Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נהגתי בפעם השנייה מאז קיבלתי את הרשיון שלי, התחיל לרדת גשם ואני האטתי את

 

הנסיעה שלי. הגעתי לצומת שהייתי צריך לפנות בה ימינה והיה מוצב בה תמרור "עצור". היה

 

אוטו אחד לפניי ואני נסעתי אחריו והאטתי עד לכדי עצירה, פתאום אני מסתכל במראה ואני

 

רואה אורות של אוטו מתקרבים במהירת גבוהה מאד :conf: אמרתי לעצמי הוא בטח יבלום

 

ואם לא אז אכלתי אותה כי מלפניי יש אוטו ואין לי מה לעשות. קיצר, הבחור שנהג שלא היה

 

נהג חדש או משהו וכנראה הוא נסע ממש מהר, בלם חזק והגלגלים ננעלו לו. היה לו טנדר רנו

 

ישן כנראה בלי ABS, קיצר פתאום פתאום אני שומע BOOM מטורף מאחורה, בלמתי את

 

האוטו ויצאתי החוצה, הדביל במכונית ששני פנסיה נשברו כתוצאה מההתנגשות יצא ואמר

 

לי "סליחה..... החלקתי", כל הפגוש האחורי נדפק, נשרט, קיצר צריך להחליף את כולו,

 

ואפילו האגזוז קצת התעקם.... איזה באסה חשבתי לעצמי :cry: אני יודע שאני לא אשם

 

אבל בכל זאת ההרגשה היא חרא של הרגשה, פעם שנייה אני נוהג וכבר תאונה למרות שהיא

 

לא הייתה תלויה בי.... אתם מבינים, לא יכולתי לעשות כלום, אחרי זה הוא אומר לי ולאמא

 

שלי שהייתה איתי באוטו שהוא נסע לאט... ממש לאט, בגלל זה ננעלו לו הגלגלים :shock:

 

אז זהו, חוויה מאד מאד מאד לא נעימה ונקווה שהיא לא תחזור על עצמה...

 

מה דעתכם על זה?

 

אדם.

פורסם

קורה לפעמים אין מה לעשות, כל עוד זה רק נזק לרכוש אז זה בסדר. ושלא יכנס בך פחד לעלות שוב על ההגה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

וואו, עוד מקרה כזה..

כנראה שזה קורה הרבה!

 

אימצתי הרגל שבכל פעם שאני מתקרב לכיכר/רמזור/מעבר חציה, במהלך הבלימה אני מסתכל גם במראה כדי לוודא שאין מישהו שמתקרב לעברי מאחור במהירות.

 

ולשמור מרחק? כלל ברזל :!:

טיפ: לעמוד מאחורי רכב במרחק כזה שתוכל לראות את הצמיגים האחוריים שלו. :idea:

 

 

עריכה: חשוב ביותר להישאר בהילוך (ראשון במקרה זה) כדי שתוכל לזוז במהרה במקרה חירום.

על זה אני דווקא לא מקפיד ומעביר ל-N ברמזורים ארוכים בשביל הנוחות.. :roll:

 

8)

172

פורסם

אין לך מה להתרגש, קורה לטובים ביותר.

 

תסיק מסקנות מהמקרה שקרה:

 

אותי בקורס נהיגה לימדו דבר חשוב, תמיד כשאתה מגיע למצב שהאוטו שלפניך עומד, תעצור מאחוריו במרחק שיאפשר לך לברוח\להתחמק במקרה שהנהג שמאחוריך הולך להיכנס בך או השד יודע מה :roll:

 

היית ערני למה שקורה מסביבך, ראית שהנהג הגיע במהירות שלא תאפשר עצירה בזמן, לו היית שומר על מרחק התחמקות סביר, יכולת, במקרה הגרוע, לטפס על מדרכה ולברוח.

אני לא בא כנגדך.

להיפך, תנסה ללמוד מהמקרה, ולהסיק מסקנות לעתיד.

 

סע בזהירות, ואל תיתן למקרה הזה להוריד לך את הבטחון על הכביש,

סהר.

פורסם

הקטע הוא ששמרתי מרחק מזה שהיה לפניי, הכל פשוט קרה כל כך מהר, פתאום אני רואה

 

אורות מתקרבים אליי במהירות במראה ורגע אחרי זה, שנייה אחרי זה הוא נכנס בי, ככה

 

שגם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול להתחמק.... וחוץ מזה התחמקות יכלה להיות יותר מסוכנת

 

כי בצד השני היו גם מכוניות שנסעו... ככה שהייתי מסתכן בתאונה חזיתית.... ואז העסק היה

 

טיפ טיפה יותר שונה..... חוץ מזה הייתי בטוח שהוא יבלום :shock: לא דמיינתי כזה

 

מקרה.... בכל זאת למדתי ממה שאמרתם, אז תודה..

 

אדם.

פורסם

מה שכולם אמרו נכון...

יש הרבה כללים, מאד חשובים, שלאחר שיעוריי הנהיגה וקבלת הרישיון, אנשים זונחים אותם (לא מדבר דווקא עליך).

 

כפי שנאמר מאד חשוב לשמור מרחק מרכב- משהו כמו עד שרואים את הגלגלים האחוריים שלו נושקים לריצפה. וכאן זה היה אולי יכול לעזור לך להתחמק לצדדים מהרכב שבא מאחור

 

לפני בלימה להסתכל במראה האחורית ולראות שאין רכב צמוד אליך שיכול להכנס בך...

 

בכלל תמיד להסתכל הרבה במראות לדעת ולראות מה קורה סביבך!!

 

ולהשתדל לא להשאר בהילוך סרק וכך זמן התגובה שלך הוא הרבה יותר מהיר (הכוונה בגיר ידני, בקשר לאוטומטי אין על מה לדבר...)

 

בסה"כ לא נורא! אני בטוח שמקרים כאלה מעצבנים ואולי מורידים מהביטחון העצמי! אבל אל תתן לזה לדכא אותך יותר מידי! תחזור לנהוג! זה לא אשמתך! העיקר שאף אחד לא נפגע! :!:

פורסם

עוד סיבה בחורף לשמור מרחק היא שבחורף הנטיה של האוטו שמלפנים למות מוות זמני גדולה יותר, ואם שומרים מרחק אפשר לעקוף אותו בלי רברסים ושטויות.

 

ובקשר ללהשאיר בראשון עם קלאץ': לזה אני לא מסכים. בשיעורי נהיגה / טסט: זה בסדר, זה לא אוטו שלך ואתה אומר לבוחן את הסיבה והכל טוב, אבל אם זה האוטו שלך, להשאיר עם קלאץ' מזיק לאוטו, ואחרי צבירת קצת נסיון אתה כבר יכול לשלב לראשון בלי בעיה, ובנוסף, זה שמישהו נתקע בך מאחור זה לא דבר מפתיע, ז"א ברוב המקרים רואים מישהו מאחור - ואז אפשר לשלב. אבל ככה, אין צורך לשים ראשון כדרך קבע.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

אני לא רוצה לבאס אותך אבל אתה צריך להתרגל,

תמיד יש מישהו שיעשה איזה טעות או משהו לא נכון, אף פעם

על תסמוך על הנהג שהוא יתקן את זה.

בכבישים בארץ גם בגלל הכבישים וגם בגלל הנהגים אתה תמיד צריך להיות מוכן

לכול דבר ועם חס וחלילה אתה רואה שעומד לקרות משהו תסמוך רק על עצמך.

אני אישית (לא יודע אולי זה מזל גרוע) לפחות פעם בחודש מוצא את עצמי במצב

של כמאט תאונה (ולא לא בגללי) פעם זאת היתה תלמידת נהיגה שהחליטה לעבור

נתיב בזמן שעקפתי אותה.

ההיתי כול כך קרוב שיכולתי לראות את הפוסטמה מדליקה ווינקרים ומתחילה לפנות.

וזה היה השבוע הראשן שלי בלי מלווה.

היה עוד מקרה של תלמידת נהיגה שמשום מה חשבה שכשנכנסים לכיכר ממש לא משנה

שיש שם מכוניות, נסעה ישר עליי :evil: ההיתי צריך לעלות למדרכה.

עכשיו זה לא המקרים הכי חמורים :!:

מה שהכי מסוכן זה שהרבה נהגים נכנסים להלם ולא מגיבים בכלל רק יושבים עם

פרצוף דבילי.

פעם יצא מולי איזה אידיוט במרחק של שלושים מטר, כאשר היה לו תמרור עצור.

הוא ראה אותי נוסע ובמקום לזוז קצת קדימה ולפנות לי את הכביש, הוא נכנס

לשוק ונעצר במקום עם פרצוף דבילי כזה.

והיו עוד מקרים של נהגים עם פרצוף דבילי שנכנסו להלם.

 

מסכנה: אף פעם על תסמוך על הנהג האחר :!:

תמיד תהיה ערני לסביבה :!:

ועם אתה רואה נהג עם פרצוף דבילי זה סימן שהוא בשוק.

 

וכן לצערי זה המצב, ועוד לא דיברנו על אנשים שלא יודעים מה זה ווינקרים או זכות קדימה.

 

ושב אני לא רוצה לבעס אותך אני רק נותן לך את נקודת המבט שלי בתור עוד נהג חדש

בכבישי ארץ ישראל.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

למה ישר לקרוא לזה שנכנס בך דביל..? לפחות הוא ניסה לבלום ואמר סליחה.. שלא כמו המניאק שנכנס בי לפני שבועיים ואני צריך כנראה להישפט איתו כי הוא בעייתי, אבל המילה סליחה או אני אשם הוא לא שמע בחיים.. תאר לעצמך שהיית יוצא לבן אדם והוא היה אומר לך בפרצוף, כשהרכב שלך ושלו מעוכים - לא נכנסתי בך, לך תוכיח!

אז תרגיע.. ככה תיהיה מוכן הרבה יותר טוב בעתיד... אז יש לזה גם יתרון...

אגב, אני בעצמי ניסיתי לתפוס ירוק היום, ברוב פיגורי בגלל סיבות כאלה ואחרות שעדיין לא מצדיקות את מה שעשיתי, אבל התת-היגוי היה היום במצב רוח טוב ושיחרר אותי :)

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

קורה אחי אין מה לעשות ... מקווה שאין נפגעים חוץ מרכוש ..

בכל מיקרה הביטוח שלו צריך לשלם הכול ... 8)

המשך יום נעים!

פורסם

אבל פעם הבאה כמו שכולם אמרו כדאי לאאלה לשמור מרחק...............

במיוחד אחי לפני מעבר חציה למה מה שכאן מסוכן שאם נכנסים בך מאחורה

האוטו שלך יכול להיכנס בהולכי רגל ואז יש כבר בעיה רצינית כי זה

כבר חיים ולא סתם חלק מאוטו שעולה כסף.............

×
×
  • תוכן חדש...