Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שכבר דובר רבות על הענין.

אבל בכל זאת רוצה לשתף אתכם. אם אציל נפש אחת מחובבי ההגה, כאילו הצלתי עולם ומלואו.

ראשיתו של הסיפור לפני כחודש וחצי, עת הסלולרי רטט בשקט ומהעבר השני של הקו היה קצין הרכב שביקש אותי לסור למשרדו עם הרכב הישן, בכדי להחליפו בחדש.

סוג הרכב לא כל-כך חשוב כרגע, רק אספר שלקחתי את הרכב בחופזה ועיקר הלחץ היה העברת הדיבורית באותו היום.

לאחר מספר ימים גילתי שהאבק על מכסה המנוע לא "מתפזר" באופן אחיד וקיים אזור שמושך יותר את האבק.

לאחר שטיפת הרכב ראיתי כאילו מישהו ריסס בצבע איזור מסויים בכדי להסתיר פגמים (נקבוביות) בצבע.

אחרי כשבוע גיליתי גם תיקון צבע גרוע בנקודת החיבור בין הגג לאחת הדלתות.

כמובן שאת קצין הרכב זה לא ממש מעניין, ואת האמת שגם אותי לא. אבל זה לקח חשוב למי שרוכש רכב חדש, לבדוק אותו טוב טוב במהלך המסירה.

 

אז איך אומר נחמיה שטרסלר - שלא יעבדו עליכם.

 

אגב, אני לא מפרסם את שם היבואן מפני שאני משוכנע שהתופעה קיימת אצל כולם וכפי שידוע לרובנו, ע"פ חוק, תיקונים בשווי של עד 5% מערך הרכב לא מחייבים דיווח לרוכש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מי שבודק את האוטו במכון אמין וטוב שיודע לערוך בדיקה מקיפה

יוכל לעלות על המאורעות של התיקוני צבע ותיקוני הפחחות.

בנוסף חובה לנקוט ולדרוש מאותו מכון שיבדוק את הפח בצורה ידנית על ידי שיטת המגנטים

ובכך יתגלו איזורים שנצבעו או שתוקנו עקב פגיעות פח.

פורסם

אל תדאג-יש מצב טוב שחברת הליסינג יודעת כל כך טוב טוב והורידה במחיר עקב כך.

 

שווה לחברה למכות לליסינג ולהשכרה רכבים עם פגמים קטנים כי גם ככה זה קורה להם במהלך החכירה.החברה מקבלת הנחה קטנה והם מסתדרים.

 

כל רכב חדש שהשכרתי חדש לחלוטין תמיד הגיע עם איזה פגיעה מינורית בצבע או טמבון שקיבל שיפשוף במהלך ההובלה.

זכורה לי מאזדה 3 שהגיעה באותו הרגע חדשה הורידו אותה מהמשאית עם טמבון משופשף עם סימן של רצועת גרירה עליו.

ככה זה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

למיטב ידיעתי הורד האחוז לחובת הדיווח ל3%.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

החוק הנ"ל טוב רק ליבואנים. למה כאשר אני קונה מוצר חדש וכל כך יקר יתכן סיכוי לא רע שהמוצר עליו אני משלם לא חדש ותקין לגמרי ? איך ? האם בחו"ל זה גם ככה ?

Veni Vidi Vici

פורסם

כמה דברים לי אליכם:

1. בתור אחד שעבד בחברת ליסינג והשכרה, הגדולה בארץ, הרכבים החדשים מגיעים חדשים.

ללא אף פגם.

נכון שכשקונים מכונית לפי משלוחים ולא לפי יח' בודדות אז קורה שיש פה ושם דפקות.

אני עוד לא נתקלתי רכב חדש שמסרתי והיה בו אפילו מיני שריטה.

אם יש שריטה או משהו זה כנראה נובע משיירת הטיולים שהיא מגיע לפני המסירה ללקוח (התקנת מערכת ואזעקה ודיבורית ועוד) שחברת הליסינג עושה אצלה במתחמים ולא אצל היבואן ע"מ לחסוך כסף (ולא מעט כסף). כל זה נכון בעיקר לליסינג שכן בהשכרה אין דיבורית ואזעקה ומאז שיש רדיו בילט אין הרכבים יורדים מהמובילית עם הניילונים ישר ללקוחות הראשונים.

 

2. נניח ורכשתי רכב חדש. כולם יודעים שבעת רכישת רכב חדש משלמים מראש על הרכב. הרכב נרשם על שימך במשרד הרישוי. מוציאים רישיון רכב וכו'.

אז נגיד ואני הולך ולוקח את הרכב ומגלה תיקון. ומסרב לקחת את הרכב.

אז מה אז? כבר שילמתי עליו.

כבר הוציאו רישיון רכב על שמי.

זה לא שזה זוג נעליים שאפשר להחזיר למחסן ולהוציא לי אחרות.

המספר שלדה, מס' מנוע - הכל כתוב.

גם המספר רישוי של הרכב ניתן לו על פיהם.

המכס עליו כבר שולם.

 

בקיצור - בעיה.

 

לדעתי, אני לא יודע כמה עולה מכשיר שמודד עובי שכבת צבע.

אבל מכשיר כזה זה פרט כמעט חובה בעת איסוף רכב חדש.

 

או סתם שהולכים לראות רכב למכירה.

פורסם
כמה דברים לי אליכם:

2. נניח ורכשתי רכב חדש. כולם יודעים שבעת רכישת רכב חדש משלמים מראש על הרכב. הרכב נרשם על שימך במשרד הרישוי. מוציאים רישיון רכב וכו'.

אז נגיד ואני הולך ולוקח את הרכב ומגלה תיקון. ומסרב לקחת את הרכב.

אז מה אז? כבר שילמתי עליו.

כבר הוציאו רישיון רכב על שמי.

זה לא שזה זוג נעליים שאפשר להחזיר למחסן ולהוציא לי אחרות.

המספר שלדה, מס' מנוע - הכל כתוב.

גם המספר רישוי של הרכב ניתן לו על פיהם.

המכס עליו כבר שולם.

 

כבר נתקלתי במקרים שהעבירו מספר רישוי מרכב לרכב ושינו רישום במשרד הרישוי כי היתה מכה על אוטו שהיה אמור להימסר למישהו עם מספיק כוח שעמד על רגליו האחוריות. הרישום של רכב חדש במשרד הרישוי לוקח שבועיים, בשבועיים האלה אפשר לעשות הרבה דברים :-)

פורסם

Nakamichi - יש ליבואנים אפשרות לבטל בעלות ולהעבירה לרכב אחר בתוך מספר ימים מהמועד הראשוני ובלבד שהרכב לא נמסר ללקוח.

לגבי המכס - זה אין לי מושג.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כמה דברים לי אליכם:

1. בתור אחד שעבד בחברת ליסינג והשכרה, הגדולה בארץ, הרכבים החדשים מגיעים חדשים.

ללא אף פגם.

נכון שכשקונים מכונית לפי משלוחים ולא לפי יח' בודדות אז קורה שיש פה ושם דפקות.

אני עוד לא נתקלתי רכב חדש שמסרתי והיה בו אפילו מיני שריטה.

אם יש שריטה או משהו זה כנראה נובע משיירת הטיולים שהיא מגיע לפני המסירה ללקוח (התקנת מערכת ואזעקה ודיבורית ועוד) שחברת הליסינג עושה אצלה במתחמים ולא אצל היבואן ע"מ לחסוך כסף .

 

1. חברת הליסינג היא גם היבואן של הרכב (רמז עבה)

2. ההתקנה היחידה שהרכב קיבל, פזומט ועושים אותה אצלינו בחברה (מגיעים מתקינים)

3. גם הדיבורית הותקנה באותו מקום.

4. הרכבים החדשים מגיעים עם מוביל לחברה בה אני עובד.

 

כך שרוב הסיכויים שהרכב הגיע ככה מחצרות היבואן, מתוך 20-30 רכבים במשלוח, התחבא אחד שקיבל כמה תיקונים, והכי חשוב! לאף אחד לא אכפת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

1. לובינסקי? ;)

 

אני לא ממש מבין מה הבעיה.

אתה לא קנית את האוטו - השכרת אותו בחוזה ארוך טווח.

היבואנית לא מחוייבת לך, היא מחוייבת לקונה הרכב - שבמקרה הזה זו חברת הליסינג (ובמקרה העוד-יותר ספציפי, היא עצמה).

כנראה שהגיעה מכונית (307? C4?) עם שריטה, ובמקום למכור אותה ללקוח פרטי הוחלט להכניס אותה למערך הליסינג.

 

לדעתי, חשיבה נכונה :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני שומר לעצמי את הזכות לא לענות :shock: לניחוש שלך.

אבל לזכותך יאמר שאתה חזק..:-)

 

וכמו שאמרת, הבעיה לא שלי. מטרת הפוסט הזה להזהיר אנשים פרטים שקונים רכבים חדשים במיטב כספם.

אצלי כמו שנאמר....I couldn't care less

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ישנה חובת ההודעה ע"פ איגוד יבואני הרכב ומשרד התחבורה מנזק שירידת הערך שלו גבוהה מ 5%.

במידה וירידת הערך יותר מ 5% מיידעים את הלקוח לגבי הנזק מאפשרים לו הנחה בגין הנזק ואז שמורה לו ההחלטה אם לקחת את המכונית או להחליפה לפני המסירה .

ללא קשר ישנם מכוניות פגועות או לחלופין עם פגמים בצבע שהגיעו מהיצרן או שנפגעו מאחסנה ממושכת בארץ , היבואן מחליט למוכרם לחברות הליסינג ,כי בממילא החברה מקבלת הנחה וזה לא מעניין אם ישנה פה ושם בעיה בצבע.

זכורה לי עסקה כי בזמנו מכרתי כ 120 מכוניות לחב' ליסינג שהיתה בעיה בפיגמנטציה של הצבע ,צבעים כהים,לא היתה כל בעיה לאותה חברה לקחת את המכוניות .

לגבי השאלה אם יבואן רכב יכול להחליף בעלות לרכב אז ,כן בוודאי, היבואן מעביר את כל הרשומות והרישיונות למשרד הרישוי רק כחודש לאחר המסירה ללקוח , כך שאין כל בעיה לשנות ולהחליף רכב לצרכן אם נפגע הרכב במהלך ימי המסירה .

מסירה של רכב חדש ללקוח פרטי היא הרבה קפדנית מאשר מסירה לחברת ליסינג .

פורסם

ברור שמסירה ללקוח פרטי היא יותר קפדנית.

 

לקוח פרטי מקבל מוצר 1.

והוא בעל המוצר.

לכן הוא יבדוק אותו בקפידה.

 

גם אתם אם תקנו משהו יחיד, נניח פלאפון, תבדקו אותו טוב מכל הכיוונים.

אבל אם תקנו 10, או שתחליפו כל שבוע אז כבר לא תפתחו אותם אחד אחד או תשקיעו יותר מדי בבדיקות לפני המסירה.

 

לעומת זאת רכב שהולך לצי רכב, מגיע במשלוח של עוד המון רכבים (אמרת בעצמך - 120)

 

לחברת הליסינג אין לא כוח או רצון או יכולת להתחיל לחפש בציציות 120 רכבים.

 

ושהרכב מגיע ללקוח אז לא ממש אכפת לו כי הוא לא בעל הרכב אלא חברת הליסינג.

ככה זה רכב למעשה ללא אבא וללא אמא.

 

ואחרי שלוש שנים, עושים לו פוליש וקס יפה.

שמים ספריי סיליקון על הצמיגים.

ניילון על המושב.

 

ואנשים אצים רצים להם למגרשי חברות הליסינג ע"מ לרכוש להם רכב חברה לשעבר.

×
×
  • תוכן חדש...