Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחיל אתמול, רציתי לצרוב דיסק ו-NERO הוציא הודעת שגיאה של דריבר (לצערי לא זוכר כבר).

הסרתי את ההתקנה והתקנתי גרסה אחרת. ההתקנה עברה בהצלחה אבל שוב לא צורב עם שגיאה אחרת.

(שתי הגרסאות היו נרו 7.X.X). לבדיקה התקנתי נרו 6 ושם הצריבה פשוט נתקעה על 7%.

הורדתי נרו 8 (מס' גרסאות שונות) ובכולן בתחילת ההתקנה נאמר שמשהו מפריע וההתקנה מופסקת.

לא התייאשתי והסרתי את ההתקנה + בדיקה בכל הכונן שאין תיקיות NERO + מחיקה ידנית מהרגיסטרי של כל זכר לנרו.

לאחר כל זה התקנתי שוב נרו 7. הותקן בהצלחה והסימולטר צריבה גם עבר טוב אבל לפני כתיבה בפועל הוציא לי הודעת שגיאה "fixation error". לא התעצלתי וחפרתי בפורומים ווידאתי שה- contorllers על DMA. עדיין הנרו לא רוצה לצרוב:evil:

 

הצורב שלי הוא לא ישן (בן כשנה) והוא צורב DVD גם. לא היו בעיות עד אתמול (בעצם כן, אבל הסרתי התקנה לפני כחודשיים והתקנתי מחדש והכל הסתדר). ה-firmware של הצורב מעודכן. מדובר על נייד IBM R32 כאשר הצורב הוא לא המקורי של המחשב אלא שידרוג מלפני שנה. הצורב הוא - slimtype combo lsc-24082K ויש עליו מדבקת IBM מקורית מה גם שבמשך שנה צרב בלי בעיות.

לפני שאני מתחיל למרוט לעצמי את השערות מהראש, מישהו יכול לכוון אותי לפיתרון ?

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

היי,

 

לשם בדיקה בלבד, בצע שיחזור מערכת לנקודת שיחזור שבה בוודאות אתה יודע שהצורב עבד. במידה והשיחזור לא צלח בצע שיחזור במצב בטוח.

תמיד ניתן לבטל את השיחזור.

איזה כייף לי :)

פורסם

תבדוק באמצעות תוכנת צריבה חינמית (למשל, burn4free - למרות שהיא מתקינה כל מיני שטויות)

אם הצורב אכן פועל, והבעיה היא רק ב-NERO. אם הצורב נתקע גם שם,

זאת לא בעיית תוכנה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מציע לך להוריד תוכנות צריבה חינמיות, כי כמו שנאמר,

הן מתקינות כל מיני שטויות.

תיצרוב באמצעות ווינדוס.

(תכניס דיסק לצורב, תעתיק את כל הקבצים לדיסק, העתק הדבק, ואז לחץ על :

BURN THIS FILES TO CD)

אם גם באמצעות הווינוס זה לא עובד, אז כניראה יש בעיה בצורב.

עוד אפשרות זה להגביל את מהירות הצריבה, במקום לצרוב תמיד על המהירות המקסימלית.

בהצלחה!

:-D

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

תנסה לצרוב על דיסק אחר (מסוג אחר - לא מאותה חבילה וחברה) ולהסיר ולהתקין מחדש את הדרייבר

 

השגיעה שאתה מקבל נגרמת מ1 מה3 דברים הבאים:

1) מדית צריבה דפוקה (לפעמים יש חבילות שלמות של דיסקים דפוקים

2) צורב שגמר את חייו

3) דרייבר לא תקין.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב, ניסיתי לצרוב גם דרך ה-windows ועדיין הנה השגיאה בתמונה (וזה אחרי שניסיתי 3 דיסקים שונים).

כולם של TEAC.

easy cd creator יהיה לי מחר מחרתיים אבל עד אז עוד פיתרון לבעייה ?

תודה

untitled3.jpg

Veni Vidi Vici

פורסם
טוב, ניסיתי לצרוב גם דרך ה-windows ועדיין הנה השגיאה בתמונה (וזה אחרי שניסיתי 3 דיסקים שונים).

כולם של TEAC.

easy cd creator יהיה לי מחר מחרתיים אבל עד אז עוד פיתרון לבעייה ?

תודה

 

עכשיו דיי ברור שהבעיה לא בתוכנות,היא או בדיסקים או בצורב, לרוב TEAC זו חברה טוב,

אבל היה לי פעם מיקרה שכמעט כל החבילה הייתה פגומה.

תנסה לצרוב על דיסק מחברה אחרת, אם עדיין אותה בעיה אז היא קשורה לצורב.

 

בהצלחה.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

אין אפשרות לארגן צורב חיצוני.

אין אחריות על הצורב כי נקנה כשדרוג ב-EBAY לפני כשנה. מה גם שהוא קורא דיסקים בסדר גמור.

הורדתי עוד גרסה של נרו (8.1.1.0) וגם שם, לאחר שהוא מגיע לשלב התקנה, כתוב שההתקנה הופרעה ולא ניתן להמשיך.

Veni Vidi Vici

פורסם

תנסה להשיג מדיה שונה.

יכול להיות שבאמת החבילה פגומה.

 

אגב, העובדה שהוא מסוגל לקרוא דיסקים לא מעידה על תקינותו,

שכן מדובר בעיניות שונות.

 

בכל מקרה - תנסה להשיג כונן תקין מפירוק, או לפחות לניסיון,

נשמע כמו בעית חומרה ולא תוכנה.

פורסם

אל תשכחו שפעם ראשונה קיבלתי שגיאה כאשר הפעלתי nero smart ושם בחרתי העתקת CD. אחרי שבחרתי הוא הוציא לי הודעת שגיאה של נרו עצמו. נכנסתי לבדוק מה התקלה וראיתי שמדובר ב-DLL הזה: bcgcbpro730.dll.

ככה זה נמשך עד שמחקתי את הנרו שהיה ולאחר מכן התחיל כל השאר.

Veni Vidi Vici

פורסם

The fix is this registry change....



HKCU\Software\ahead\Nero - Burning Rom\BCGWorkspace

BCGControlBarVersion Permissions should all be set to Deny....

 

 

וגם:

 

Found the solution on another website:-

 

- Right-click

Nero Start Smart and select properties

- Select Compatability tab

- Select Windows 2000 as the mode and hit Apply.

 

Burning ROM now works.

 

ו:

 

I tried disabling the MDM service - didn't work. What *did* fix the problem was deleting the following registry key:

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Ahead\Nero - Burning Rom\BCGWorkspace

 

This key seems to hold information about window coordinates and so forth. It gets re-made if it doesn't exist.

 

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/242590

 

שווה ניסיון.

 

הבעיה היא שאם אתה לא מצליח לצרוב גם דרך הוינדוס עצמו,



הרי שהבעיה היא לא בנרו.

פורסם

כבר ראיתי את העצות הללו דרך גוגל. ניסיתי את מה שכתוב ב-2 ובעצה האחרונה אין לי בכלל שורה כזאת ברגיסטרי.

אני אקנה דיסקים של חברה אחרת ואנסה. חוץ מזה אין לי כוח כבר לנסות.

השאלה היא, האם כדאי להזמין צורב חדש או לשים במעבדה את המחשב ?

נ.ב.

התקנתי שוב נרו 7 ושם בסימולטור צריבה הכל טוב אבל בצריבה בפועל שוב - fixation error.

Veni Vidi Vici

פורסם

TEAC זה זבל. פעמיים כשקניתי החבילות היו דפוקות וכמעט כל הדיסקים לא עבדו או היו שרוטים (!)

 

מעבר לזה, אצלי הייתה בעיה נדירה מאוד (אבל אני לא שולל) שהכבל של הצורב היה דפוק. הוא איפשר קריאה אבל לא כתיבה, ולקח לי ימים להבין את זה. נסה להחליף כבל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...