Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מההתחלה אני אומר שהשלט קיים באוטו פשוט נפל לכיוון המושבים מאחורה

אני נוסע לי בכיף בשעת בוקר מוקדמת, משום מקום אני רואה שוטר בלי ניידת עומד ומסמן לי לעצור בצד

אני עוצר כמובן מביא לו רשיון , הוא בודק הכל תקין בשניה האחרונה החליט ללכת אחורה לבדוק משהו

חוזר אומר לי אין לך שלט נהג חדש , צא מהאוטו תפעיל 4 אורות

אני כמובן אמרתי לו לא יכול להיות, ובדקתי ובאמת השלט נפל לתוך האוטו

בקיצור הוא אפילו לא רצה לשמוע , הראה לי שחובה שהשלט יהיה על החלון

לא התווכחתי כלום כי לא היה טעם

אל תטעו אני שומר חוק ואני יודע שכביכול עברתי על החוק

אבל בחייאת תהיה בנאדם בוא נפרד באזהרה

250שקל 0 נקודות זה עלה לי , על שלט נהג חדש שנפל מהרוח

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתכלס?

מגיע לך.

 

אם הבנתי נכון את המשפט הראשון (שבשל חוסר בסימני פיסוק יכול להתפרש בכמה דרכים),

אתה אומר בפירוש שאתה נוסע עם שלט, אבל הוא לא תלוי - הוא זרוק מאחורה..

אז כמו שידעת להניח את השלט מאחורה ולהכין תירוץ לשוטר - תדע עכשיו ללכת לשלם 350 ש"ח על כך.

 

(ואם זה לא המקרה, והבנתי אותך לא נכון, ואתה נוסע עם השלט תלוי - סליחה :))

 

רועי.

שנמאס לו מהילדודס שנוסעים בלי שלט ואח"כ בוכים שקיבלו דו"ח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אין לי ספק שהייתי קורבן לזה

הייתם צריכים לראות את השוטר , הוא פשט בא ללכת כי לא היה לו מה להלביש עלי

ואז בשניה האחרונה הוא כאילו נזכר והלך לבדוק את הרכב

פורסם

נכון שזה בעסה, אבל תחשוב כמה פעמים הוא כבר שמע את התירוץ הזה של "נפל לי השלט למושב האחורי".

גם לי זה קרה אבל אצלי השלט באמת לא היה תלוי כמה זמן, והשוטר ויתר לי לבסוף - אבל תחשוב לרגע איך זה נראה בעיניים שלו.

פורסם

לדעתי?

זאת שטוט. מצטער ככה אני רואה את זה

במקום להכנס חזק באוטובוסים \ מוניות ששורפים אדומים על ימין ועל שמאל

הם נטפלים לנהגים חדשים וצעירים

אתמול עצרו אותי גם לבדיקה

הם פשוט רואים מישהו צעיר ועוצרים

פורסם

תגיד תודה שהוא לא החליט למצוא משהו מעניין יותר לתת לך עליו דו"ח ושיצאת מזה בלי נקודות, ואל תשכח שהוא צריך לתת דו"ח על שטות כדי לשמור על תדמית המשטרה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
לדעתי?

זאת שטוט. מצטער ככה אני רואה את זה

במקום להכנס חזק באוטובוסים \ מוניות ששורפים אדומים על ימין ועל שמאל

הם נטפלים לנהגים חדשים וצעירים

אתמול עצרו אותי גם לבדיקה

הם פשוט רואים מישהו צעיר ועוצרים

 

כולם אומרית לשוטר אותו הדבר- התירוץ של "נפל לי"

לכן אתה צריך להבין שהשוטר יכל לצפות שזה מה שתגיש, אפילו אם זה נכון...

 

ולגבי שוטרי תנועה וידם הנוקשה כלפי צעירים:

אתה עוד צעיר ולכן אתה מתקומם על כך.

אבל בסופו של דבר, בראהה כללית- זה טוב מאוד.

צעירים, מה לעשות, נוהגים פחות טוב, נוטים להשתולל.

ולכן צריך למקד פעילות בכל הכיוונים בכדי לתמוך וגם לאכוף במגזר הזה.

 

ולגבי משטרת התנעה בכלל:

חברה שלי קיבלה אתמול דו"ח על מעבר ברגל ליד מעבר חצייה שהיה אדום.

מזל שהמשטרה נתנה לה דו"ח, אחרי הכל, זו בעייה מהחמורות שיש במדינה.

הרי אין פה קסאמים, ואין עבריינים, ולא רוצחים פה על ימין ועל שמאל.

והפשיעה פה שואפת לאפס...

ולמי שלא הבין- משטרת התנועה לטעמי זו בושה!

בראייתי, האכיפה לא נועדה למנוע תאונות דרכים אלא רק להעשיר את קופת המדינה.

וזו ידידיי, חכמה קטנה ועלובה!

 

ולמקרה שלך- כנראה שהשוטר שעצר לבדוק אותך, היה חסר באיזה שכונה אחרת בדיוק שפרצו להם הבייתה ורוקנו אותה.

פורסם

הכי מצחיק זה שזה בשיא החאפריות

הוא יושב בספסל ליד תחנת אוטובוס ופשוט עצר אותי

ואחרי הדוח הלך משם

ומה כבר היה לי להגיד לו ?

התוכי אכל לי את השלט?, באתי בהכי טיבעיות כי זה מה שבאמת קרה

פורסם

שוטרי התנועה (תנועה, לא סיור) עובדים על "מספרים", ז"א, הם יעדיפו לרשום 40 דוחות על שלט נהג חדש, ולא 8 דוחות על עבירות תנועה חמורות. להבדיל מזה, שוטר סיור (משטרה "רגילה), בד"כ לא ירשום דו"ח על דברים קטנים כאלה. אין מה לעשות, כל אחד והייעוד שלו. תתלו את השלט, תהיו צדיקים ואל תבואו בטענות לאנשים שבסה"כ עושים את העבודה שלהם.

Xbox12341

פורסם
שוטרי התנועה (תנועה, לא סיור) עובדים על "מספרים", ז"א, הם יעדיפו לרשום 40 דוחות על שלט נהג חדש, ולא 8 דוחות על עבירות תנועה חמורות. עושים את העבודה שלהם.

 

 

היה נכון עד לפני כמה חודשים.

עכשיו שוטרי תנועה צריכים לעבוד גם על כמות וגם על סוגים שונים של דו"חות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא מדוייק.

שוטרי סיור עובדים רק על איכות (דוחות על עבירות שגורמות לתאונות, מחמירות תוצאת התאונה ובריונות). וזאת מהסיבה הפשוטה- דוחות תנועה הם אף לא עשירית מעבודתם.

שוטרי תנועה עובדים על איכות, וגם על מספרים! כי זוהי כל עבודתם (למעט טיפול באירועים בצירים בהם הם עובדים), ומן הסתם, שוטר תנועה שמביא הרבה, זה שוטר שכביכול עובד טוב.

Xbox12341

פורסם

קרה לי אותו הדבר כשהייתי נהג חדש.

 

עמדתי ברמזור עם חבר באוטו, ניידת הגיעה מצד שמאל שלי עם 4 שוטרים בתוכה.

הסתכלו עליי, נסעו רוורס, חזרו קדימה ואמרו לי לעצור בצד.

עצרתי בצד, שוטרת ניגשה אליי וביקשה רישיונות, קיבלה ואמרה לי שהיא נותנת לי דו"ח על זה שאין לי שלט של נהג חדש.

עניתי לה שיש לי שלט מאחורה, היות והרכב לא היה שלי אלא של אימי כל נסיעה שלי הייתי מדביק את השלט מחדש וכשמסיים את הנסיעה מוריד אותו ושם אותו באחד מתאי האיכסון - ככה שבוודאות כל פעם הייתי שם שלט.

השוטרת אמרה לי לבוא לראות ואני רואה שהוא נפל.

כמה שהסברתי לה שאני שם שלט והוא נפל, אפילו הדבקתי את השלט מחדש מולה והוא נפל שוב.

לא עיניין אותה, נתנה לי קנס נכנסה לניידת עם עוד 3 בלונים במדים ונסעו למצוא עוד "עבריינים אכזריים".

 

איחלתי להם הרבה "איחולים לבביים" והמשכתי הלאה.

כמובן שמאז הדבקתי את השלט עם בטון לשמשה כי פשוט לא היה בא לי לשלם סתם קנס על איכות החומר המחורבנת של הפומפות האלו.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

נותר רק לעודד אותך שלנהיגה יש גם אספקטים מאוד מהנים ותשתדל

לשים את זה מאחורייך ולהמשיך להנות ממנה.

לצערינו בארץ לכל אחד יש סיפור מעניין עם השוטר מגן ילדים בעיר שלו

אבל אין מה לעשות.בהצלחה

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...