Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם לשפץ ראש מנוע או להחליף כבר את כול המנוע? (סובארו ג'אסטי 1L)


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

הרכב הוא סובארו ג'אסטי, מנוע 1.0 שנת 85.

המנוע עבר כבר מי יודע כמה ק"מ, 7 ידיים שהראשונה הייתה חברת השכרה.

 

השבוע, ראש המנוע ברכב נסדק, והלך....

 

עפ"י המוסך יש לפתוח את ראש המנוע לפניי שאקבל הצעת מחיר סופית, אבל המחיר נע בין 1700 ש"ח לשיטוח הראש, עד ל-2500 ש"ח לשיפוץ כללי.

המחיר הנ"ל הוא רק על עבודת שיפוץ הראש, ולא כולל מע"מ וכו'.

 

כמו כן, המוסך לא נותן אחריות על "אכילת שמן" לעבודת שיפוץ ראש.

 

מנוע מייבוא יעלה לי בסביבות ה-4000 ש"ח (אני לא בטוח אם זה כולל עבודה או לא).

ובמקרה הזה אולי אפילו אני יוכל להשתיל מנוע 1.2 במקום ה-1.0.

 

השאלה שלי היא: מה דעתכם? האם שווה להשקיע עוד כסף ולהחליף כבר את כול המנוע?

מה אמינותם של מנועים "מייבוא"?

האם בכך שאני רק משפץ את הראש אני לא עושה בעצם חצי עבודה?

ועוד זמן מה אני יחזור על התהליך מהתחלה?

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב עוד כשנתיים, שלוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

הרכב הוא סובארו ג'אסטי, מנוע 1.0 שנת 85.

המנוע עבר כבר מי יודע כמה ק"מ, 7 ידיים שהראשונה הייתה חברת השכרה.

 

השבוע, ראש המנוע ברכב נסדק, והלך....

 

עפ"י המוסך יש לפתוח את ראש המנוע לפניי שאקבל הצעת מחיר סופית, אבל המחיר נע בין 1700 ש"ח לשיטוח הראש, עד ל-2500 ש"ח לשיפוץ כללי.

המחיר הנ"ל הוא רק על עבודת שיפוץ הראש, ולא כולל מע"מ וכו'.

 

כמו כן, המוסך לא נותן אחריות על "אכילת שמן" לעבודת שיפוץ ראש.

 

מנוע מייבוא יעלה לי בסביבות ה-4000 ש"ח (אני לא בטוח אם זה כולל עבודה או לא).

ובמקרה הזה אולי אפילו אני יוכל להשתיל מנוע 1.2 במקום ה-1.0.

 

השאלה שלי היא: מה דעתכם? האם שווה להשקיע עוד כסף ולהחליף כבר את כול המנוע?

מה אמינותם של מנועים "מייבוא"?

האם בכך שאני רק משפץ את הראש אני לא עושה בעצם חצי עבודה?

ועוד זמן מה אני יחזור על התהליך מהתחלה?

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב עוד כשנתיים, שלוש.

 

האם זה המנוע הראשון של הרכב? אם כן - כמה ק"מ הוא כבר עשה?

 

ברר את המחירים המדויקים למנוע מיובא, שכן השאלה פה היא כלכלית בלבד.

 

יש כאלה שיגידו שמנוע מפירוק (לא משנה שהוא מייבוא - הוא עדיין לא חדש) הוא חתול בשק, אני חושב שגם שיפוץ ראש הוא גם מעין חתול בשק.

 

 

בכל מקרה - עוד פרטים נחוצים.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה "לא נותן אחריות על אכילת שמן" !!

אם המוסכניק לא יודע איך לטפל בבעיה של השסתומים ,המרימים וגומיות - חפש לך מישהו אחר.

 

לפי חוק בישראל - אחריות של 6 חודשים על כל העבודה ,אלא אם נכתב אחרת בכתב!

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך כותב בכתב האחריות באותיות קידוש לבנה - "אין אחריות על אכילת שמן".

 

הוא נוגע בכלל בשסתומים וכו'?

מה זה אומר שיפוץ ראש?

 

בנוגע לתשובה של ראלימן -

אני לא יודע אם זה המנוע הראשון של הרכב.

ואני גם לא יודע כמה ק"מ הוא עשה.

על מד האוץ רשום 18,000.

מכיוון שבדגם הזה מד האוץ מכיל רק 5 ספרות זה יכול להיות כול מספר.

118, 218, 718....

עפ"י הבעלים הקודמים זה 118.

אני אישית לא מאמין.

איזה פרטים עוד אני יכול לתת? מנוע מייבוא - כ-4000 ש"ח.

מקסימום 4,500.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסובארו ג'סטי שנת 85 יד שביעית מהשכרה , עדיף למכור אותה, ואז תביא ככה באיזה 6-7 אלף פיאט אונו או גס'טי אחרת.......

לא ניראה לי ששווה להשקיע על האוטו הזה סכום כזה....

יוצא לריס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה "לא נותן אחריות על אכילת שמן" !!

אם המוסכניק לא יודע איך לטפל בבעיה של השסתומים ,המרימים וגומיות - חפש לך מישהו אחר.

 

לפי חוק בישראל - אחריות של 6 חודשים על כל העבודה ,אלא אם נכתב אחרת בכתב!

 

תתפלא :roll: הבחור צודק בדברים שהמוסכניק אמר לו.

ההערה שמופיעה מתייחסת על "אין אחריות" לשריפת שמן מטבעות הבוכנה(רינגים) כתוצאה של שיפוץ הראש.

הלחצים על הטבעות גדלים עקב השיפוץ, וברבים מהמקרים טבעות הבוכנה אינם עומדות בזה.

לכן בדר"כ מומלץ לבצע חצי-אוברול, ולא רק שיפוץ ראש.

 

מחיר של 4K ש"ח להח' מנוע בג'סטי נשמע סביר לחלוטין.

השיקול שלך הוא כמו שראלימן ציין: כלכלי גרידא.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי תחליף כבר את כול המנוע ל1.2

אם תזמין מנוע חדש או שתקנה מנוע שפורק מאיזה סובארו שעברה תאונה

בכול מקרה החלפת ראש מנוע יכולה ליצור לך בעיות נוספות כספיות כמובן בעתיד

ואם כבר אולי תשקיע את ה 5 אלף שקל ותמכור את הסובארו ותקנה משהו שנוסע

אחרת לא תסיים בחיים את הסיפור אם המנוע

לא משנה איזה מכונית

לא משנה איזה מנוע

העיקר שהכול יפני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף מנוע

לא שווה לתקן. שים מנוע מיבוא יש כמו חדשים. על תשים מפרוק מקומי הם בדרך

כלל לא טובים. תחליף למנוע 1200 יש לבצע שינוים קלים (להתאים את המפלג)

וכל מניי שונות. אגב אמרו בפורום תימקור ותחליף לפיאט הוא מדבר לא לענין

מכיוון שה במכוניות הקטנות כמו למשל פיאט, דאייצו-שריד, סוזוקי-סויפט לא

מוצלחות ואמינות כמו הג'סטי...

בנוסף לזה אף אחד לא יקנה את הרכב במצבו הנוכחי אז יש לך שתי אפשרויות

או לשפץ בכמה אלפים ואז יהיה לך אוטו אם מנוע מצוין או ליזרוק את האוטו ולהפסיד

כמה אלפים וללכת ברגל. מסכנה איין לך ברירה

אם אתה רוצה אינפורמציה מלאה פנה אלי בפרטי בהצלחה :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי מנוע מיבוא לסמוראי 84 . נסעתי עם הרכב 3 שנים, לא אכל טיפה שמן (לפחות לא משהו שנראה במד), וכשמכרתי - המנוע היה במצב חדש.

היה רשום שהוא עבר פחות מ10K לפני שהוא הורכב - תבדוק אם זה המצב גם של המנוע שאתה מקבל מיבוא.

 

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

מנוע מיבוא מומלץ יותר במקרה שלך מאחר והמחיר הסופי של התיקון כולל כל העבודות הנלוות וכל שאר הדברים שיצוצו בדרך (והם תמיד תמיד צצים....) יהיה במקרה הטוב כמו מחיר המנוע המיובא וסביר יותר להניח שאפילו גבוה יותר.

 

מהנתונים שהצגת על הרכב הזה הוא פשוט לא שווה את ההשקעה מה גם שתיקונים כאלה לא תמיד מצליחים, חלקם מסיבות מוצדקות וחלקם לא.

מה שבטוח זה שהמוסך תמיד תמיד ימצא את הדרך להוכיח שהוא בסדר ותמיד צודק וזה תמיד על חשבונך.

 

מנסיוני, המנועים המיובאים לרוב טובים מאוד ומגיעים עם קילומטרז' סביר ומציגים אמינות טובה.

בהצלחה

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...