Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקלאץ' חדש לחלוטין, ומחליק, מה הולך כאן? [קולט 94']


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 5890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים לחברי הפורום!

הרכב: מיצובישי קולט 94' 1600 ידנית.

 

הרכב אצלי שנה וחודשיים~,הבעלים הקודמים החליפו קלאץ' ב2003, והקלאץ' הזה היה באמת חבל על הזמן, החזיק 5 שנים וסחב יופי עד הרגע האחרון שכבר לא נכנס הילוך ראשון יותר.

 

החלפתי קלאץ' חדש לפני חודש וחצי~ , ההילוכים נכנסים ממש חלק (ואין שום בעיה לא לרוורס ולא לראשון), הדוושה של הקלאץ' נעשתה ממש רכה ולקח לי קצת זמן להתרגל אליה, בנוסף הנקודת חיבור של הקלאץ' פתאום נעשתה ממש ממש גבוה, אולי כמה ס"מ מסוף המהלך של הדוושה שכבר מורידים את הרגל ממנה (לעומת הקלאץ' הקודם שהיה ממש נמוך כמו שאני אוהב שהוא במרחק כמה ס"מ מהקיר-אש).

 

גם לזה שהקלאץ' גבוה - התרגלתי, אבל יש בעיה אחרת,

אחרי נסיעה יחסית ארוכה בעיר שמידי פעם גם כוללת עליות מרגישים שהקלאץ' פשוט "מחליק", לדוגמא:

עומד ברמזור אדום בניוטראל, ברגע שצריך לנסוע, מכניס לראשון ומתחיל בנסיעה, הטורים מגיעים ל-3000 סל"ד, אני מעביר לשני, ברגע שההילוך בפנים וצריך לעזוב את דוושת הקלאץ' ולשלב גז פה מרגישים את הבעיה.

עזבתי את דוושת הקלאץ' לחלוטין - הרגל שלי באוויר, ומרגישים שהקלאץ' עדיין בפנים,רגל ימין על הגז מעלה את הסל"ד.

חצי שניה- שניה אחרי שהטורים עומדים על כ2500, במכה אחת והאוטו "משתחרר" ומאיץ כמו שצריך, ככה זה בכל הילוך אחרי נסיעה בעיר.

 

**בנוסף ישנה עוד בעיה אשמח אם תוכלו להגיב לשניהם, מידי פעם באמצע נסיעה , אני לוחץ על הגז והאוטו פשוט "נחנק" לכמה שניות ואז מאיץ כמו שצריך, מרגישים שפשוט קשה ומשהו מפריע לו לזוז, בכללי האוטו מאד מטופל

אם זה עוזר הוחלף: רדיאטור, מייצב טורים, גומיית-מפלג, חיישן לחץ-שמן ומצבר במשך השנה שהוא אצלי.

 

תודה מראש ומצטער אם ארוך,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה צריך לכוון את הקלאץ'. ממליץ לגשת בעניין למוסך בהקדם עד שהקלץ' החדש לא נשרף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תחושה שהמצמד לא משתחרר עד הסוף , כלומר, נשאר דרוך במידת מה , יש לבדוק אם המזלג של מיסב הלחץ חוזר למקומו עם שיחרור הדוושה , יש מקרים בהם מיסב הלחץ "נדבק" לקפיץ השמש של המצמד, מסוכן לנסוע במצב זה שבמכה אחת המצמד משתחרר והרכב קופץ !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אולי עוד עצות מאנשים? (לפני שמחר אני נוסע למוסך ושובר למוסכניק את הראש שלקח 300 עבודה).

 

ומה לגבי הבעיה השניה? שכחתי לציין, החלפתי באוטו פילטר אוויר לפני יומיים (40 שקל בהום סנטר), ואתמול התחילה בעיה של גימגומים וחנק, אני מאמין שאין קשר להתקנת הפילטר אוויר כי איך כבר אפשר להתקין אותו, אין חלקים בחוץ והוא מותקן בדיוק כמו הקודם.

 

תודה מראש,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הסתכלתי ובדקתי והתלבטתי אם בכלל לקחת אותו, זה פילטר בלי חברה בטח ייצור סיני, העניין הוא שיש לי 2 חברים עם סופר לאנסר וזה בדיוק אותו המנוע של הקולט וגם בקוד-דגם של הפילטרים זה מצביע על אותו אחד ואצלהם אין שום בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבתי את דוושת הקלאץ' לחלוטין - הרגל שלי באוויר, ומרגישים שהקלאץ' עדיין בפנים,רגל ימין על הגז מעלה את הסל"ד.

חצי שניה- שניה אחרי שהטורים עומדים על כ2500, במכה אחת והאוטו "משתחרר" ומאיץ כמו שצריך, ככה זה בכל הילוך אחרי נסיעה בעיר.

אתה לא מתאר בעיית מצמד אלא בעיית מערכת דלק.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הוחלפו מחזירי שמן ביחד עם הקלאץ ?

 

יכול להיות שמחזיר שמן דפוק ושמן עבר לקלאץ.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הוחלפו מחזירי שמן יחד עם הקלאץ',

אבל הוחלפו מחזירי שמן במנוע לפני שנה שקניתי את הרכב.

 

בכל מקרה, ל: Dan-idin שכתב שזה בעיה במערכת דלק, שתופעת ה"חנק" קרתה, אני פשוט הוצאתי לניוטראל בזמן הנסיעה וניסיתי סתם להעלות את הסל"ד על ידי לחיצות על הגז, הסל"ד עלה חלק לגמרי, ברגע ששילבתי חזרה את ההילוכים האוטו פשוט נחנק וסירב להאיץ למשך אותה חצי שניה-שניה שדובר עליה קודם.

 

**ההילוכים נכנסים חלק בלי שום רעש ואין בעיה.

 

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם אין לך בעיה במשאבת דלק נשמע לי כאילו היא לאמספקת דלק בלחץ סדיר

קלאץ לא נראה לי סביר... אך תוכל לבדוק בקלות תכניס לרביעי בנסיעה של 20 קמ"ש ושחרר קלאץ אם הוא מעלה טורים אז זה קלאץ אם הוא מתחיל לגמגם קלאץ תקין.

:2gunfire:העולם יפה יותר בXR3I!!!:crazyeyes
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...