Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברה שלי יש את המכונית הנ"ל מודל 2007.

כאשר נוסעים ברברס ברכב, ישנו צפצוף הדומה לצפצוף משאית הנוסעת ברברס. רציתי לדעת האם זה אמור להיות כך באופן קבוע? או שיש דרך להפסיק את הצפצוף הנ"ל?

לפי מה שאני יודע, במכוניות חדשות ישנו צפצוף במקרה שמתקרבים לגוף כלשהו במרחק מסויים, אך פה הצפצוף קבוע כאשר נוסעים ברברס.

פורסם
כנראה שיש לה חיישני רברס ברכב, וכאשר יש חיישני רברס, הרברס מלווה בצפצופים.

חיישני רברס הכוונה החיישנים שדיברתי עליהם בהודעה שלי? לא צריך לזה ממש חיישן, ברגע שמכניסים את האוטו להילוך אחורי, הוא מתחיל לצפצף.

הבנתי שזה כן משהו קבוע, מכתבה שהופיעה בYnet שקראתי כרגע.

עכשיו השאלה היותר חשובה, יש דרך לבטל את זה?!

פורסם

בסיריון אין חיישני רוורס (לפחות לא בגרסא הבסיסית והנפוצה, לא יודע לגבי הגרסא היותר מאובזרת).

הצפצוף הזה מופיע ברגע השילוב להילוך אחורי ואין לו שום קשר למרחק של הרכב ממכשול כלשהוא. אי אפשר לבטל אותו בצורה תיקנית. כן אפשר לחפש את הצפצפה ולנתק אותה פיזית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כך בחשבון שניתוק הצפצפה יכול לעלות לך באחריות לגבי חלקים מסויימים או מערכות שקשורות גם אם בפועל אין שום קשר לתקלה בפועל.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נכון, כונס אוויר למזגן.

בחלק מהמדינות בהן נמכר הסיריון, אין את הכונס המכוער הזה. כנראה יש לזה סיבה, השאלה היא רק מהי?:)

פורסם

זה אכן למזגן

קראתי איפשהו שזה פאק בתיכנון - הם לא לקחו בחשבון התקנת מזגן :roll:

 

באותה כתבה היה כתבוה שבגירסה הבאה זה נפתר

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

לא פאק, אלא תוספת לארצות חמות במיוחד (ע"ע ישראל).

פשוט מאפשר זרימה גדולה יותר של אוויר אל הרדיאטור ומאפשר קירור טוב יותר בימים חמים תחת עומס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בסיריון אין חיישני רוורס (לפחות לא בגרסא הבסיסית והנפוצה, לא יודע לגבי הגרסא היותר מאובזרת).

הצפצוף הזה מופיע ברגע השילוב להילוך אחורי ואין לו שום קשר למרחק של הרכב ממכשול כלשהוא. אי אפשר לבטל אותו בצורה תיקנית. כן אפשר לחפש את הצפצפה ולנתק אותה פיזית.

ארר, לא יכלו לוותר על זה?! למה זה נועד לעזאזל. זה מחרפן ת'מוח.

אתה מעדיף לעשות סיבוב שלם מאשר לסוע ברברס.

פורסם

תנסה גם לא לשים חגורה בזמן הרוורס, זה כאילו שהצפצוף מנסה להתחזק.

מכל הרכבים שנסעתי בהם זו היתה התכונה הבטיחותית הכי מציקה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לא פאק, אלא תוספת לארצות חמות במיוחד (ע"ע ישראל).

 

פשוט מאפשר זרימה גדולה יותר של אוויר אל הרדיאטור ומאפשר קירור טוב יותר בימים חמים תחת עומס.

ו

פאק גדול



כשהרכב הגיע לארץ לצורך תקינה - הוא התחמם והגיע לקו האדום פעם אחרי פעם.

ולא הפעילו מזגן

הפיתרון שהציעו מהנדסי הפלא היה חיתוך והרכבת כונס.

 

עדיין הבנתי שבימים חמים במיוחד ועם מזגן - עדיין הרכב מתחמם יותר מכרגיל.

 

 

.

 

פורסם

לא מתחמם בכלל.

כולל נסיעות לאילת בשיא הקיץ עם מזגן בתפוסה מלאה בעליות בסל"ד גבוה. נבדק בסיריון של אבי בקיץ האחרון :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...