Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת סופר עוצמתית בג'יפ ניסן ארמדה. כתבה בעיתון, תמונות!


RomanX
שימו לב! השרשור הזה בן 5959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מערכת בניסן ארמדה. מערכת סופר יוקרתית, מאוד מושקעת, עם הרבה מאוד ציוד יקר ואיכותי.

טוב, ממה להתחיל?

כאשר אני קראתי את הכתבה הזאת נדהמתי. איך עשו את המערכת הזאת ומה הרעיון מאחורי זה.

בסוף ההודעה שלי, אני אתן לינק לאתר עם ההסבר על המערכת אבל רשום שם בשפה רוסית. במיוחד למי שלא קורא רוסית, וזה רובינו, אני מנסה להסביר טיפה על הנושא.

מדובר על מערכת בעלת 19 אלמנטים של רמקולים, 5 מגברים, שתי מצברים ורכב אחד, ג'יפ של ניסן. המערכת הזאת לא נעשתה לתארוכות. זאת מערכת של לקוח בסטודיו להתקנות!

המערכת הוזמנה לרכב פרטי של לקוח. הבנ אדם ביקש מערכת עם דגש על איכות אפשרית, בעוצמה אדירה.

מה שמורכב במערכת זה: שתי סטים K3P של פוקל, בתוספת אלמנט 4 אינץ' של פוקל K2P SLIM ו בתוספת טוויטר אחד נוסףTN 52 של פוקל.

מגבר 4 ערוצים של HELIX דגם B4 PRECISION, שתי מגברים של DLS דגם A3 TWIN MONO, שתי מגברי מונו של JL AUDIO דגם 1000/1.

שתי סאב וופרים של JL AUDIO דגם W7. הראש של כל המערכת הזאת, זה HU ALPINE DVI-9990R + פרוססור PXA-H990 של אלפיין.

מדובר על מערכת עוצמתית מאוד כמו שאתם רואים. איך כל זה מחובר ניתן ליראות על הסכמות באתר. אבל אני אפרט למי שלא יבין.

נתחיל מהגבוהים:

זוג טוויטרים בכל צד, מורכבים על הקורות הקידמיות של הרכב ומחוברים במקביל לשתי הערוצים של מגבר הליקס. שתי ערוצים נוספים תפוסים על ידי מידראנג' של פוקל K2P SLIM שמורכב במקומות מקוריים על הדשבורד, עם קצת שנוי בקונסטרוקציה עקב הגודל של האלמנט, 4 אינץ'. הכיוון הוא לשמשה הקדימית. למגבר DLS TWIN MONO מחוברים במקביל שתי מידבאסים של K3P לערוץ אחד, לערוץ השני מחובר סט K3P שנימצא מאחורה.

זוג מיד באסים קידמיים:

הם נימצאים בדלת, אחד מהם (עם כיפה השחורה) מנגן על נפח הדלת את התדרים מ 90 הרץ עד 300 הרץ. מידבאס השני מנגן מ 300 הרץ עד 1 קילוהרץ, אחרי זה התווך הוא של מידראנג' וטוויטרים, שהם חתוכים בנקודת חיתוך בינהם על 4 קילוהרץ.

המידבאסים האחוריים:

אחד מהם, נימצא בדלת השני (עם כיפה שחורה) נימצא בפודיום בניו במיוחד, המופנה לקדימהמאחורי המאזין האחורי.כל זה אותו דבר בהשיתקפות לצד השני של הרכב, למגבר השני של DLS.

זוג סאבים JL W7 מורכבים מאחורה בתיבות אטומות של 35 ליטר. ומנגנים מ90 הרץ ומטע. מוגברים על ידי זוג מונויים של JL 1000/1.

הרעיון המרכזי:

אחרי כל הסיפור הארוך הזה, לקוח ביקש שהמערכת שלו תוכל להישתתף בתחרויות SQ. מנהל של סטודיו להתקנות מערכות סטריאו ניבהל. הוא הסביר לו שאי אפשר להיתחרות עם מפלצת הזאת בתחריות SQ.

לא שהמערכת לא נישמעת טוב, פשוט זה לא מערכת לתחרויות SQ. מערכות לתחרות עושים לפי קונצפציות אחרות. לקוח אמר לו שיחשוב על איך הוא משלב את זה ביחד. מה שעשו המתקינים,

הם פשוט עשו Reconnection Circuit Block, ככה הם קראו לזה. בעזרת פאנל שליטה מיוחד, אפשרי תוך בערך 5 דקות לעשות את המערכת אחרת לגמרי.

הסכמה היא כזאת בחיבור SQ כמו שהם אומרים הוא פשוט מפעיל חצי מערכת. שזה K3P + סאב אחד של JL.

כל התמונות ניתן ליראות באתר.

לכתבה המלאה

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין ספק שזו השקעה ענקית !

מערכת נהדרת ! התקנה ברמה גבוהה ביותר! התקנה נקיה מבריקה! כיף לראות כאלה דברים

תודה על העידכון

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק , פרוייקט מרשים .

 

למרות זאת בכלל לא ברור לי נקודת החיתוך בין המידבאס לסאב היא ב 90 הרץ. הסאבים כמובן מאוד דומיננטים ומושכים אחורה , כך שלתת להם לנגן מגבוהה כל כך זה טעות , מה גם שגם כך יש מידבאס שיכול לרדת נמוך יותר ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מדהים

מעניין כמה עלת לו ההתקנה,וכמה זמו לקח לסיים את הבניות:-D

מערכת מרשימה ואהבתי את הקומבינה של המעבר מ-Full Range ל-SQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק , פרוייקט מרשים .

 

למרות זאת בכלל לא ברור לי נקודת החיתוך בין המידבאס לסאב היא ב 90 הרץ. הסאבים כמובן מאוד דומיננטים ומושכים אחורה , כך שלתת להם לנגן מגבוהה כל כך זה טעות , מה גם שגם כך יש מידבאס שיכול לרדת נמוך יותר ..

החיתוך הזה הוא רק בשיטת ה "FULL RANGE" כאשר כל זה עובר למערכת SQ החיתוך הוא 63 הרץ.

כנרא כך רצה הלקוח. הוא רצה עוצמה אדירה ללא עיווטים.

 

מעניין כמה עלת לו ההתקנה,וכמה זמו לקח לסיים את הבניות

כל זה נעשה ברוסיה המחירים שם זה לא מחירים כאן וגם סיגנון החיים. כנרא שזה עולה לא מאת כסף. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, כנרא שלא עדיף. כי אבסולוט זה אבסולוט ופוקל זה פוקל. שני דברים שונים. נקווה שאנשים שעשו את הפרוייקט, הם טיפה מבינים בנושא, יודעים מה הם עושים. והם בחרו את הK3P. ודווקה JL AUDIO W7 ו לא את הIDMAX.

ועוד הרבה דברים. כמו HELIX ולא GENESIS. אני לא מאמין שלבן אדם היה חסר כסף לGENESIS. כנרא שלפי הדרישות שלו הם בחרו דווקה בקונפיגורציה הזאתי. :)

 

גם SQ גם עוצמה

במקום להתאים מיד אנד להיי אנד על ידי ריבוי

לא מדוייק. אבסולוט לא שווה SQ. ומה שהם עשו הם לא היו מקבלים מסט של אבסולוט זה בטוח.

מה זה אומר מיד-אנד, הי-אנד? אין דבר כזה. המילה הי אנד פשוט לקחה ופשוט ריכזה בשמה הרבה מילים נוספות. זה כמו להגיד שב.מ.וו. משופרת, זה ניסיון לעשות פורשה. גם יפה גם בעל ביצועיים טובים. שני דברים שונים. מישהו פשוט לא היה קונה פורשה אלה היה קונה M5 ומשפר אותה בעזרת חברת שיפורים מיועדת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לא לא אני מצטער

זה שתגיד פוקל זה פוקל ואבסולוט זה אבסולוט לא יהפוך את זה לנכון

 

אני בכלל לא מדבר על אי די מקס שלדעתי הוא לא משהו מיוחד

 

אני לוקח את המושג היי אנד ואומר ש מיד אנד זה פחות מההיי ומעל הלאו

 

 

אם לא הבנת את "המושג"

HIGH END- MID END -LOW END

 

עובדה שהבנת יופי את "המושג"

חוץ מזה

" לא מדוייק. אבסולוט לא שווה SQ. ומה שהם עשו הם לא היו מקבלים מסט של אבסולוט זה בטוח. "

 

למה בטוח? אבסולוט הוא גם נאמן למקור וגם "בועט" יותר חזק, ואם לא הבנת את המושג בועט אז זה אומר שהוא יורד יותר נמוך ועדיין אפקטיבי בתחום הנמוך של ספקטרום הצליל( ע"ע המושגים)

מה רע בלוטוס אליס

מה רע בסופרימו?

צה רע בברליום? (גם זה של פוקל וזה תואם להגדרה שלך פוקל זה פוקל)

חוץ מזה שאם בונים כבר מערכת ל SQ זה לא מסתכם ב כיווני SQ אלא גם ברכיבים שמוסגלים לתת תמונה אמיתית (לעניין תמונה פנה לספר המושגים המוכרים שלך)

 

להפוך לו את המערכת לחצי מערכת זה הדבר הכי חאפרי ששמעתי

 

את הM5 ופורש לא הבנתי איך דחפת לעניין

 

ידיים טובות ללא ספק יש אבל לחתוך וופר ב90 במצב רגיל זה לשמוע חוליו איגלסיאס מהתחת (עיין ערך הגשש החיוור בספר המושגים)

 

העיקר ש" לא מדוייק. אבסולוט לא שווה SQ. ומה שהם עשו הם לא היו מקבלים מסט של אבסולוט זה בטוח." בטוח!!!!!!!!

 

מה כל כך בטוח? אל תעריץ רק כי זה כתוב ברוסית ונראה יקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הופה התחלנו. אני לא בא לריב פה. אתה מתחיל להיתעצבן וזה סתם... לא שווה לבזבז את האנרגיה.

מהשרציתי להגיד הבנתה טוב מאוד. אבל בגלל שאני אמרתי משהו נגד התאוריה שלך שעוד כמה זמן היא פשוט תעלם.

אני לא אומר שהמערכת הזאת היא "הכי יפה בארץ" אני רק ביזבתי מזמני כדאי לתת לאנשים ליראות עוד משהו חות משאלות הנפוצות.

מה שאמרתי בקשר להודעה שלך, שזה פשוט לא רלוונתי מה שאתה אומר. "היו לוקחים אבסולוט ובלה בלה בלה..." הם לא לקחו אבסולוט, למה?

1. מה אתה חושב בעצמך למה?

2. אתה חושב שאנשים שעשו את הפרויקט הזה לא מבינים בנושא?

3. אתה חושב שהם לא יודעים מה זה אבסולוט? חוץ מוודקה או קי!

4. אז למה בכל זאת הם בחרו במשהו אחר ולא באבסולוט.

5. אה.. למה דווקה חשבתה שהם עושים מה מיד-הנד, הי-אנד?

אין לי מילון מושגים משלי שבו מוסבר מה זה SQ מיד -הנד, הי-אנד וכל השטויות האלה. עם הזמן כש מתחילים להתעניין בנושא האודיו ברכב מתחילים להבין שבעיקרון זה לא קיים.

בקשר לפורשה וב.מ.וו. לא הבנתה לא נורא. דוגמה אחרת. מילה אהבה אתה מכיר? מכיר... מה זה? אתה יכול להסביר, עם כן אז אתה משקר, למה כי זה הרבה מאוד דברים והרבה מאוד ניואנסים. לכל אחד יש הסבר שונה. זה כמו מילה הי-אנד. מילה שמתאחדת הרבה מאוד ומשתמשים בה לקיצורים. אני לא אוהב להישתמש בכל המושגים האלה. למה כי 90% אומרים את המושגים האלה סתם.

הבדלים פה הבדלים שם. "זה הרבה יותר טוב", "זה הרבה יותר חזק". ובפועל השנויים הם כל כך אפסיים שקשה להבחין אותם. הרבה דיבורים באוויר ומאת מאוד דברים מעשיים. בגלל זה יש בפורום הרבה נושאים שניפתחים כל יום בכמויות עשיריות.

רק תבין אותי נכון, אני לא מזלזל באף אחד, אני רק מסתכל על זה סטיסטית.

 

שאלה לי אליך...

"אל תעריץ רק כי זה כתוב ברוסית ונראה יקר" מה זה אומר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו גם הכנסת אהבה לעסק?

לא לא

 

הופה התחלנו. אני לא בא לריב פה. אתה מתחיל להיתעצבן וזה סתם... לא שווה לבזבז את האנרגיה.

 

למה שאני אתעצבן בגלל פורום בנושא רכב?

 

למה הם לא בחרו באבסולוט?

הבאתי את האבסולוט בתור דוגמא, ישנם לא מעט סטים יותר טובים לSQ

אז למהK2P?

כי קונים בזול ומוכרים ביקר, לקונה שבא ושם את האוטו ואומר תביא לי הכי טוב דוחפים

 

"אל תעריץ רק כי זה כתוב ברוסית ונראה יקר" מה זה אומר?"

 

זה אומר שאם בארץ הייתי אומר לך שהתקינו את כל הסמטוחה הזאת היית אומר שרצה SQ וקיבל K2P

רק בגלל שזה ברוסיה (שם כל אחד גאון גם אם הוא מתקין במוסך שלו) לא אומר שהם מבינים משהו מיוחד

למה הם בחרו? בחירה שגוייה, התקנה ממש איכותית מבחינת גימור אבל לא צריך להגזים

 

אה אתה רוצה SQ? טוב בוא נכבה חצי מערכת ונדחוף לך מתאם בכמה מאות דולרים במקום להגיד טעינו

 

קריאה ביקורתית של מאמר זה לא דבר רע

 

נ.ב

 

אבסולוט לא בטוח שהם מכירים כי זה לא וודקה רוסית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותגים מותגים מותגים :)

 

איידימאקס זה לא מותג, זה שם.

 

הוא הלך על תאגידים, ולא חברות פרטיות.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...