Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מד החום עלה לפני כשבוע. מיד עצרתי ומיכל העבוי היה מלא אבל הרדיאטור ריק.

 

הוחלף פקק רדיאטור מאחר ולטענת המוסכניק הפקק לא החזיק לחץ.

 

במקביל המשיכו רעשי בעבוע מכיוון הדש בורד. החשד היה רדיאטור חימום פנימי.

 

עקפנו את הרדיאטור הפנימי אבל עדיין מיכל העיבוי מלא וברדיאטור חסר מים (הבדיקה נעשתה בבוקרכשהמנוע קר והאוטו לא נסע)

 

מה לדעתכם הבעייה.

 

יש לציין שאני לא רואה נזילה מהרדיאטור.

פורסם

יש לבצע בדיקת לחץ לרדיאטור, לדעתי יש שאיבת אוויר במקום מים ממיכל העיבוי, כאשר המערכת מתקררת.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לחבר שלום

לי הייתה אותה בעיה בדיוק עם אימפרזה 94 אוטומט LX

גם בזמנו הוחלף פקק וללא הועיל,כבר חשבתי שייש בעיה ברדיאטור-עשיתי לו ניקוי והבעיה חזרה על עצמה

הסיבה אצלי הייתה מעבר של דיחוס מהמנוע למיים

עם הזמן זה גורם גם לרדיאטור סתימות עקב שמן שמגיע לאיטו למיים

הייתי פותח את המכסה רדיאטור בבוקר ורואה שחסר מיים ואילו מיכל העיבוי מלא

 

מה שאני מציע לך לאחר אימות התקלה עם מקצוען במידה ואכן זו התקלה משוך את המנוע כמה שניתן{אצלי החזיק עוד שנה של נסיעות במצב זה-לאימפרזה מנוע חזק }

אגב עבר טסט בלי בעיות עם הבעיה הזו

בנוסף בדוק מיים כל יום ברדיאטור

ותתחיל לבדוק אפשרות למנוע

אני השגתי ב2500 ש"ח כולל עבודה, מפירוקיה

פורסם

שחכתי לציין שעם הזמן כאשר פותחים את הפקק רדיאטור בבוקר לאחר שהמנוע קר מספיק יש גם רעש של לחץ אויר {לא וקום}מהרדיאטור

בדוק אם זה קורה אצלך

פורסם

במידה ומכסה הרדיאטור תקין ונוזל לא חוזר לרדיאטור מדובר במעבר דחיסה למערכת הקירור. גש למוסך לבדיקת לחץ הפוך או המצאות CO2 בנוזל הקירור עם כלי יעודי.

פורסם

מה הכוונה "מעבר דחיסה למערכת הקירור" ממה זה נובע? האם הבעייה היא כפי שציין u506912 היא במנוע או שזה נובע ממקום אחר?

יש לציין ששמן המנוע נקי לחלוטין ללא סימני מים.

המנוע עשה 150000 ק"מ. לפי מה שאני יודע אלו מנועים אמינים מאוד.

פורסם

גם אצלי בהתחלה לא היה כלל סימני שמן במיים

בסובארו אימפרזה אם מתחיל סדק בראש או בבלוק זה לוקח זמן עד שעולים שזה ראש מנוע

היות והתסמינים אינם חד משמעיים בהתחלה

זה בדיוק מה ששיגע אותי

עצה שלי וזה מהניסיון שלי

תעשה ניקוי רדיאטור ,תוריד את הטרמוסטט ותבדוק

אם הבעיה נמשכת כנראה שהבעיה היא מעבר דיחוס למיים

 

יש עוד דרך לבדוק את הנ"ל בחיבור שעון לחץ דרך מכסה רדיאטור מניעים את הרכב ורואים האם לאחר כמה דקות הלחץ הנבנה במערכת עובר את הלחץ המותר

אם כן אין מנוס מלהסיק שהבעיה אצלך זה כנראה מעבר דיחוס למיים

×
×
  • תוכן חדש...