Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שני מקרים פרטיים לתופעה מעצבנת במיוחד ששמתי לב אליה בתקופה האחרונה:

 

 

1. הום סנטר. בקניה של איזשהו פריט בשווי 20 ש"ח, ביקשתי לשלם עם תו קניה של 50.

הקופאית בתגובה: אנחנו לא נותנים על זה עודף. אני בתגובה: WTF? הקופאית: רק זיכוי!

 

לא רציתי לעכב את האנשים הנחמדים בתור, לכן לא נכנסתי איתם לדיונים וצעקות בנושא, אבל אני מניח

שהבעיה פה מובנת - הרשת קובעת לעצמה מדיניות, המבטלת את חופש הבחירה של הלקוח, ומחייבת

אותו לחזור ולרכוש באותה רשת בעתיד, באם ירצה להשתמש בסכום כסף שניתן לו ללא ציון התנאי הנ"ל.

 

2. מגה בעיר. תו"כ התעלמות מוחלטת מחוק החמץ המאפשר מכירת חמץ "שלא באופן פומבי" (בולשיט

לא קטן כשלעצמו), המדפים הרלוונטיים מכוסים בניילון אטום עם הכתובת: "איסור מכירת חמץ! נא לא לפתוח!

לא לקרוע! תודה!", במילים אלה ממש, עם סימני קריאה והכל.

 

אז איפה לעזאזל יש איסור כזה? למיטב ידיעתי, לא בישראל ולא השנה. והנה עוד מקרה של רשת גדולה שקובעת

לעצמה את החוקים, רומסת את זכוית הבחירה של הלקוח ועושה מה שבא לה, בשביל לא לעצבן את הקהל המסורתי

המצומצם שקונה בחנות.

 

 

בקיצור, יש לנו פה בעיה. הרשתות האלה מתעלמות לגמרי מחוקי מדינה, כשלמעשה, ההתעלמות הזאת גורמת להפרה

של זכויות אזרח בסיסיות. זה לא ששכחו לכתוב מחיר על המוצר, או שכתבו 19.99 במקום 20. כאן פשוט מפקיעים מידי

הלקוח את האפשרות להחליט מה הוא עושה עם הכסף שלו, ובמקרה השני, כופים עליו שינויים בהרגלי התזונה, מטעמים

דתיים גרידא.

 

לא ברור לי כיצד ב-2008 המצב הזה עדיין קיים, ומדוע לעזאזל אף אחד לא מתרגש מזה? איפה ארגוני הצרכנים? היכן

בתי המשפט? איפה אכיפת החוקים?

 

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין, כי זה נראה לי קצת סוריאליסטי ואני מקווה שפיספסתי פה משהו... :roll:

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החוק לא מחייב אותם למכור חמץ הוא פשוט לא אוסר, וזהו חוק קקיוני וטיפשי שנחקק בדקה ה 90

לגבי אייס אני לא נכנס אליהם יותר אלא רק במקרים קיצוניים ביותר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

תקשיבו - אנחנו עדיין חיים עם חרדים במדינה. לכן, אם החרדים יעשו חרם על איזושהיא רשת, היא עלולה לקרוס. לכן הם כל הזמן כמו כלבים אחרי החרדים. מצד שני - אנחנו יהודים. בואו נחשוב על זה ככה. לטוב ולרע.

 

בתור יהודי - לא הייתי קונה בכלל בחנות שמוכרת חמץ בפסח. ולא בגלל הדת. בגלל החינוך.

פורסם

בתור ישראלי בא לי ללכת לקנות בורקס עכשיו, אבל מה - מיעוט דתי אוסר עליי ומאיים לזרוק עליי אבנים בשבת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הרי למה הרצל נתן את נשמתו לבורא? (גם בגלל המחלה, אבל זה לא משנה כרגע) בגלל שהוא עשה מאמצים אדירים להקמת הארץ ולפיתוחה, ועמל במשך שנים רבות. למרות שהוא רצה בציונות המדינית, רוב התנועה הציונית לא רצתה. למה? כי זה לא X וזה לא Y. בסופו של בר נבנתה הארץ על בסיס הציונות המעשית. הציונות המעשית התחברה לכל זרמי התנועה הציונית, ויחד הם הקימו את א"י גם כמרכז של כל היהודים, וגם כמרכז רוחני ליהודים. ולכן עד היום המדינה שלנו משמשת כגרעין יהודי לכל דבר. (אל תדאגו. אני לא אביא את כל קלסר היטוריה שלי עכשיו)

פורסם

אלמנט, די לתת לנו שיעורים ביהדות. איש איש באמונתו יחיה - אתה בשלך וכל אחד אחר בשלו.

 

כל פעם שיש פה ויכוח פילוסופי על מהות היהדות והציוניות זה נגרר לריבים, אז בוא ניתן תרופה למכה ונקטע את השיח הזה באיבו - בסדר?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
הרי למה הרצל נתן את נשמתו לבורא? (גם בגלל המחלה, אבל זה לא משנה כרגע) בגלל שהוא עשה מאמצים אדירים להקמת הארץ ולפיתוחה, ועמל במשך שנים רבות. למרות שהוא רצה בציונות המדינית, רוב התנועה הציונית לא רצתה. למה? כי זה לא X וזה לא Y. בסופו של בר נבנתה הארץ על בסיס הציונות המעשית. הציונות המעשית התחברה לכל זרמי התנועה הציונית, ויחד הם הקימו את א"י גם כמרכז של כל היהודים, וגם כמרכז רוחני ליהודים. ולכן עד היום המדינה שלנו משמשת כגרעין יהודי לכל דבר. (אל תדאגו. אני לא אביא את כל קלסר היטוריה שלי עכשיו)

 

אני מצטער להגיד לך שאתה מבזבז את זמנך, כל שבוע נפתח פה דיון דומה אתה מנסה לשכנע את המשוכנעים

אנשים לא מבינים שהם חיים במדינה שרוב אזרחיה שומרי מסורת ולא מוכנים למכור את ערכיהם שעליהם נהרגו מליוני יהודים במשך כל ההיסטוריה, תקראו ספרים של ניצולי שואה שלא היו מוכנים לאכול לחם בפסח למרות שללא ספק היה מותר להם אבל הם העדיפו לשמור על יהדותם ויחודם כי אחרת במה הם שונים משאר העמים.

לצערנו היום כשאנו יושבים יחסית לבטח אנשים בועטים בכל הערכים שלנו כעם יהודי.

אם נמשיך באותה הדרך העם היהודי לא ישרוד במשך זמן רב מכיון שהיום זה חמץ בפסח ומחר נישואי תערובת שימחקו את העם היהודי

מה שניסו במשך אלפי שנה האוייבים שלנו ולא הצליחו אנחנו עושים היום לעצמנו.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אם נמשיך באותה הדרך העם היהודי לא ישרוד במשך זמן רב מכיון שהיום זה חמץ בפסח ומחר נישואי תערובת שימחקו את העם היהודי

 

אני מאחלת לך למצוא את אהבת חייך ולגלות שהיא גויה.

 

ברצינות.

 

תן לאנשים לבצע את הבחירה החופשית שלהם, אף אחד לא הכריח אותך להיות חלק מהדת, אתה בוחר להיות חלק ממנה. ואם יש כאלו שלא רוצים? למה להכריח?

 

תישאר אתה בגרעין שיחזיק את הדת, חלקנו פשוט נוותר על התענוג המפוקפק הזה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אני מצטער להגיד לך שאתה מבזבז את זמנך, כל שבוע נפתח פה דיון דומה אתה מנסה לשכנע את המשוכנעים

אנשים לא מבינים שהם חיים במדינה שרוב אזרחיה שומרי מסורת ולא מוכנים למכור את ערכיהם שעליהם נהרגו מליוני יהודים במשך כל ההיסטוריה, תקראו ספרים של ניצולי שואה שלא היו מוכנים לאכול לחם בפסח למרות שללא ספק היה מותר להם אבל הם העדיפו לשמור על יהדותם ויחודם כי אחרת במה הם שונים משאר העמים.

לצערנו היום כשאנו יושבים יחסית לבטח אנשים בועטים בכל הערכים שלנו כעם יהודי.

אם נמשיך באותה הדרך העם היהודי לא ישרוד במשך זמן רב מכיון שהיום זה חמץ בפסח ומחר נישואי תערובת שימחקו את העם היהודי

מה שניסו במשך אלפי שנה האוייבים שלנו ולא הצליחו אנחנו עושים היום לעצמנו.

 

כמה שאתה צודק, לצערי. :cry:

 

אני מאחלת לך למצוא את אהבת חייך ולגלות שהיא גויה.

 

 

חס ושלום! ה' ישמור ויציל מאיחולים כאלה! למה לקלל ככה?

פורסם

חס ושלום! ה' ישמור ויציל מאיחולים כאלה! למה לקלל ככה?

 

עצה ממני - נסה את זה פעם, אתה עלול לאהוב את זה.

 

אבל רגע - אני שוכחת שאתה בן 16 (בערך - לא?) וכמו בני גילך גם אתה אוהב להגזים, ולא להפנים שמותר לאנשים שונים להחזיק בדיעות שונות.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

ח"ו! בכיף, תחזיקי בכל דעה שאת רוצה לי לא אכפת מה את חושבת, כל עוד זה לא פוגע באחר.

 

עריכה: גם אם יש לי בעיה כלשהי, אני לא ארד על מישהו/אפגע בו או כל דבר אחר. אני אבוא, ואדבר. אני יודע שלכל אדם יש את דעתו שלו. ואם אני רוצה לדעת משהו, אני אשאל ולא אפגע.

 

יש לי גם דעה משלי, ואני אגיע בכל דרך, גם אם היא כוללת ויתורים להסכמה עם הצד השני.

פורסם

תכבד את השונה ממך. אם אסור למכור חמץ, אז אף אחד לא אומר לעצמו "בואו נעשה דווקא!".

מגה בעיר היא רשת גדולה כמו כל שאר הרשתות שלא מוכרות חמץ, ואני מאמין שזה גם כדי לכבד וגם כדי להיות בעל ראש שקט.

לא רוצים להיכנס לתביעות, קטנות או גדולות, או שמרבית הציבור הדתי יחרימו אותם כי אז הם יפסידו.

אז נכון, יש פה מין בעיה שאם אתה רוצה לקנות "חמץ" אתה לא יכול.

בוא אני יגיד לך עוד משהו, לא נאה לך? אל תקנה שם. תאמין לי שלא תחסר להם, יש להם הרבה לקוחות במקומך.

הם לקחו את הכל בחשבון והם לא צריכים אותך שתרשום בפורום באינטרנט על מגה. יש להם הכל ויהיה להם אפילו יותר.

אז בהצלחה בקניית החמץ הבאה...

פורסם

2. מגה בעיר. תו"כ התעלמות מוחלטת מחוק החמץ המאפשר מכירת חמץ "שלא באופן פומבי" (בולשיט

לא קטן כשלעצמו), המדפים הרלוונטיים מכוסים בניילון אטום עם הכתובת: "איסור מכירת חמץ! נא לא לפתוח!

לא לקרוע! תודה!", במילים אלה ממש, עם סימני קריאה והכל.

 

אז איפה לעזאזל יש איסור כזה? למיטב ידיעתי, לא בישראל ולא השנה. והנה עוד מקרה של רשת גדולה שקובעת

לעצמה את החוקים, רומסת את זכוית הבחירה של הלקוח ועושה מה שבא לה, בשביל לא לעצבן את הקהל המסורתי

המצומצם שקונה בחנות.

 

.....

 

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין, כי זה נראה לי קצת סוריאליסטי ואני מקווה שפיספסתי פה משהו... :roll:

 

הקהל המסורתי הוא הרוב.

 

פיספסת את מה שעוד כמוך פספסו - שאנחנו מדינה יהודית. לא סתם השם של העם שלנו הוא מאותו השורש של הדת, אם לא שמת לב. זה לא מקרי.

 

ועזוב מה אומר בית המשפט - סופר-מרקט הוא כן מקום פומבי. וכל אלה שטוענים שלא יודעים עמוק בלב - שכן!. ככה שגם אתה עושה ראש-קטן.

 

אם אתה כ"כ רוצה לקנות חמץ - גש לטיב-טעם, בלי להכעיס את אף אחד.

 

חג פסח שמח וכשר.


×
×
  • תוכן חדש...