Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

החלטתי לאחר מחשבות ותהיות רבות לקחת רכב מסוג יונדאי טוסון טקסס (בליסינג - קבוצה 4).

הבעיה כרגע הינה שאיני יודע איזה צבע להזמין.

מצד אחד אין כמו צבע שחור לג'יפון כזה וזה החלום שלי, אך מצד שני מכיוון שאנו חיים במדינה חמה, חשבתי שאולי צריכים לקחת צבע פחות מתחמם.

אם יש לכם טיפים לתת לי (בייחוד לאלו שיש רכבים בצבע שחור) אשמח לקבל.

תודה רבה,

 

שמוליק

פורסם

אם מה שמפחיד אותך בצבע השחור זה החום - לך על שחור.

יש לי רכב כהה (כמעט שחור) ואין הבדל בהתחממות שלו לעומת רכב זהה בצבע אדום (נבדק בLIVE ע"י אנוכי והבעלים של הרכב האדום).

 

 

לצבע הכהה יש חסרונות אחרים - שכל שריטה קטנה או לכלוך רואים מקילומטר. אבל זה עניין אחר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

למען האמת ההבדל בין צבע שחור ללבן (כך עשו במבחן) היה הפרש של כמה מעלות צלסיוס (היו איפשהו בין 50-60, אני לא זוכר במדיוק) ולכן אם זה החלום אז תגשים אותו.

 

מצד שני כמו שקודמי הזכיר יש לו בעיות אחרות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכם,

 

החלטתי לאחר מחשבות ותהיות רבות לקחת רכב מסוג יונדאי טוסון טקסס (בליסינג - קבוצה 4).

הבעיה כרגע הינה שאיני יודע איזה צבע להזמין.

מצד אחד אין כמו צבע שחור לג'יפון כזה וזה החלום שלי, אך מצד שני מכיוון שאנו חיים במדינה חמה

חשבתי שאולי צריכים לקחת צבע פחות מתחמם.

אם יש לכם טיפים לתת לי (בייחוד לאלו שיש רכבים בצבע שחור) אשמח לקבל.

תודה רבה,

 

שמוליק

 

שלום רב!

לפני כחודש קיבלתי את טוסון טקסס מליסינג בחברה שלי.

אז ככה , זה כל האמת על הרכב

1) אין לו מחשב דרך ( ולא, מד קילומטרים זה לא מחשב דרך, שלא יטעו אותכם ).

2) אין לו אפילו מד טמפרטורה חוץ ( שלא לדבר על פנים )

3) יש לו מזגן פשוט שהיה לי בפורד פיאסטה שנת 89 עם 4 מהירויות

4) אין לו פנסי ערפל ( לא כל כך נורא )

5) הבעיה הכי גדולה לפי דעתי זה שהרכב הזה אוכל דלק של 1 ל 6 ( ליטר דלק ל 6-7 קילומטרים) ואני עוד נוסע 95% רק על הכבישים המהירים.

6) הא, וזה ששכחו לשים שם מתלים כבר אמרתי ( ז"א לא ממש שכחו, פשוט לקחו אותם מאותה פורד פיאסטה שנת 89 שהיתה לי פעם ) ושמו אותם כאן. ( כנראה חשבו שיש לי נוסטלגיה או משהו... )

7) אין רדיו דיסק מקורי - הם שמו שם רדיו דיסק סיני זול שלא יודע אפילו לקרוא שמות של תחנות רדיו אבל יודע לקרוא MP3.

 

איפה הדברים החיוביים אתם שואלים? אולי זה יעזור:

1) יש בקרת שיוט

2) חלונות כהים מאחורה ( למי שיש ילדים זה חשוב )

3) תא מטען די גדול ( 3 גופות נכנסים חופשי )

4) יש 4X4

 

חווית נהיגה שלי אישית:

תלחצו על גז חצי שעה לפני שאתם באמת רוצים לנסוע, אחרת האוטו פשוט לא יזוז ( ז"א אם אתם עומדים באדום נגיד, תתחילו ללחוץ על הגז כבר עכשיו והרכב יסע בידיוק כשיהיה ירוק ).

 

לא הייתי ממליץ את הרכב הזה לאף אחד ( אם יש לכם משפחה ואתם יכולים לקחת רכב קבוצה 4, תלכו על מזדא 5 ) אם אין לכם משפחה, מזדה 6 או אקורד נשמע לא רע בכלל.

 

5)

פורסם

כנראה הייתה בעיה ברכב שנסעת הו, יש לי חבר עם כזה חדש מחהברה והוא אומר שמחוץ לעיר צריכת הדלק היא 1 ל 12

פורסם

לא בדקת לפני?

למה בכלל אתה צריך כזה רכב? אם החלום שלך הוא אחד כזה שחור, אני מניח שבעיקר לצורכי "סופר ג'יפ"?

(ואנחנו משלמים את מחיר צריכת הדלק, איזה כיף)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הפרשי הטמפרטורה מושפעים הרבה יותר מצבע הסלון הריפודים והדשבורד מהצבע החיצוני של הרכב.

זה נבדק בזמנו ב"אוטו"

פורסם

סתם שאלה שמעניינת אותי:

מה הסיבה לקחת טוסון ולא מכוניות כמו B4 2000 או מונדיאו?(אותה קבוצה נכון?)

to finish first first you have to finish

פורסם

יותר "פוזה" והצטרפות למשפחת "בעלי 4X4"

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

2) אין לו אפילו מד טמפרטורה חוץ ( שלא לדבר על פנים )

וואו, דווקא חשבתי להחליף את הפיאט באחד. עכשיו שאני יודע שאין מדי טמפרטורות, מה אני אקנה?

 

וברצינות, בשביל מה באמת צריך את זה? :?

!AWDSOME

פורסם
שלום לכם,

 

החלטתי לאחר מחשבות ותהיות רבות לקחת רכב מסוג יונדאי טוסון טקסס (בליסינג - קבוצה 4).

הבעיה כרגע הינה שאיני יודע איזה צבע להזמין.

מצד אחד אין כמו צבע שחור לג'יפון כזה וזה החלום שלי, אך מצד שני מכיוון שאנו חיים במדינה חמה, חשבתי שאולי צריכים לקחת צבע פחות מתחמם.

אם יש לכם טיפים לתת לי (בייחוד לאלו שיש רכבים בצבע שחור) אשמח לקבל.

תודה רבה,

 

שמוליק

 

 

אנשים נוהגים להירתע מרכבים כהים בארץ מהסיבה שהמדינה שלנו התברכה באור שמש וחום, אבל תן לי לנפץ לך את הבועה על רכבים כהים ולהגיד לך שטמפ' בין רכב בהיר שעומד בשמש לבין רכב כהה שעומד בשמש לא ממש מורגש ההבדל, מה שכן זה שככל שהרכב כהה יותר כך הצבע יורד יותר מהר עם הזמן.

פורסם
שלום רב!

לפני כחודש קיבלתי את טוסון טקסס מליסינג בחברה שלי.

 

לא קיבלת - לקחת את מה שבחרת.

ונשאלת השאלה, למה בחרת ברכב הזה, אם הוא כל כך גרוע. את רב התלונות שכתבת יכולת לדעת מראש, רק מהניירת של אנשי המכירות, לא?!

 

נ.ב. לא סביר שהרכב עושה 1 ל-6 בנסיעה שהיא 95% בינעירונית (אלא אם אתה עומד בפקק בכביש הבינעירוני).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יותר "פוזה" והצטרפות למשפחת "בעלי 4X4"
איזה "פוזה" בדיוק יש בטוסון ? הלא תמיד יצטרך בעליו להתחבט בתסכול הנובע מהשאלה האם זה שמסתכל עליו עושה זאת מקנאה כי יש לו ג'יפ, או מרחמים כי אין לו יותר גדול.
×
×
  • תוכן חדש...