Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

רציתי לברר,האם בפאסאט שלי שנת 2002 מנוע 1800T בנזין יש צ'וק אוטומטי?

ובמידה שאין רציתי לברר איך בבקרים הקרים אמור להיות ברכב סל"ד גבוה במקצת ולאחר מכן (שהמנוע קצת מתחמם) סל"ד נורמלי.

 

תודה לכולם.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ברכב שלך צ'וק אוטמטי מכיוון שהרכב שלך מוזרק.

בבוקר הסל"ד יכול להגיע ל-1100 סל"ד ואחרי פרק זמן מסויים הוא אמור לרדת ל-740-920 סל"ד.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה שקורה בפועל שהוא מניע ומהתחלה הוא עומד על 800 סל"ד,ואז אני מחזיק את הגז קצת כדי שהמנוע לא ירעד.

מה יכולה להיות הסיבה?

תודה מרק.

פורסם

לא תקין אתה הורס את המנוע והטורבו שאתה מאיץ את הסל"ד סתם על שמן קר

 

אם המנוע רועד לך שאתה מניע יש לבדוק חיישן טמפרטורה של המים, לבדוק חיישן לאמבדה, לנקות מצערת, לבדוק חיישן זרימת אוויר, להחליף פלאגים, לוודא תקינות קויילים נפרדים,

פורסם

מה שמרק היתכוון לומר ביגלל שרכבך מוזרק

מערכת ניהול הדלק מבוקרת ע"י מחשב ניהול מנוע

אשר קובע את משך זמן ההזרקה שכמובן בהתנעה קרה

הרכב יתוגבר ביותר דלק (צו'ק אוטו')

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

בקיצור,מה יכולה להיות הבעיה?

שאני מחזיק את הגז אני לא עובר את ה 1000 סל"ד לדקה,ככה שאין חשש לכלום.

פורסם

לגבי הפלגים,יש לך מושג איזה פלגים מתאימים למנוע הזה?

תודה.

 

quote=עתיד;1557515]לא תקין אתה הורס את המנוע והטורבו שאתה מאיץ את הסל"ד סתם על שמן קר

 

אם המנוע רועד לך שאתה מניע יש לבדוק חיישן טמפרטורה של המים, לבדוק חיישן לאמבדה, לנקות מצערת, לבדוק חיישן זרימת אוויר, להחליף פלאגים, לוודא תקינות קויילים נפרדים,

פורסם

מערכת מערכת - תתחיל מבדיקת מחשב מקיפה לכל החיישן למבדה \ AFM ולא מספיק לראות שאין קוד תקלה, אלא לבדוק הלכה למעשה את הנתונים שהם פולטים כלל חיישן טמפרטורה, לוודא שבזמן ההתנעה על מנוע קר הוא מפיק ערכים הגיוניים של 5 מעלות לדוגמא (אם זה באמת הטמפרטורה בחוץ) ולא מציג איזה 50\60

פורסם

ברכב הנ"ל כדי מאוד להתחיל מהמחשב, כמובן שניתן לבדוק בלי - אבל למה לעבוד שעות על משהו של 30 שניות, קפוץ למוסך רון בת"א או למוסך אדמונד בחולון (2 מוסכים שיודעים להפעיל מחשב ולא רק לחבר כבל ולהסתכל על המסך) ותראה מה יגידו לך,

פורסם
לא תקין אתה הורס את המנוע והטורבו שאתה מאיץ את הסל"ד סתם על שמן קר

 

אם המנוע רועד לך שאתה מניע יש לבדוק חיישן טמפרטורה של המים, לבדוק חיישן לאמבדה, לנקות מצערת, לבדוק חיישן זרימת אוויר, להחליף פלאגים, לוודא תקינות קויילים נפרדים,

 

למיטב ידיעתי חיישן למדה לא רלוונטי למנוע בהתנעה ועד זמן קצר, כמה דקות, לאחר התנעה.

פורסם
למיטב ידיעתי חיישן למדה לא רלוונטי למנוע בהתנעה ועד זמן קצר' date=' כמה דקות, לאחר התנעה.[/quote']

נכון, אבל ברכב הזה לדעתי החיישן הוא וואייד וואב, תאחלס לוקח לו כמה עשרות שניות להכנס למצב יעיל מבחינת החום שלו

אבל יתכן ואני טועה


×
×
  • תוכן חדש...