Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מתכוון לעשות טיפול לרכב שלי,

כרגע המונה עומד על 68,500 רכשתי את הרכב לפני כחודשיים,לא ידוע לי על הטיפולים שהרכב הזה עשה בעבר,רק ידוע לי על כך שהוא היה מטופל במוסך ג.ג.ג רעננה ועבר טיפול גדול ועכשיו הגיע תורו של טיפול קטן.

אולי אני משוגע אבל אני אובססיבי לרכב שלי,אני רוצה הכל מושלם פרפקציוניסט (איך שלא רושמים את זה).

אז ככה החלטתי ללכת על טיפול לא גדול לא קטן אלה עעעעננננקקקקק.

אני נותן פה פירוט של הטיפול בבקשה ממכם תנו תגובות רציניות ממבינים עניין ולא סתם להביע דעה שלילית ..

אז ככה אני רושם את המפרט הנ"ל:

 

החלפת שמן גיר

החלפת שמן מנוע לשמן מנוע 100% סינטטי

החלפת שמן הגה

החלפת שמן ברקסים(נוזל בלמים)

החלפת מים לרדיאטור (ברדיאטור כרגע קיימים מים רגילים)

תכשיר לניקוי אבנית ברדיאטור

סבון ולוישרים נגד אבנית (כרגע בוישרים קיימים מים רגילים)

פלגים(מציתים) 4 פלג'ים

החלפת פילטר שמן

החלפת פילטר דלק

החלפת מסנן אוויר

החלפת מסנן מזגן

החלפת מסנן דלק

החלפת טבעת אטימה על בורג ריקון השמן

איזון גלגלים+כוון מערכת המתלים וההגה.

K44 תוסף דלק לניקוי מערכות.

מגבים מקוריים

חיזוקי ברגים בשלדה תחתונה ועליונה.

נוזל נגד קפיאה במצנן+,לבדוק עם הוא אטום.

גריז לדלתות +לגג הנפתח

לעשות סבב גלגלים,אחוריים קדימה וקדמיים אחורה.

בדיקת רפידות הבלמים

ניקוי מצערת

 

מה אתם אומרים ח'ברה ,תנו הצעות לשיפור לטובה ולרעה אולי חסר משהו אולי אני עלול להרוס משהו רק ממבינים בעניין.

 

תודה רבה רבה

ליאור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
אז ככה אני מתכוון לעשות טיפול לרכב שלי' date='[/b']

כרגע המונה עומד על 68,500 רכשתי את הרכב לפני כחודשיים,לא ידוע לי על הטיפולים שהרכב הזה עשה בעבר,רק ידוע לי על כך שהוא היה מטופל במוסך ג.ג.ג רעננה ועבר טיפול גדול ועכשיו הגיע תורו של טיפול קטן.

אולי אני משוגע אבל אני אובססיבי לרכב שלי,אני רוצה הכל מושלם פרפקציוניסט (איך שלא רושמים את זה).

אז ככה החלטתי ללכת על טיפול לא גדול לא קטן אלה עעעעננננקקקקק.

אני נותן פה פירוט של הטיפול בבקשה ממכם תנו תגובות רציניות ממבינים עניין ולא סתם להביע דעה שלילית ..

אז ככה אני רושם את המפרט הנ"ל:

 

החלפת שמן גיר

החלפת שמן מנוע לשמן מנוע 100% סינטטי

החלפת שמן הגה - מיותר

החלפת שמן ברקסים(נוזל בלמים)

החלפת מים לרדיאטור (ברדיאטור כרגע קיימים מים רגילים)

תכשיר לניקוי אבנית ברדיאטור - מיותר ועלול לגרום לנזק למערכת הקירור

סבון ולוישרים נגד אבנית (כרגע בוישרים קיימים מים רגילים) - מה סבון נגד אבנית ? מספיק מים לווישרים סטנדרטיים.

פלגים(מציתים) 4 פלג'ים

החלפת פילטר שמן

החלפת פילטר דלק

החלפת מסנן אוויר

החלפת מסנן מזגן

החלפת מסנן דלק

החלפת טבעת אטימה על בורג ריקון השמן

איזון גלגלים+כוון מערכת המתלים וההגה.

K44 תוסף דלק לניקוי מערכות. - מיותר

מגבים מקוריים

חיזוקי ברגים בשלדה תחתונה ועליונה. - איזה ברגים ? (אולי הבורג של הראש שלך :-):roll:)

נוזל נגד קפיאה במצנן+,לבדוק עם הוא אטום.- נוזל מקורי G12 PLUS בלבד.

גריז לדלתות +לגג הנפתח

לעשות סבב גלגלים,אחוריים קדימה וקדמיים אחורה.

בדיקת רפידות הבלמים

ניקוי מצערת - מיותר

 

מה אתם אומרים ח'ברה ,תנו הצעות לשיפור לטובה ולרעה אולי חסר משהו אולי אני עלול להרוס משהו רק ממבינים בעניין.

 

תודה רבה רבה

ליאור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתה מתכוון לבצע בעצמך את הטיפול ?

איזה כייף לי :)

פורסם

החיזוק ברגים בשילדה נראה לי האוטו עבר תאונה ובמקום חיזור של ריתוח חיברו אותו עם ברגים או שאני טועה?

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

 

כי חיים רק פעם אחת.:-)

פורסם

חחחחחח אתם בסדר אתם.

 

טיימינג הוא כבר עשה בדקתי את העניין הזה.

 

לגביי הניקוי של מערכת הקירור ,הרדיאטור תמיד היה עם מים רגילים זה לא טוב ולא מועיל אבנית נוצרה ודאי.

אז מה אתה מציע לי לעשות?

 

ניקוי מצערת אמרו לי שתמיד טוב לעשות פעם בה..

והתוסףK44 מדוע מיותר?

 

 

תודה לכולם

ולא לכעוס כולנו לומדים בסה"כ..

פורסם

אף אחד לא כועס. אם הרכב נוסע טוב אין טעם לניקוי \ כיוון מצערת. שטוף את מע' הקירור במים רגילים ואז תכניס G12 בריכוז של 50%.

לגבי התוסף תוכל לערוך חיפוש ולראות מדוע הוא מיותר ברכב שנוסע טוב.

בנוסף, למיטב ידיעתי אין צורך להחליף גם פילטר דלק וגם מסנן דלק. מספיק אחד מהם..:-D

פורסם

אין שום סיכוי שאם הוא היה מטופל בצ'מפיון ששמו לו מים רגילים.

 

אתה מוזמן לעשות את היישור קו הזה, אין שום דבר מיוחד.

 

רק דבר אחד חשוב, תבדוק האם הגיר של האודי הוא גיר אטום כמו זה שב-VW, אם כן, אסור להחליף שמה שמן גיר, זה ייגרום למותו המהיר ביותר של הגיר.

פורסם

אני במקומך לא הייתי שם את הצמיגים הקידמיים שקרוב לוודאי שחוקים יותר לציר האחורי וההפך, הרכב יכנס להיגוי יתר בקלות יחסית ובמפתיע.

פורסם

החלפת שמן גיר לא רשת בדיוק איזה אוטו, אבל אם הגיר אוטומט - אז לא, אם הגיר רגיל אז יש וויכוח אבל בגדול גם לא

החלפת שמן מנוע לשמן מנוע 100% סינטטי LM5\40 יעשה את העבודה

החלפת שמן הגה בשום אופן לא ! כניסת אוויר למערכת הזאת אונסת את המשאבה ותביא עליך בלאגן שלא תצא ממנו

החלפת שמן ברקסים(נוזל בלמים) יש לבדוק האם הוחלף, בכל מקרה לא להחליף בשיטת "פימפום" אלא רק עם לחץ או וואקום, חבל על המשאבה המרכזית

החלפת מים לרדיאטור (ברדיאטור כרגע קיימים מים רגילים) לרוקן הכל ולשים G12+ מהול ב50 אחוז מים

תכשיר לניקוי אבנית ברדיאטור בשום פנים ואופן לא, מקסימום לעשות סירקולציה של מים נקיים מספר פעמים שהצינורות פתוחים כדי להעיף לכלוך החוצה - לא יותר מזה

סבון ולוישרים נגד אבנית (כרגע בוישרים קיימים מים רגילים)מים מזוקקים (כמו של מגהץ) עם ממש מעט סבון ניקוי חלונות, כבר שנים אני עובד ככה ואין זכר לאבנית

פלגים(מציתים) 4 פלג'ים תוודא טוב טוב שאתה מכניס מק"ט נכון שלא יהיה בלאגן

החלפת פילטר שמן או מקורי או של MANN בלבד

החלפת פילטר דלק כנ"ל

החלפת מסנן אוויר כנ"ל

החלפת מסנן מזגן מי אמר שצריך ? אם שאתה מפעיל את המזגן על וואנטה מלאה וסרקולציה חיצונית יוצא אוויר חזק אז אין בעיה בעיקרון

החלפת מסנן דלק אין צורך כבר החלפת אותו לפני 3 שורות :)

החלפת טבעת אטימה על בורג ריקון השמן לא ציינת איזה רכב, בחלק מהקונצרן לא קיימת כזאת...והיא מובנית על הבורג

איזון גלגלים+כוון מערכת המתלים וההגה. גש למכון פרונט אמין ולא לחאפר

K44 תוסף דלק לניקוי מערכות. מגבים מקוריים גם אמריקן איגל יעשו את העבודה עד החורף הבא :)

חיזוקי ברגים בשלדה תחתונה ועליונה. :shock:

נוזל נגד קפיאה במצנן+,לבדוק עם הוא אטום. עשית את זה כבר - ע"ע " החלפת מים לרדיאטור (ברדיאטור כרגע קיימים מים רגילים)"

גריז לדלתות +לגג הנפתח בגג רק גריז גרפיט, אחרת אתה תאכל את הפלסטיקה

לעשות סבב גלגלים,אחוריים קדימה וקדמיים אחורה.

בדיקת רפידות הבלמים

ניקוי מצערת בשום אופן לא - פעולה שיש לבצע רק כפתרון לבעיה ובשום אופן לא כטיפול שגרתי !

פורסם

אם הבנתי נכון, אמרת שהרכב עבר טיפול גדול במוסך מורשה (וסביר להניח שזה היה לפני פחות מ10K ק"מ).

אם כך, חלק מכובד מהרשימה שלך כבר לא רלוונטי מאחר ואלו דברים שמוחלפים לחדשים בזמן טיפול גדול.

הייתי ממליץ לפנות לג.ג.ג ולקבל את החשבונית האחרונה כדי לדעת מה בדיוק כלל הטיפול. חבל על הכסף.

פורסם

עם כל הכבוד אבל נראה לי שאתה מגזים!

אם הרכב היה מטופל בג.ג.ג. ועוד אמרת שהוא עבר טיפול גדול... תלך למוסך ותוציא היסטוריה של הטיפול האחרון לפחות, ותפעל על פי זה.

דבר אחד אני למדתי על בשרי... לא לגעת במשהו שעובד!!! אם אין לך בעיה אל תנסה לסדר את מה שאין כי זה יבוא לך אחר כך בהפוכה.

ובכל מקרה עד כמה שאני יודע מאוד לא מומלץ להחליף שמן גיר אוט' ברכבים הללו, אפילו תוסף יכול לגמור לך את הגיר אז תברר טוב טוב לפני שאתה עושה את זה.

 

יש לך אחלה אוטו תשמור עליו!

בהצלחה

פורסם

הפחדתם אותי משהוווווווווווווווווווווווווווו

לפני 3500-4000 קילומטר פלוס מינוס שמתי תוסף של 44K עכשיו אתם רק הפחדתם אותי איזה בעיות התוסף הזה יכול לעשות מה עליי לעשות עכשיו בשביל למנוע אותם,אני יודע שחובה אבל חובה להחליף פילטר דלק משהו כזה בגלל שכל ה"זבל" מתאסף שם...

תעשו לי טובה תסבירו לי עכשיו מה לעשות..

 

 

פורסם

איפה קראת שיש בעיה עם K44 ? תוסף מעולה, מומלץ מאוד

שכתבתי : " תוסף דלק לניקוי מערכות. מגבים מקוריים גם אמריקן איגל יעשו את העבודה עד החורף הבא "

התכוונתי למגבים, ולא לתוסף דלק...הK44 דווקא אחלה

×
×
  • תוכן חדש...