Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זקוק לעצתכם,

 

אתמול בערב פגשו גלגלי רכבי בור עמוק ורחב לרוחב כל הכביש (זה נראה כמו כיסוי של חריץ שנחפר להעבר תשתית ששקע או נעלם בגשם). זה קרה ברח' ז'בוטינסקי בהרצליה והמפגע בכביש קיים שם לפחות 3 ימים.

 

מיד לאחר הכניסה לבור התחילו רעידות בהגה במהירות נמוכה מאוד ובמהירות גבוהה מעל 110 קמ"ש. אין לי ספק שהבור הוא הגורם לרעידות משום שלפני כן הכל היה בסדר.

 

ממבט מהיר על שני הקדמיים לא נראה נזק ומחר אני אפרק אותם כדי לבדוק את החלק הפנימי. בהנחה שלא מדובר בסתם משקולת איזון שעפה (אולי כן, אבל יש לי הרגשה שלא) אלא בנזק שהגיע למחלקי המיתלה, מה עלי לעשות?

 

לפנות לרשות המקומית לפני כניסה לבדיקה במוסך?

לפנות אליהם אחרי אחרי התיקון?

יש סיכוי שיפצו אותי? אחרי הכל מדובר בתחום אחריותם ואני משלם ארנונה בדיוק כדי שלא יהיו בורות כאלו בכבישים.

 

אני מכיר מקרה של עירית פ"ת שם כן קיבל בעל הרכב פיצוי, השאלה אם יש מקרים נוספים כאלו?

 

אגב, הבור עדיין שם וקשה לראות אותו (מכוסה באספלט) לכן הזהרו ברח' ז'בוטיסקי בהרצליה (הרח' של הקאנטרי) מכיוון דרום לצפון אחרי הרמזור של ההצטלבות עם רח' הנדיב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

צלם את הבור

 

כנס למוסך ובקש חוות דעת של הנזקים והגש את זה לערייה, תבדוק איתם ספציפית קודם מה הם צריכים בשביל הוכחות, ממני ביקשו צילום של הבור וקבלה על צמיגים חדשים וצילום של רישיון רכב, אבל זה בעיר רחובות, בדוק מה הדרישות בהרצליה ופעל בהתאם.

 

רק אל תחכה הרבה זמן שלא תהיה להם סיבה לדחות אותך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
צלם את עומק הבור עם סרגל תקוע בו.

 

תוך כדי סכנת חיים? לא נראה לי.

מדובר בכביש די סואן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אולי ניתן לצלם בשעה מאוחרת בלילה (בזהירות !!! כמובן) ? כשיש פחות עומס

 

לצערי, זה עוד יותר מסוכן כי לא רואים אותך...גם תמונה בחושך פחות אפקטיבית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר,אני בטוח ב99% שהתעקם לך הג'אנט.

 

 

לך לפנצ'ר מכר ותריץ את הגלגל על מכונת האיזון לפני הכל!!!

 

אתה כבר תראה את התנועה המעוותת שלו אם הוא עקום.

 

לא תמיד רואים בעין ג'אנט שהתעקם מבור,לפעמים הנזק הוא פנימי מניסיון:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
לצערי, זה עוד יותר מסוכן כי לא רואים אותך...גם תמונה בחושך פחות אפקטיבית.

 

ניתן לצלם עם פלאש, תאורה נוספת,

השאלה היא לדעתי אם זה שווה את זה. אם הנזק הוא מהותי כספית - הייתי מוצא דרך לצלם.

אם אתה מספיק עקשן - לך על זה. הרי ברור כמעט לחלוטין שהצדק איתך.

alfa 156 2.5.

פורסם
קספר,אני בטוח ב99% שהתעקם לך הג'אנט.

 

 

לך לפנצ'ר מכר ותריץ את הגלגל על מכונת האיזון לפני הכל!!!

 

אתה כבר תראה את התנועה המעוותת שלו אם הוא עקום.

 

לא תמיד רואים בעין ג'אנט שהתעקם מבור,לפעמים הנזק הוא פנימי מניסיון:roll:

 

זה כמובן יבדק.

לצערי, יש לך ניסיון עם ג'נט זהה...לך תשיג ג'נט כזה במקרה שהוא באמת התעקם...:|

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קונים חדש על חשבון העירייה

 

כל תשלום שמתבצע לתיקון הנזק צריך להיות על חשבון הערייה, מה שאומר ג'נט חדש מהחברה.

 

תתקשר למוקד העירוני של הרצליה, תגיד להם שקרה לך נזק לרכב כתוצאה מבור ואתה רוצה לדעת מה ההליך כדי לקבל פיצויים, הם כבר יגידו לך מה הם צריכים. אל תוותר במקרה הזה, כמו שהם יודעים לגבות מיסים ולחלק דוחות, הם צריכים לעמוד גם על כך שהכבישים יהיו תקינים. גם אדם שמחליק על המדרכה יכול להתבוע מהם תשלום פיצויים וכ"ו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
קונים חדש על חשבון העירייה

 

כל תשלום שמתבצע לתיקון הנזק צריך להיות על חשבון הערייה, מה שאומר ג'נט חדש מהחברה.

 

תתקשר למוקד העירוני של הרצליה, תגיד להם שקרה לך נזק לרכב כתוצאה מבור ואתה רוצה לדעת מה ההליך כדי לקבל פיצויים, הם כבר יגידו לך מה הם צריכים. אל תוותר במקרה הזה, כמו שהם יודעים לגבות מיסים ולחלק דוחות, הם צריכים לעמוד גם על כך שהכבישים יהיו תקינים. גם אדם שמחליק על המדרכה יכול להתבוע מהם תשלום פיצויים וכ"ו.

 

כבר בוצע.

הופנתי למחלקת נכסים וביטוחים בעיריה וביום ראשון נדבר איתם. המוקדנית אמרה לי "אתה בטח רוצה לפנות אליהם כדי לקבל פיצוי", כך שאני מעריך שיש נוהל מסודר ואני לא הראשון שפונה אליהם עם בעיה כזו.

מחר על הבוקר המקום יצולם.

 

אגב, לקנות ג'נט כזה חדש זה בלתי אפשרי, פשוט אין.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
לא מדובר בג'אנט הזה ?

 

בגדול, כן.

הג'נט שלי הוא OZ F1 אבל לא זהה לזה שהגיע על הקליאו ספורט. שלי בצבע אחר ואני חושב שגם האופסט טיפה שונה. זה אומר שאני לא יכול להשתמש בג'נט הרגיל של הקליאו.

 

תמונה להמחשה:

IMG_3907.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

טוב, לאחר בדיקה של הגלגל השני התגלתה הבעיה לרעידות בהגה...

עיוות בצד הפנימי של החישוק. כדי לוודא שזו אכן הבעיה נסעתי קצת עם הרזרבי והרעידות נעלמו לגמרי.

בהנחה שלא ניתן להשיג כזה ג'נט (גם לא חדש מהחברה), לא ברור לי איך העיריה תפצה אותי על הנזק שנגרם לי.

אני יכול לתבוע רביעית OZ חדשים אבל משהו גורם לי להרגיש שבעירית הרצליה לא יסכימו...

מצורפת תמונה של המפגע בכביש שגרם לעיוות בג'נט.

IMG_0645.jpg

IMG_0649.jpg

IMG_0650.jpg

IMG_0651.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

צלם את הבור עדיפוץ למצלמת רפלקס רגילה הנח עיתון ליד זה על מנת להוכיח את התאריך, גש לעייריה למחלקת תלונות לתושבים או משהו כזה, ייתנו לך למלא טפסים תסביר בדיוק מה קרה ומה הנזק, צרף איזו חוות דעת אפילו מפנצריה לגבי עלות הנזק, ודרוש אותה.

לא ייתנו?, גש לתביעות קטנות...

נ.ב מישהו מוכר כאן ג'אנט בדיוק כמו שלך אני חושב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=189827

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...