירות המאמץ של הנבחרים הוא להישרד. אם הנושא התחבורתי משרת את מטרת ההשרדות, זה יעבוד. אם לא, הם לא ישתינו לכוון שלנו. ולכן אני חוזר ואומר שרק מאבק חוץ פרלמנטרי יוכל לעזור.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשווה את עצמך לרע ביותר ותגיד שמצבך טוב. אני מעדיף לנסות להשוות את עצמנו רק למי שאנחנו מתיימרים להיות...

 

לדעתי התפיסה מעוותת קלות... זה לא להסתכל על חצי הכוס המלאה, זה כמו להסתכל על שמינית הכוס המלאה ולהיות מאושר כי יש מישהו עם כוס ריקה...

 

אני לא כל כך תמים כמו שאתה מתיימר להציג אותי , ברור לי מהו מצע ומה רבים מהמצעים שווים אחרי הבחירות. אגב אני לא בטוח שכל מפלגה מתייחסת באופן ספציפי עד כדי כך לתחבורה, אבל בטוח שכולן (או רובן) מתייחסות.

 

אני יחתום את הדיון הזה פה, במידה ותרצה להמשיך אותו אנא בהודעה פרטית או מייל.

 

אני יחתום את דברי בתמונה משעשעת לסוף שבוע...

 

 

גיא.

cute!.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנסיונות ליצור קבוצות לחץ מחוץ לכנסת ,לפחות בנושא תחבורה - נכשלו עד היום.

הדרך היחידה היא להכות (וזו השיטה היחידה שמבינים בכנסת לצערנו) בהם מבפנים.

 

אני אפרט יותר מאוחר בדיוק למה אני מתכוון , כולל התייחסות לדברים שציינת , חלקם אגב נכונים לגמרי - אבל אני בכל זאת מנסה להילחם , גם אם אלו טחנות רוח. פשוט כרגע הזמן מוגבל ,אבל אני אחזור אליך ואל כל מי שמעוניין.

 

ותודה על לחיצת היד :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאני יודע לאיזו מפלגה אתה מתכוון, אבל אני לא יפרסם אותה כאן.

בימים כאלה, שהמצב הביטחוני עגום למדי, אנשים יעדיפו לוותר על ליגליזציה של הגראס, או על החלפת הפוליטיקאים באנשים מקצוע וכ"ו. אנשים יעדיפו מפלגה שתפתור את הסכסוך הביטחוני. זה ברור. אף אחד לא יבזבז את ההצבעה שלו על מפלגות שהוא יודע שהם לא יעברו את אחוז החסימה, וכולם יעדיפו להצביע למפלגות כמו ליכוד או העבודה.

 

הבעיה היא שאין דרך לחוקק חוק בממשלה כמו שצריך, בלי ללחוץ על הממשלה. (במילים אחרות - רק עם שובתים, משיגים משהו...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני ,ברשותך אשיב ללירן קודם ,כי אני לא רוצה להיכנס לויכוח פוליטי מעל דפי הפורום אלא רק להסביר על קצה המזלג.

לא ברור לי למה אתה חושב שהצבעה לא לליכוד או לעבודה הם בזבוז קולות - שיטת הממשל בארץ ,בניגוד לארה"ב למשל , נותנת ייצוג הולם גם לקבוצות שהן לא הרוב. אני לא מנסה כרגע להגיד איפה יותר טוב , אלא מציג את המצב הקיים.

אם ניקח לרגע את המפלגה השלישית בגודלה כיום - ש"ס ,בלי קשר להסכמה לדרכה , הרי היא קמה על בסיס רעיון אחד מרכזי והוא ייצוג הציבור שמאחריה (קרי ספרדי דתי) , וככזו התחילה , עד להגעה לממדים אלה.

למעשה רוב המפלגות הדתיות מייצגות גישה דומה.

אותו דבר באיזשהו אופן גם עם מפלגה כמו "עם אחד".

לבוא ולהגיד מראש שזהו בזבוז קול? זוהי מהותה של שיטת ההצבעה שלנו - אספת מספיק קולות לעבור את אחוז החסימה ?טוב. לא ? אכן קולך "התבזבז". (דרך אגב - "עלה ירוק" למשל , לא הייתה רחוקה מכניסה לכנסת הנוכחית , מה היית אומר אז?).

 

 

ועכשיו בני:

ראשית, תמיד בכנסת ישנם כמה צדיקים שעושים את העבודה כמו שצריך, למשל נחום לנגנטל בכנסת היוצאת...

שנית, תסתכל אחורה ותראה שמפלגה סקטוריאלית (כמו הס מס- נגד המיסים, או עלה ירוק-לטובת מילוי נאות של מקטרות שלום למיניהן...) לא הצליחו כאן.

לעולם לא תוכל ליצור קבוצת לחץ פוליטית משמעותית לטובת התחבורה. לדעתי, רק אם תיצור הד מספיק בתקשורת זה אולי יעבוד, כי, כמו שאמר פעם מישהו, מה שמעניין את הפוליטיקאים זה המוסף של יום ששי.

אתה גם ערבבת דברים. כדי לנהוג בסביבת נהגים אדיבים, צריך לחזק את מערכת החינוך דווקא...

בקיצור, לחץ פוליטי חוץ פרלמנטרי יעזור טוב יותר. ברגע שתבחר לכנסת, או שתתיבש באופוזיציה או שישחדו אותך בקואליציה, כי נחום לנגנטלים אין הרבה וגם הוא עוזב...תנחש למה.

ועוד קצת לסמנטיקה: מה זה "שאר מדינות העולם". עם כל הכבוד לקיטורים, אנחנו אחת המדינות היותר מפותחות מבחינה מוטורית ואם אתה רוצה לטייל בקופסא שלך לגליל או לנגב, מה מונע ממך? נסה לנהוג במזרח אירופה (כבישים מחורבנים, דלק נטול עדיין לא הכי זמין), בדרום אמריקה (זיהום אויר, שודדים), במזרח אסיה (פקקי ענק וזיהום אויר).

האם בכל המדינות בעולם יש תקנות לספורט מוטורי? האם בכל "שאר העולם" מעודדים שימוש בגלאי רדאר כמו כאן?

אני לא אומר שהכל מתוק כאן..רחוק מזה ויש המון מה לתקן. אבל אם תראה מה שנעשה כאן בעשר השנים האחרונות, ובעיקר בפיתוח תשתיות (רבין) ובפיתוח הרכבת (שרון), תראה שאנחנו במקום טוב באמצע ביחס לשאר העולם.

לגבי המפלגה שמצאת: אינני יודע מי היא אבל אחת מהשתיים: אם היא כבר בכנסת, אז חבל"ז, כי היא לא הוכיחה את עצמה. אם היא לא נבחרה עדיין, לדעתי היא גם לא תיבחר.

אני חוזר ואומר שהלחץ הכי טוב הוא לחץ חוץ פרלמנטרי. שים לב איזה רעש עושה תנועה כמו Greenpeace (שאני חבר בה)

או להבדיל, איך השיג מועדון החמש את תקנות רכב אספנות וזה בשם ציבור שהוא קטן יותר מחובבי הספורט המוטורי.

מכל מקום, אני מצדיע ללהט שלך. בזכות נלהבים כמוך, דברים מישתנים כאן...קח לחיצת יד חמה.

 

דבר ראשון ,לגבי הסמנטיקה , יש מידה של צדק בדבריך , אולי "שאר העולם" קצת קיצוני , אבל בכל זאת - אני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה , ולנסות להשוות את מצבנו לארצות המפותחות - ואז תראה כמה שמצבנו רע.

 

אני מסכים גם שחלק מהבעייה נעוץ בחינ וך -אבל חינוך חייב לבוא לדעתי בשילוב עם אכיפה נכונה , וכאן חייבת לבוא התערבות המימסד . ראה לדוגמא את ניו יורק - עיר שהייתה עד לפני כמה שנים מוקד פשיעה , הפכה למקום שדי טוב לחיות בו , וזה בזכות ,בין היתר , אכיפה נכונה. לא שהתושבים שם פתאום נהיו מחונכים בעצמם.עם הזמן עלול להיות שהתרבות תבוא מתוכם ,אבל עד אז המימסד הוא זה שגם צריך לכוון אותם.בדיוק כמו שאתה לא משאיר ילד לגדול פרא. אתה מנסה להקנות לו חינוך ,אבל תוך כדי כך אתה גם אוכף עליו קודי התנהגות מסויימים (או שלא ,ואז רוב הסיכויים שיגמור מאחורי סורגים או מתחת לאדמה וכיו"ב).

 

דבר אחרון - בניגוד אליך ,אני לא חושב שלחץ חוץ פרלמנטרי יעזור. ראה אפילו לחץ שבאמת התפתח לקבוצה גדולה ףכמו שביתת הסטודנטים. מרחו אותם קצת , והמשיכו הלאה. כל הישגיהם מתמוססים.

באותה צורה ממוססים שביתות במפעלים /שביתת הנכים וכו'.

הדרך היחידה -סוס טרויאני (א תרצה להסתכל על זה כך) או גוף שינתב את אותה האנרגיה לפעילות בתוך הכנסת/ממשלה.

 

זהו - בואו בבקשה נעביר את הויכוחים, אם ישנם , לפסים פרטיים ,כדי לא למלא את הפורום סתם - אלא אם אלו נושאים שלדעתכם נוגעים לכולם ואינם פרסום למפלגה כזו או אחרת. (את שמות המפלגות למעלה הבאתי בתור דוגמה ,וללא שום הבעת דיעה לכאן או לכאן על מפלגה זו או אחרת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר,

 

אתה מוזמן לפרסם בפורום שלי על-מנת לזכות בתומכים נוספים אשר תוכל לחשוף אותם לרעיון גם כן.

 

פורום תאונות דרכים בתפוז :

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=206

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...