Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לעשות קניה די רצינית של באס מצויין מארצות הברית, אני הולך רק על איכות לא אכפת לי כמה חזק הוא נשמע

ואם הוא מסוגל לפוצץ לי את דלת תא המטען.

שאלתי היא כמה יכול לעלות לי משלוח מקליפורניה ארצה וכאשר הוא עובר אצל דודים שלי והם מחליפים לו קופסא כדי שלא יקחו מכס:wink: אני עדיין לא סגור על איזה באס לקנות אבל הוא יהיה בגודל "12 אז אם יש לכם הצעות אני יודה לכם (אין הגבלה של כסף - עדיף כמה שיותר איכותי:lol:).

תודה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה ה 12" הזה שוקל? ומה גודל האריזה?

 

איך אפשר לשלוח באס בקופסא?

 

התדר יהדהד עד שהוא יגיע לארץ?:) [הייתי חייב]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני שלחתי 2 באסים וכשפתחתי את הקופסא הם כבר נעלמו חשבתי שעבדו עלי

ועכשיו רציני

אני שלחתי דרך החברה WWW.USADDRESS.COM

טיפול מצויין המוצר הגיע בזמן לא היו לי תלונות אם יש לך זמן ואתה לא ממהר אז דרך הים יוצא משתלם מאוד

ואם אני לא טועה גם אם הדודים שלך יחליפו קופסא ויגידו שזה משומש ומתנה עדיין תצטרך לשלם מיסים

sound connecting people

פורסם

למה אם הוא ישים אותו בשקית ויקשור אותה טוב הוא לא יברח:-)

סאב לא באס

זה תלוי במישקל שלו זה אמור לעלות בסביבות 90 -150 $ בערך

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תיזהר שאיזה סבל בנמל לא ירים לך אותו,אתה יכול להביא אותו בחלקים,תוציא את הממברנה מהסאב וזהו,בבית תרכיב,אגב יש סאבים להרכבה,אולי עדיף לך להביא 1 כזה

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

סאב זה אלמנט כבד מאוד בטוח הוא יעצר במכס... חבל כי יכולים גם לעכב לך אותו עם לא דווחת עליו לפני.

קיצור לא מומלץ להביא דבר כזה מחו"ל, אלה עם כם אתה הולך פיזית ומביא את זה...

פורסם

תגידו האם כדאי לי לקנות את כל האלמנטים בארצות הברית? בעיקרון אני הולך רק על איכות SQ

מה אתם אומרים?

פורסם

מה אתה מתכוון לרכוש ?

אתה רוצה איכות אבל לא מכיר רכיבים - נו באמת .

 

לקנות בארה"ב זה זול אבל לפעמים לא משתלם !

במיוחד שמחרימים לך את המוצרים כי לא מדווחים במכ"ס .

פורסם
מה אתה מתכוון לרכוש ?

אתה רוצה איכות אבל לא מכיר רכיבים - נו באמת .

 

לקנות בארה"ב זה זול אבל לפעמים לא משתלם !

במיוחד שמחרימים לך את המוצרים כי לא מדווחים במכ"ס .

 

תן חיוך, תנשום תירגע:wink:

אני מעוניין לקנות הכל, טוויטרים סאב, באס, מידי, קרוסאוורים(עם צריך) ואמפיפלייר

השאלה היא האם זה יצא לייותר זול משלוח מדודים שלי בארצות הברית.

פורסם

נראה לי הבסיס שלי יהיה על המערכת הזאת (קרדיט לאיזה מישהו מהפורום)



פרוססור אלפיין PXA-H700

רדיו דיסק משהו חמוד

רמקולים:

טוייטרים:

IMAGE DYNAMICS CD2neo

מידים:

5.5" GENESIS ABSOLUTE

מידבאסים:

7" GENESIS ABSOLUTE

סאב:

IMAGE DYNAMICS IDMAX 12

 

אמליפיירים:

2 אמפלפיירים בנתיים לא להתייחס עליהם

 

שאלות:

1. האם יש ההדל בין המידי למיד באס(כאילו שניהם במערכת אחת) לבין רמקול שמחיל את שניהם (גודל 6.5)

2. יש בעינייכם (או יותר נכון לאוזנייכים) סאב יותר טוב של 12"?

3. כמו כן לטוויטרים עם מישהו שמע אותם יש לו המלצה לטוויטרים יותר טובים?





 

פורסם

אם זה המוצרים שתביא משם אמורה ליהיות לך מערכת ברמה לגבי הפרוססור אתה צריך ליקנות גם את היחידה ששולטת עליו{RUX C701]או איזה HU של אלפיין שיכול לישלוט עליו

אמפליפייר=מגברים יש לך איזה כיוון כי עם המוצרים שציינת אתה צריך מגברים ברמה

איך ההגברה תיהיה אקטיבית

תכין המון המון כסף לקניות

::FEEL THE {XS} power::

פורסם



רמקולים:

טוייטרים:

IMAGE DYNAMICS CD2neo

מידים:

5.5" GENESIS ABSOLUTE

מידבאסים:

7" GENESIS ABSOLUTE

סאב:

IMAGE DYNAMICS IDMAX 12

 





 

אני חשבתי שהGENESIS הרבה הרבה יותר זולים לא 750 דולר לזוג

יש משהו איכותי (כנראה שפחות) אבל שמתאים במקום שני אלה (עדיף שניים של6.5")


×
×
  • תוכן חדש...