Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוברול למתחילים. פיג'ו 205 1400 1989


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה המנוע בחוץ(תמונות יעלו בהמשך).

בלוק משני במצב מצויין קיים.

אני מכין הכל לאוברול של ה 205שלי מנוע TU 1.4 שנת 89

סליבים רינגים ופיסטונים .

של פלוקה מונפול.

 

הומלץ לי על סט קומפלט לביצוע אוברול עליון +תחתון.

של חברת טאווה. נאמר לי שהיא אנגלית.

מישהו מכיר? כדאי?

 

וחשוב חשוב...מה כולל הסט(והאם כולל מחזיר שמן טבעות לסליבים....)

כי יש הבדלים בתוכן ובפריטים בים הסטים השונים.

 

כאן אני ירכז הכל

כפרוייקט

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמשתמש ותיק מאוד, אני מאוד מבקש ממך, לעבור על איך רושמים כותרת, כך היית מגלה שלא ניתן להבין הרבה מהכותרת שלך, חסר גם נתון השנתון של הרכב.

 

כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=196557

 

(אם הבנתי נכון כמובן) : "מבצע אוברול בעצמי ל205 שנת ייצור 1989, שאלות. (תמונות בהמשך)" -- למשל--.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום התארגנתי על קרבורטור סולקס קומפלט 32/34 Z2 דו לועי+סעפת במידה ושלי לא מתאימה.

לאחר סיום המנוע נרכיב אותו.

להזכירכם לי יש קרבורטור סולקס לוע אחד(שנת 89 הרכב) במקור הוציא 60 כ"ס

הקרבורטור שהשגתי הוא שייך למודל 93 ובהמצעותו נוציא 75 כ"ס.

שיפור של 25% כבוד.

 

עדיין לא רכשתי סט אוברול (אטמים,מחזירי שמן...)

כי אני לא יודע עם חברת טאווה ראויה לרכישה.

אף אחד לא מכיר אותה?

נאמר לי שהיא מתוצרת אנגלית.

אך אינני מוצא כלום עליה.

צריך עזרה בנושא.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה פרויקט וחוסך (בתקווה) הרבה כסף על העבודה (וגם אם לא לא נורא, השכלה עולה כסף) כך שאתה יכול להרשות לעצמך לקנות את החלפים הטובים ביותר שיש. קנה סט מקורי וסגור עניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב הבנת.

המטרה לא לחסוך כסף אלא להנות ולהחכים.

הבעיה שכבר שמעתי כמה חברות שכל אחת מתיימרת להיות מקורית בעיני הממליץ.

אני צריך סט אוברול קומפלט ולא רק סט עליון.

צריך המלצות.

מה עם חברת טאווה הזו:roll:

 

בני מישהו? מכירים?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצעה נוספת שנתנו לי אך יקרה משמעותית

 

חברת קונטאקט/ מולייר צרפתית.

אני חושב שזה מה שהיה רשום על האריזה.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי אותך נכון אתה לא יודע מי ה-OEM שמייצר את המקורי? כי מקורי אתה יכול לקנות בחברה כמובן.

בכל מקרה אתה יכול לנסות ללכת למחסן החברה ולבקש לראות את הסט, בתקווה שאולי גם שם היצרן המקורי יופיע עליו (לפעמים הוא מופיע).

 

אם אף אחד לא ידע להגיד לך מי מייצר את המקורי אז או שתקנה מקורי (בהנחה שזה לא עולה כמו 205 כמו שנאמר מקודם) או שתקבל המלצה לסט של חברה איכותית. אם אף אחד לא יענה תרים טלפון לבני ל. או לאורן בן-סימון ותקבל מהם המלצה. אני בטוח שהם ישמחו לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

סט שלייף- קנה של חברת elring- סט ראש קומפלט כולל הכול.

רינגים,בוכנות- קנה אך ורק של חברת הסטינג.

 

לא תתאכזב.

 

בהצלחה.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום שמעתי משהו חדש.

שצריך לעשות חריטה עלמנת להתאים את הסליבים החדשים לבלוק אלומינים.

מוזר.

אני יודע ששמים את טבעות האטימה בתחתית הסליבים,שרלק.

והכנסה מבוקרת בלחץ(ראיתי כבר מישהו שעשה זאת באמצעות הבוכנה ההידראולית שייש במוסך).

ראיתי גם מישהו שדפק את הסליב עם פטיש???!!

 

mush

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הקרבורטור בעל לוע כפול שהשגתי ל 205 שלי.

כולל צמה קומפלט+קניסטר.

הוא שייך ל 205 מודל מתקדם יותר 93.

קודם כל סעפת היניקה שונה. מזל שקניתי גם אותה.

אני די בטוח שלא כל חיבורי החשמל האלו לא נמצאים ב 205 שלי.

 

האם זה בעייתי להתאים אותם?

מהו הרכיב החשמלי שמחובר לקרבורטור מסומן בחץ אדום

צביקה ודני זורמנשטיין אני בטוח שאתם האנשים הנכונים לשאול אותם את השאלות האלו?

אני אודה לכם על עזרתכם

תודה

CIMG2626.JPG

CIMG2627.JPG

CIMG2629.JPG

CIMG2630.JPG

CIMG2628.JPG

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתי שלום רב!

הרכיב החשמלי, הוא קונקטור האמור לספק מתח חשמלי, לדיזה האלקטרו מגנטית, שמורכבת בקרבורטור, ניתן להשתמש בקונקטור ששימש בעבר את הדיזה האלקטרו מגנטית, בקרבורטור, בעל הלוע הבודד הקודם.

עריכה: החץ שסימנת מצביע על תא וואקום לצוק, אשר טלין מתחבר קונקטור חשמלי, הספק מתח חשמלי, לדיזה החשמלית, בפזו 205 מנוע 1.4.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

לאחר הזנחה פושעת של הפרוייקט החלטתי לחזור אליו.

 

שאלה לי אליך צביקה

 

בקרבורטור בעל לוע הבודד יש כניסה יציאה של נוזל קרור.

הכניסה היא מהמפצל T (הייכן שייש ברז ניקוז). הצינור יורד נכנס לבסיס הקרבורטור(חלק נפרד מהקרבורטור,יש אטם בינהם) מבסיס זה יוצא צינור שמתחבר לסעפת יניקה.

 

בקרבורטור של הלוע הכפול אין קרור ע"י נוזל קרור.

הצינור שיורד ממפצל ה T יורד ומתחבר ישירות לסעפת יניקה.

(זאת הערכה כי אני לא זוכר איך זה היה מורכב שפרקתי אותו.)

 

 

חד משמעית לא היה שום חלק נפרד מהקרבורטור שמחובר מתחת לקרבורטור שאליו יכנסו הצינורות. כמו בלוע הבודד.

 

השאלה

 

האם בקרבורטור 32/34 Z2 דו לועי יש מערכת קרור ע"י נוזל קרור. האם צריך?

 

 

תמונות יעלו לצורך המחשה מחר

 

 

 

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר הזנחה פושעת של הפרוייקט החלטתי לחזור אליו.

 

שאלה לי אליך צביקה

 

 

השאלה

 

האם בקרבורטור 32/34 Z2 דו לועי יש (חימום ולא קירור!)ע"י נוזל קרור. האם צריך?

 

 

 

 

 

תודה

 

לא, אין צורך בחימום בסיס הקרבורטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...