Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט קופה 4 צילינדר 16V - עלויות אחזקה משוערות ?


Kundason
שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נבדקת אופצייה לרכוש עבור חבר קרוב את הכלה המדוברת.

 

מבחינת התנהגות וכו' יש כבר את הידע, היא בהחלט מתאימה.

 

נושא עלות האחזקה משמעותי מאוד, כמו כן תקלות אופייניות ועלותן, צריכת דלק ממוצעת,

 

וכל מידע אחר שעלול להכריע את הכף כחלק משיקולי הרכישה.

 

וכן, כבר עשיתי חיפוש.

 

בברכה, מר תעלול.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחבר,

נא צור קשר בפרטי לגבי האקזמפלר המדובר שכן זה יהיה השיקול העיקרי

(מכיר את כולם :-))

 

נ.ב.

חבר במועדון שוקל מכירה של הקופה שלו (בבעלותו כ-6 שנים), כמדומני יד 03.

והיא מהבודדות ללא תאונות שילדה ושמורה באחריות בפנאטיות, אני בזמנו התחננתי אליו לקנות אותה :oops:

לא מפורסמת בשום מקום

אם החבר מכיר את מחיר הושק ומוכן לשלם +60K צפונה צור קשר.

porsche 914,2.0,1970

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כבר רכב ספציפי על הכוונת, אבל תודה בכל מקרה.

 

אני שואל האם לרכוש את הרכב, לא איזה מהאקזמפלרים לרכוש.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מעוניין בעלויות אחזקה מדויקות אז אני לא אוכל לעזור לך. פיאט קופה זה אחד מהחלומות שלי אבל במחיר של 60K ש"ח אני חושב שיש דברים הרבה טובים יותר לקנות (ולכן הפיאט והמיאטה ישארו אצלי תמיד כתור "חלום ילדות" שלא יגיע למימוש).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיאטה כבר יש לי, זה בסדר. לא מוצאים מיאטה בסכומים שבהם מוצאים פיאט קופה.

 

אם אתה חושב שיש משהו יותר טוב לקנות במחיר הזה (קליאו) - סבבה. אני חושה שפיאט קופה עדיפה עליה, ספציפית למה שאותו אדם צריך.

 

קיצור - תנו תגובות של מישהו שיש לו פיאט קופה, לא של מישהו שמנסה למכור לי פיאט קופה או מספר לי שהוא רוצה גם פיאט קופה... :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ידבר יותר ברור כדי שגם תוכל להבין אותי -

אני נוסע רק על קופה כבר 3 וחצי שנים.

הולך לכל מפגש שרק היה.

בבעלותי היו 3 קופה שונות אחת נשארה עד היום אצל אחי.

ומכיר את כולן.

והתשובה לשאלה של האם לרכוש - תשובתה באיזה אקזמפלר מדובר

שכן יש כאלו למכירה שגם גנב מקצועי לא היה עומד בהוצאות.

porsche 914,2.0,1970

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי כזו, אבל להוציא צריכת דלק (1-8) אני לא זוכר עלויות אחזקה. עברו גם 10 שנים, אז גם אם הייתי זוכר מספרים (נומינלית...) זה לא היה עוזר, כי אין דין אחזקת מכונית חדשה כדין אחזקת רכב משומש. בסה"כ אני זוכר מכונית אמינה למדי עם נטייה לאבד שמן יותר מהרגיל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר במועדון שוקל מכירה של הקופה שלו (בבעלותו כ-6 שנים), כמדומני יד 03.

והיא מהבודדות ללא תאונות שילדה ושמורה באחריות בפנאטיות, אני בזמנו התחננתי אליו לקנות אותה :oops:

לא מפורסמת בשום מקום

אם החבר מכיר את מחיר הושק ומוכן לשלם +60K צפונה צור קשר.

 

לירן יש הפתעות , הקופה המדוברת הינה יד 1 !!

 

משמע בבעלותו 12 שנים 8).

 

Kונדסון - כדאי שתזדרז כי היום הבחור מקבל את הרכב החדש שלו...

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היתה ממוקדת-עלויות אחזקה.

 

מהתשובות עולה כי למצב הרכב הנרכש תהיה השפעה על העלויות הצפויות לפחות בתקופה הקרובה ודבר זה נכון הוא במרבית המקרים ובמיוחד כשמדובר במכוניות ש"רגישות" לאחזקה לא נכונה (לנצ'יות,אלפות,פיאטים,פז'ו,סיטרואן וכיו"ב).

 

אין מה להסתובב סביב האמת,אם מרכיב האחזקה הוא בעל חשיבות עליונה,הרכב לא בשבילכם. גם האחזקה השוטפת יקרה (אם כי יכולה כאמור למנוע הוצאות והפתעות יקרות יותר),חלקים יחודיים יקרים. מעט מוסכים שיכולים לטפל נכון והם יודעים זאת-העלויות בהתאם...

 

מי שינסה להחזיק רכב כזה "בזול",זה יעלה לו ביוקר.

 

אבל מי שיכול ויודע להחזיק רכב כזה זכה בגן עדן עלי אדמות...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדעתו של קודמי, אם יש משמעות להוצאות האחזקה, אז הרכב לא בשבילכם.

 

שילוב של רכב נדיר וישן הסביר להניח ושמועד/היה מועד לפורענות מהווה שילוב שבהכרח מביא להוצאות אחזקה גבוהות מהמקובל ומהמצופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ניסיון של שנה וחצי שהקופה בבעלותי :

תקלות אופייניות : בראש ובראשונה הטורבו , הוא מאוד רגיש לשמן זול ולא איכותי .

ברוב הקופה 16VT יש בעייה של לחץ שמן נמוך ,בנוסף הפיקות של הקאמשפטים נוטים להיאכל , מייסבי קראנק נוטים להיות אובליים .

חגורת תזמון נוטה לקפוץ או להיקרע אם לא מקפידים להחליף בזמן .

צינורות הוואקום עשויים פלסטיק ונוטים להיסדק .

התושבת של המאשבת מים עשוייה פלסטיק ועשוייה להיסדק .

אטם ראש שרגיש לגדישות גבוהות ויכול להפרץ בגדישה של מעל 1.2 באר .

בטוח שיש עוד תקלות ששכחתי .

עלות אחזקה : המרכיב של הדלק מאוד משמעותי בעניין הזה כי לבעל רגל כבדה על הגז בתוך העיר הצריכת דלק תהייה בסביבות 1 ל 6 ומטה .מחוץ לעיר הפתיע לטובה עם צריכה של 1 ל 12\13 ומעלה .

אחזקה : אני עושה טיפול כל 5 אלף שמן AGIP RACING 10W60 , פילטר שמן , פילטר דלק .

אצלי באוטו חוץ מהטורבו שהלך לעולמו לפני כ 8 חודשים (וזירז לי את הפרויקט שתיכננתי ) לא הייתה לי אפילו לא תקלה אחת שאילצה אותי לרוץ למוסך .

אני דוגל באחזקה מונעת שחוסכת הרבה כאב ראש במיוחד בקופה .

עלויות :

טיפול כמו שפורט למעלה עולה בין 500 ל 800 שח.

טיימינג כנ"ל כ 2500 שח

ברקסים קדימה : צלחות + רפידות 1300 שח

מייסבי קראנק : לי עלה 1000 שח אבל תלוי בשעתון מוסך .

טורבו : קשה מאוד למצוא מקורי או אחד שמתאים בלי שינויים ,שיפוץ בין 3000 ל 4000 שח .

 

נ.ב

בקשר לפגיעות שלדה אפשר לעלות על זה רק בבדיקה ,מאוד יכול להיות שקופה ללא תאונה יכולה להיות עם פגיעה בקורות הקדמיות .

 

דעה אישית : רכב מדהים ולמרות שקיבלתי הרבה מאוד מאוד מעל המחירון אני לא מתכוון למכור ,אז שיקנה את האוטו .

 

אם תרצה עוד פרטים אתה מוזמן לפנות אליי .

 

יוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם יוני.

לגבי דלק - בעיר גם יסע סבא לא ירד מ1 ל-7.

1 ל-6 נסיעה "נורמאלית" לרכב שכזה.

שיוטים בין-עירוניים הבדל משמעותי בערך פי 2 ק''מ לליטר.

לגבי הטיימינג - שום דבר ספציפי לרכב הזה כולם רגישים לאיחורים -

רק שפה תא המנוע הצפוף מייקר את ההחלפה עקב ריבוי העבודה.

כ-2K רק לרצועה.

לא צויינו בעיות חשמליות שאופיניות - לרוב המכוונים מזייפים מעט,

חשוב מאוד לחבר מד לחץ שמן חיצוני לוודא שהקומפרסיה תקינה.

חשוב שהפנסים הקדמיים הוחלפו,שכן למרות שיעברו טסט הראות בקופה בלילה זוועתית (2400 לזוג)

לבדוק מצב בולמים-קפיצים שכן המקוריים (במידה ועדיין מותקנים) עייפים וחלשים.דגש על בולמים.

2 כריות האוייר בקופה פגו תוקף ב-06 (מהחברה) יש לוודא תקינותן.

לגבי טיפולים ממליץ בחום על מוסך התילתן שמלווה אותי שנים ומעולם לא איכזב,

פותר כל תקלה במקצועיות ובמחירים זולים יחסית.

חלקי פח יקרים בטירוף - כמעט ואין להשיג (בארץ)

לוודא שהרכב לא מעשן - דבר שיכול להעיד על טורבו קשיש

porsche 914,2.0,1970

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...