Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית לקוח רעה ב"צמיג ישיר" פתח תקוה


AssiRover
שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

בהמשך לדיון על מקומות בהם מומלץ לקנות צמיגים חשוב לי לספר לכם על ההתנסות האישית שלי בכל הנוגע לצמיג ישיר. את המקרה שלי ניסחתי במכתב תלונה והרי קטעים נבחרים ממנו לפניכם (מחקתי את פרטי האישיים לשם שמירת הפרטיות)

 

20.07.2008

 

לכבוד מר יוסף נעים

יו"ר ענף הצמיגים איגוד המוסכים

 

הנדון:טיפול בבעיית צמיג ישן ברובר 200 סס-ססס-סס

 

אדון נעים היקר,שמי אסף ואני פונה אליך בעקבות בעיה בטיחותית שהתגלתה ברכבי ביום שישי 18.07.2008 .

 

ביום שישי ה 18.07.2008 העברתי את רכבי מבחן רישוי שנתי והרכב נכשל בבדיקה.

 

להפתעתי הרבה הפנה הבוחן את תשומת ליבי כי בצמיג השמאלי הקדמי ישנה בעיה ועוד ציין הבוחן כי מדובר בצמיג ישן אשר יוצר בשבוע ה 11 של שנת 2005 - כלומר בחודש פברואר 2005 .

 

הבוחן ציין בפניי כי צמיג תקול זה הינו מסכן חיים ואני הרגשתי מרומה שנמכר לי צמיג מיושן שאינו "טרי" בטענה שהוא חדש.

 

חשוב לי לציין כי רכשתי שני צמיגי מישלין 185-55-15 מ"צמיג ישיר" ברחוב השילוח 7, קריית-מטלון בתאריך 12.03.2008 .

 

מוכר הצמיגים (גיא) לא יידע אותי כי אחד מהצמיגים המדוברים (קדמי שמאלי) הינו מיושן ועברו למעלה משלוש שנים מרגע הייצור ועד ההתקנה ויצאתי מקנייה זו מרוצה.

 

רק כעת אני מבין כי נעשה לי עוול ע"י גיא מצמיג ישיר.

 

כמו כן לא צוינו בחשבונית ארץ ייצור הצמיגים ותאריך ייצורם וזאת בניגוד להוראת נוהל המדריך בטיפול בצמיגים (2006) סעיף 22 .

 

לאחר שפניתי הבוקר לגיא וביקשתי ממנו לראות את שני צמיגי הרכב שלי (לפני שהזדהיתי כלקוח מרומה) ולהגיד לי בני כמה הם, ציין גיא כי הצמיג הקדמי הימני הינו סוף שנת 2007 והצמיג הקדמי השמאלי הינו משנת 2007. כאשר ביקשתי מגיא להראות לי את התאריך המוטבע על הצמיג השמאלי הקדמי הוא טען שאי אפשר לראות זאת כי ההטבעה המעידה על תאריך הייצור הינה בצד הפנימי של הצמיג. הפניתי את ליבו של גיא למספר "1105" שמוטבע על הצמיג ושאלתי אותו לפשר המספר.

 

גיא טען כי מספר זה הינו מספר הסדרה ואינו מציין את תאריך ייצור הצמיג (רק לפני רגע הראה לי גיא את אותו מבנה תאריך על הצמיג השני שהרי הוא מומחה לענייני צמיגים).

 

ביקשתי מגיא שיפרק לי את הצמיג ויראה לי את תאריך הייצור המוטבע עליו והוא אכן פירק את הצמיג והראה לי בצידו הפנימי סמל שמסתיים ב3 הספרות 006 וטען כי זה מוכיח כי הצמיג משנת 2006.

 

לא האמנתי לגיא וביקשתי מימנו את פרטי יבואן צמיגי מישלין.

 

גיא נתן לי את מספר הטלפון של בחור בשם מוטי אשר מייצג את היבואן וטלפנתי אל מוטי.

 

מוטי סיפר לי כיצד לקרוא את תאריך הייצור של הצמיג ואכן (כפי שידעתי) תאריך הייצוא הראה 1105.

 

גיא התכחש לתאריך וניסה לנפנף אותי בטענה כי מוטי לא ראה את הצמיג והוא אינו יכול לקבוע את תאריך הייצור בשיחה טלפונית.

 

לא התעצלתי ונסעתי אל יבואן צמיגי מישלין ברחוב אהון ברט בפתח תקווה הוא צייד אותי במכתב רשמי המעיד כי תאריך הייצור של אותו צמיג הינו השבוע 11 בשנת 2005 כפי שחשבתי.

 

כשחזרתי אל גיא, אימתתי אותו עם העובדות וביקשתי ממנו להחליף את הצמיג התקול.

 

גיא סירב להחליף לי את הצמיג ואמר כי הוא רק המתווך בין הלקוח ליבואן וכל טענה שיש לי צריכה להיפתר ע"י היבואן.

 

גיא הציע לפרק לי את הגלגל ולקחת אותו ע"פ הנוהל לבדיקה שתעיד על סיבת התקלה בצמיג.

 

אמרתי לגיא כי לא מעניינת אותי סיבת התקלה אלא העובדה כי נמכר לי צמיג מיושן ללא ידיעתי ובמחיר מלא וזהו אביזר בטיחות שאני לא רציתי לחסוך בו וציפיתי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספי.

 

לאחר סירובו של גיא לספק לי צמיג מישלין חדש אמרתי לו שניפגש בבית המשפט.

 

בשלב הזה עירבתי את מר יוסף נעים ( יו"ר ענף הצמיגים איגוד המוסכים ) אשר בשיחת טלפון עם גיא עזר לי ואכן הוחלף לי הצמיג לשביעות רצוני המלאה.

 

אם מר יוסף נעים לא היה מתערב ועוזר לי, אין לי ספק שגיא לא היה מחליף לי את הצמיג המיושן והיה גורר אותי להליך של משפט (רבים אחרים היו מתייאשים ולא ממשיכים להליך משפטי ובכך מקרה שכזה היה יכול לקרות שוב לרבים אחרים)

 

יוסף נעים, יישר כוח!!!

 

בברכה,

 

אסף

 

 

נ.ב.

מצורפים הקבלה על הצמיגים וקטע ממכתב היבואן המעיד על גילו של הצמיג

tzamig Yashir.jpg

Michelin.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פשוט בושה,

יש יותר מדי בעלי עסקים שלא מבינים שהם יורקים לבאר שהם שותים ממנה כאשר הם מעניקים יחס כזה ללקוחות.

טוב שהתעקשת.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שתדע, שבוע 11 זה חודש מרץ.. אבל מי סופר :roll:

 

 

ועוד סתם שאלה...

 

בשלב הזה עירבתי את מר יוסף נעים ( יו"ר ענף הצמיגים איגוד המוסכים ) אשר בשיחת טלפון עם גיא עזר לי ואכן הוחלף לי הצמיג לשביעות רצוני המלאה.

 

אם מר יוסף נעים לא היה מתערב ועוזר לי, אין לי ספק שגיא לא היה מחליף לי את הצמיג המיושן והיה גורר אותי להליך של משפט (רבים אחרים היו מתייאשים ולא ממשיכים להליך משפטי ובכך מקרה שכזה היה יכול לקרות שוב לרבים אחרים)

 

אתה באמת רושם במכתב שאתה שולח למר יוסף נעים את 2 השורות הללו?

כי אני מניח שהוא יודע מה הוא עשה, וכדאי שתנסח זאת קצת אחרת.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני נפגעתי מגיא, חשבתי שלא נכון לפרסם את הסיפור שלי איתו ברשת בצירוף שם. לאחר שאני רואה את התגובה של אסי, אני מבין שלא מדובר במקרה בודד אלא בשיטה, אז לטובת הקהל הרחב, שישים לב למה שמוכרים לו ולשטויות שמספרים לו, הנה השרשור שלי:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91956&highlight=%2A%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%2A

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ציטוט:

ציטוט:

בשלב הזה עירבתי את מר יוסף נעים ( יו"ר ענף הצמיגים איגוד המוסכים ) אשר בשיחת טלפון עם גיא עזר לי ואכן הוחלף לי הצמיג לשביעות רצוני המלאה.

 

אם מר יוסף נעים לא היה מתערב ועוזר לי, אין לי ספק שגיא לא היה מחליף לי את הצמיג המיושן והיה גורר אותי להליך של משפט (רבים אחרים היו מתייאשים ולא ממשיכים להליך משפטי ובכך מקרה שכזה היה יכול לקרות שוב לרבים אחרים)

אתה באמת רושם במכתב שאתה שולח למר יוסף נעים את 2 השורות הללו?

כי אני מניח שהוא יודע מה הוא עשה, וכדאי שתנסח זאת קצת אחרת."

 

אכן כתבתי למר יוסף נעים את הקטע הנ"ל. מדוע לפי דעתך עלי לשנות את הנוסח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לגרוע מחלקו לכאורה של גיא, מנהל צמיג ישיר, מהעניין, מעניין אותי לדעת מדוע אתה כלקוח לא בדקת את תאריך הייצור של הצמיג טרם התקנתו. ממש כפי שלא היית מעלה על דעתך לקנות חלב בסופר מבלי לבדוק שהוא עדיין בתוקף, כך גם היה עליך לבדוק שהצמיגים טריים - לפחות לפי דעתי. תרצה או לא, לטעמי יש לך כאן רשלנות תורמת, אולם אין בכך כדי להוריד מאחריותו של גיא.

 

מעבר לכך, לי דווקא היתה התנסות טובה ב"צמיג ישיר". את הצמיגים האחרונים שלי רכשתי שם, קיבלתי יחס הוגן, מחיר טוב וסחורה איכותית שבשום מקום אחר לא הצלחתי להשיג.

 

בנוגע לנוסח מכתבך: זה די מגוחך לפנות למישהו במכתב, ואז גם לכתוב על אותו אדם בגוף שלישי ולספר לו כבר את הידוע לו. אם אתה לא רוצה להשמיט כליל את החלק הזה, לפחות נסח אותו בצורה יותר רצינית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם אלעד, גם לך יש חלק בעניין (וכמובן שגם לגיא).

ד"א גם לי יש התנסות טובה בצמיג ישיר\גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, אל תהיה תמים.

לא כל הלקוחות יודעים ומבינים מה משמעות תאריך הייצור,ושבכלל יש דבר כזה.

ואז פנצ'רמאכערים מאעכרים (תרתי משמע) , מנצלים זאת לטובתם כדי להפטר מסחורה עתיקה.

בדיוק כמו שבוצע בצמיג ישיר.

 

לפני כשנה כשחיפשתי צמיגים לרכב, ומאוד התאכזבתי מהם מכיוון שבמשך שבועיים ניסיתי לקבל הצעת מחיר לרביעייה לרכב שלי,

וגם כשהגעתי למקום - לא מצאו את הזמן להתפנות אליי, גם לא חזרו אליי טלפונית , וגם לא לאחר שהתקשרתי מספר פעמים

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לגרוע מחלקו לכאורה של גיא, מנהל צמיג ישיר, מהעניין, מעניין אותי לדעת מדוע אתה כלקוח לא בדקת את תאריך הייצור של הצמיג טרם התקנתו. ממש כפי שלא היית מעלה על דעתך לקנות חלב בסופר מבלי לבדוק שהוא עדיין בתוקף, כך גם היה עליך לבדוק שהצמיגים טריים - לפחות לפי דעתי. תרצה או לא, לטעמי יש לך כאן רשלנות תורמת, אולם אין בכך כדי להוריד מאחריותו של גיא.

 

מעבר לכך, לי דווקא היתה התנסות טובה ב"צמיג ישיר". את הצמיגים האחרונים שלי רכשתי שם, קיבלתי יחס הוגן, מחיר טוב וסחורה איכותית שבשום מקום אחר לא הצלחתי להשיג.

 

בנוגע לנוסח מכתבך: זה די מגוחך לפנות למישהו במכתב, ואז גם לכתוב על אותו אדם בגוף שלישי ולספר לו כבר את הידוע לו. אם אתה לא רוצה להשמיט כליל את החלק הזה, לפחות נסח אותו בצורה יותר רצינית.

 

אלעד היקר, בדיקת תוקף החלב הינה פעולה פשוטה ואלמנטרית אשר בחברה המערבית כל ילד מחונך לבצעה בטרם יקנה חלב.

בדיקת תאריך הייצור של צמיג הינה פעולה מסובכת שמצריכה יכולת פענוח קוד ייצור הצמיג (תאריך הייצור כתוב כקוד המייצג שבוע ושנת ייצור הצמיג) ואנו לא מחונכים לבצעה ולכן היא אינה פעולה אלמנטרית כגון תדלוק הרכב.

אני כלל לא הייתי ער לעובדה שתאריך הייצור של הצמיג מצויין עליו.

שילמתי את מיטב כספי לגיא מצמיג ישיר וסמכתי עליו ועל מקצועיותו שהרי הוא המומחה לצמיגים ולא אני.

 

אם תקרא את מכתבי תווכח שגיא התכחש לתאריך הייצור הישן של הצמיג אף על פי שהראיתי לו את קוד הייצור והוא טען כי קוד זה הינו של סדרת הצמיג. מומחה שכמותו לא יכול לשקר לי ולהגיד לי שתאריך הייצור מוטבע על צידו הפנימי של המציג (פירקנו את הצמיג והוא הצביע על סימון בצידו הפנימי של הצמיג כשנת ייצור 2006 - שקר גס! ).

אני הייתי מצפה כי יתן לי שירות מקצועי ואדיב, יתנצל על הטעות וירכיב לי צמיג חדש ולא ימרח אותי בעובדות לא נכונות.

 

כמו כן, לא יכול היה גיא לטעון כי בשל העומס הרב אין לצמיג ישיר היכולת לבדוק את תאריכי הצמיגים המותקנים וכי מה שהיבואן מביא אז הם מתקינים.

הצמיג הינו אביזר בטיחות מהמעלה הראשונה ואני שילמתי עליו ועל הרכבתו במיטב כספי וציפיתי (בתמימותי?) כי המתקין יבדוק שהצמיג תקין בטרם הרכבתו (המתקין אמור לדעת מה הקריטריונים לתקינות הצמיג וטריות הצמיג צריכה להיות ברורה לו כקריטריון שכן הוא בעל המקצוע)

 

 

לגבי העובדה שאני פונה אל מר יוסף נעים בגוף שלישי, זה בשל העובדה שמכתב זה יועבר למשרד התחבורה במסגרת תלונה המוגשת נגד צמיג ישיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כאילו עובדים שם לפי לקוחות, מי שקונה צמיג ספוריבי במחיר יקר יחסית יקבל לשביעות רצונו ,לעומת זאת זה שבא לקנות צמיג פשוט /רגיל הצמיגאי מאבחן זאת מהר ומנסה להשחיל לו צמיג ישן.

 

לי אישית יש פנצרייה שרק בה אני מחליף צמיגים לרכבים הוא אף פעם לא הביא לי צמיג בן יותר מ8 חודש.

לפני חצי שנה היא נמכרה לאחמד אחד (דווקא אחלה בנאדם הוא בדק לי כמה פעמים ואיזן צמיג בלי כסף) .

צמיגי השרון למי שמכיר ליד הדסים.(או אזור התעשייה אבן יהודה)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לגרוע מחלקו לכאורה של גיא, מנהל צמיג ישיר, מהעניין, מעניין אותי לדעת מדוע אתה כלקוח לא בדקת את תאריך הייצור של הצמיג טרם התקנתו. .

 

מסכים עם אלעד, גם לך יש חלק בעניין (וכמובן שגם לגיא).

ד"א גם לי יש התנסות טובה בצמיג ישיר\גיא.

 

 

לא כולם/כולן מתמצאים ומבינים בצמיגים וברכבים מלבד הנהיגה בהם.

וסומכים על בעל המקצוע שעומד מולם שלא ירמה אותם ויעניק להם שירות הוגן ואדיב.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם האחרים.

 

דופן הצמיג שונה מצמיג אחד למשנהו,

ושלא כמו בחלב (כמו בדוגמא שלך),

תאריך הייצור לא כתוב בבירור שחור על גבי לבן,

אלא הוא אוסף מספרים שמופיע יחד עם עוד ספרות ואותיות,

שלאדם הפשוט אין ממש מושג לקרוא, ולמען האמת לא ממש אכפת.

 

כשלקוח מגיע לחנות מסוימת לקבל שירות,

זה לא משנה אם אתה קונה צמיג או טלויזיה,

אתה מצפה לקבל את השירות על הצד הטוב ביותר

ושלא יטעו אותך רק בגלל שאתה לא מתמצא באותו נושא.

אתה מצפה לתת דרישות ולקבל מוצר שמתאים לדרישותיך.

 

אם אני רוצה צמיג ללא יומרות ספורטיביות, אני לא מצפה שיציעו לי סמי סליקס.

אם אני רוצה צמיג ספורטיבי, אני לא מצפה שיציעו לי צמיג ירוק.

אם אני לא מבין בקודי מהירות, ו-Z,V או T נראים לי בדיוק אותו דבר,

מפני שכולן אותיות באנגלית, אני מצפה שהצמיגאי יתאים לי צמיג שיתאים לצרכיי.

 

זה שהיום המידע רץ יותר בקלות בעזרת האינטרנט לא אומר שכולם מתמצאים בזה,

ואני די בטוח שאם תעצור את הנהג הממוצע,

הוא לא ממש ידע לקרוא את הצמיג מעבר לחברת הצמיג

ואולי (אולי) את מידתו.

 

סתם חומר למחשבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר AssiRover היקר,

לא כתבתי בשום מקום שגיא פטור מאחריות, או שמידת אחריותו פחותה בשל הרשלנות התורמת שלך - נהפוך הוא. בבקשה אל תכניס לפי מילים שכלל לא אמרתי.

מעבר לכך, אני יודע לפחות על עצמי שכאשר עלי לבצע רכישה מהותית ( = רכישה שמהווה נתח נכבד מהתקציב שלי או שיש לה השפעה מכרעת על תחום כלשהו בחיי), אני דואג לעשות סקר שוק ולברר את כל הפרטים הרלבנטיים טרם ביצוע העיסקה - בדיוק בגלל סיפורים כמו הסיפור שלך. אני לא כותב את הדברים האלה כדי שתבוא לטפוח לי על השכם, אני פשוט מנסה להסב את תשומת לבך לדרך שבה רכישות מעין אלה אמורות להתבצע. לא לברר מהו תאריך היצור של הצמיג שקול בעיני לרכישת רכב שאינך יודע מה נפח המנוע שלו.

 

נשוב לעניין הניסוח: אם מכתבך ימוען למשרד התחבורה, מדוע כתבת "לכבוד מר יוסף נעים"?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד היקר,

אם מדבריי הבנת כי אני תוקף אותך או מכניס מילים לפיך אז אני מתנצל.

אני לא הגעתי לצמיג ישיר בכדי לקנות צמיגים אלא לתקן פנצ'ר והם אמרו לי שצריך להחליף את הצמיג.

עוד נאמר לי שמומלץ להחליף את שני הצמיגים בכדי שבלאי שניהם יהיה זהה (שני הצמיגים הורכבו מקדימה) ואכן פעלתי ע"פ העצה המקצועית שניתנה לי.

 

אני לא מבין במכוניות ולא הייתי יודע איזה שאלות לשאול גם אם הייתי עושה סקר שוק.

בניגוד אליך, אני לא חבר וותיק בפורומי רכב וזה לא נושא שאני מבין בו יתר על המידה וסמכתי בעיניים עצומות על בעל המקצוע כפי שחולה סומך על רופא.

 

המכתב ממוען למר יוסף נעים בכדי שישלח אותו למשרד התחבורה בשמי כי הוא יודע למי בדיוק צריך להגיש את התלונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב אלעד,

גם כשבוחרים חלב, הסופרמרקט צריך להיות אחראי לא להציב למכירה חלב שפג תוקפו.

הבחירה בסופר היא בין חלב עם תאריך X לבין חלב עם תאריך X+2 כאשר שניהם נמצאים בתוקף.

 

בתור אחד שמזמין מנט-סל לפעמים בלי להיות נוכח בבחירת המוצר, תמיד אני מקבל את המוצרים עם תאריכים יותר חדשים מאשר יש בסניף, וכך בדיוק צריכים לעבוד בצמיג ישיר.

לא צריך לנצל לקוח כדי לדחוף לו ספיירים, ויותר גרוע מכך : שני צמיגים עם תאריך ייצור לא זהה.

מילא שניהם היו מ2005....

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...