Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

נפתח בגילוי נאות, אני אוהד בית"ר, אבל מזה כשנים אני לא הולך למשחקים. למה? - כי הקהל של בית"ר לא לטעמי, מעודדים רק כשבית"ר מובילים ושותקים כשבית"ר משחקת דקות משעממות, ומדי פעם שרים כמו שצריך(בד"כ לפני תחילת המשחק).

כמו שניחשתם אני הולך לכתוב על צעקות הבוז בטכס נגד האלימות ולזכרו של רבין.

קודם כל היה טכס נגד האלימות, וכך הוא היה אמור להיות נגד האלימות. אני לא מבין למה מכבי חיפה עשו פרובקציה שדחפו את רבין לנושא, הרי ידוע שאוהדי בית"ר חולים בראש. קרה מה שקרה ואחרי המשחק מדברים על גזענות, אוהדי בית"ר הם ככה וככה צריך לתת להם חצי עונה ללא קהל וכו' וכו'.

אני לא מבין, יש איזשהו חוק האסור לשרוק בוז? אם אין אז על סמך מה להעניש את בית"ר? הם לא עברו על שום חוק! מדובר פה על פוליטיקה.

למה מגיע להם עונש? מישהו רצח, יש חוק שאבור לרצוח מקבל עונש. אין חוק האוסר לשרוק בוז לזכרו של רבין.

גם מאיפה התקשורת מתחילה לדבר שבית"ר גזענים?! מה הקשר בין גזענות לרצח רבין? כל מי שמקלל שמאלני גזען? ולמה לא הענישו את אוהדי הפועל ת"א כששרו שירי שואה? בעיני העולם כולו השואה קצת יותר רצינית מרצח רבין, קצת. אז ללעוג על השואה מותר? ומה לגבי שריקות הבוז של אוהדי סכנין כששרים את התקווה?

ולמה כששרים :"שישרף לכם הכפר". זה גזענות. מותר להגיד "ת"א עולה באש", אבל אסור להגיד "כפר קאסם עולה באש"?

ומה הקשר בין השיר "אבעס סואן חולה סרטן" לגזענות?? עוד מעט לקלל שופט תהיה גזענות.

אז אני אסכם שאוהדי בית"ר לא אוהבים ערבים, אבל הם הפסיקו לשיר "מוות לערבים" והיום שרים רק קללות, עד כמה שזכור לי מותר לקלל. ואני לא רואה הבדל בין לקלל שחקן יהודי/נוצרי לבין לקלל את יצחק רבין או אבעס סואן או כל שחקן מוסלמי אחר.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א. - השרשור הולך לרדת ממש ממש לרמה נמוכה מאוד. זה לפי ראות עיני.

 

ב. - גם לקלל זה לא יפה, אך זו לא גזענות. זה רק מראה כמה האדם שפל.

 

ג. - לשרוק בוז, לאדם שנרצח מסיבות פוליטיות, מראה בעיני כמה האדם תומך במקרים כאלו, ולא רחוק היום שיהיה עוד רצח כזה.

 

זוהי דעתי. הסברים? SHOOT!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

יש שתי מילים שאמורות להכנס לנושא הזה

 

טקט וכבוד.

 

טקט אין להם וגם כבוד אין להם, לא שביקשו את זה מהם, אבל טקט, כן. במיוחד ביום שבו הרוצח הנתעב חוגג ברית מילה, בכוונה באותו יום שהוא רצח את רבין זכרונו לברכה.

 

קצת רגישות כלפי אנשים שכן מכבדים את רבין, לא הייתה מזיקה, קצת.

 

לא ביקשו יותר מידי.

 

אגב, הם רק גרמו לאנשים לחשוב עליהם שהם יותר דפוקים מדפוקים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
שבת שלום

נפתח בגילוי נאות, אני אוהד בית"ר, אבל מזה כשנים אני לא הולך למשחקים. למה? - כי הקהל של בית"ר לא לטעמי, מעודדים רק כשבית"ר מובילים ושותקים כשבית"ר משחקת דקות משעממות, ומדי פעם שרים כמו שצריך(בד"כ לפני תחילת המשחק).

כמו שניחשתם אני הולך לכתוב על צעקות הבוז בטכס נגד האלימות ולזכרו של רבין.

קודם כל היה טכס נגד האלימות, וכך הוא היה אמור להיות נגד האלימות. אני לא מבין למה מכבי חיפה עשו פרובקציה שדחפו את רבין לנושא, הרי ידוע שאוהדי בית"ר חולים בראש. קרה מה שקרה ואחרי המשחק מדברים על גזענות, אוהדי בית"ר הם ככה וככה צריך לתת להם חצי עונה ללא קהל וכו' וכו'.

אני לא מבין, יש איזשהו חוק האסור לשרוק בוז? אם אין אז על סמך מה להעניש את בית"ר? הם לא עברו על שום חוק! מדובר פה על פוליטיקה.

למה מגיע להם עונש? מישהו רצח, יש חוק שאבור לרצוח מקבל עונש. אין חוק האוסר לשרוק בוז לזכרו של רבין.

גם מאיפה התקשורת מתחילה לדבר שבית"ר גזענים?! מה הקשר בין גזענות לרצח רבין? כל מי שמקלל שמאלני גזען? ולמה לא הענישו את אוהדי הפועל ת"א כששרו שירי שואה? בעיני העולם כולו השואה קצת יותר רצינית מרצח רבין, קצת. אז ללעוג על השואה מותר? ומה לגבי שריקות הבוז של אוהדי סכנין כששרים את התקווה?

ולמה כששרים :"שישרף לכם הכפר". זה גזענות. מותר להגיד "ת"א עולה באש", אבל אסור להגיד "כפר קאסם עולה באש"?

ומה הקשר בין השיר "אבעס סואן חולה סרטן" לגזענות?? עוד מעט לקלל שופט תהיה גזענות.

אז אני אסכם שאוהדי בית"ר לא אוהבים ערבים, אבל הם הפסיקו לשיר "מוות לערבים" והיום שרים רק קללות, עד כמה שזכור לי מותר לקלל. ואני לא רואה הבדל בין לקלל שחקן יהודי/נוצרי לבין לקלל את יצחק רבין או אבעס סואן או כל שחקן מוסלמי אחר.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

 

גועל נפש

 

אני מזהיר את חברי הפורום מקריאת הדברים העלובים והמכוערים שלך, אני עשיתי את הטעות וקיבלתי בחילה.

 

אתה מעורר רחמים. אתה וכל קופי האדם ששרקו את שריקות הבוז.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני בספק בכלל אם אפשר לקרוא להם קופים. תיזהרו עם הדימויים, החיות עוד ייתקוממו עלינו...:lol:

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אוהדי בית"ר צעקו בוז רק בגלל הפוליטיקה.

ובגלל מה שעשה רבין ז"ל בעברו.

חופש הביטוי- ככה הם מתבטאים, אין מה לעשות.

 

אני גם נגד מעשיו של רבין ז"ל, מה שנעשה נעשה- אי אפשר לחזור אחורה.

זה לא יפה מה שהם עשו אבל זאת הדעה שלהם ודרך להתבטאות.

 

זאת הדעה שלי כמובן.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

תשמעו, עם כל הכבוד ויש כבוד (אמנם אני לא הסכמתי עם דעותיו של רבין ז"ל, אבל הייתה לי הערכה אליו כאדם), אני באמת שלא מבין מדוע היה צריך בכלל לקיים את הטקס לזכר רבין או מה שזה לא יהיה במגרש כדורגל? מה, זו הנצחה ראויה? במגרש כדורגל? נגמרו המקומות להנצחה ומגרש הכדורגל הוא המקום האחרון עלי אדמות? סה"כ אוהדי בית"ר גם אם הם עשו את זה בצורה מכוערת ופרובוקטיבית, בסה"כ הביעו את דעתם, וזו זכותם. ועם כל הכבוד אני לא מבין מה אשמה הקבוצה בית"ר, או אוהדיה? הרי כאמור אין שום חוק נגד שריקת בוז (נכון, זה לא לעניין, ואני לא הייתי עושה את זה), אז על סמך מה להעניש אותם?

 

משום מה יש לי הרגשה שאם אוהדי הפועל ת"א, היו שורקים בוז ביום הירצחו של גנדי ז"ל, אני לא בטוח שהנושא היה זוכה לכזה סיקור תקשורתי. במקרה של בית"ר ישר כולם קופצים וצועקים, בהמות, קופים וכ"ו, כי הכי קל לקרוא לאוהדי בית"ר ערסים, קופים, וימנים קיצוניים. לאוהדי הפועל שהם לא פחות גרועים מאוהדי בית"ר אף אחד הרי לא יקרא קבוצה של קיצוניים, כי זה הפועל, ולתקשורת הרבה יותר קל "לרדת" על אוהדי בית"ר.

 

מה שכן, מחר מצפה לעבאס סואן קבלת פנים חמה מאוהדי בית"ר. :)

 

פליקס, אוהד מכבי חיפה.

ROOONEEYY

פורסם

אני לא יודע אם זה מתוך פוליטיקה או לא. מה שאני יודע, זה שגם אני לא מסכים עם דרכיו של רבין ז"ל, אך ישנן דרכים לבטא את זה. ומה הקשר בין פוליטיקה לספורט?! חבל שהענישו אותם רק על שני משחקי רדיוס בלי קהל. היו צריכם להעיף אותם לגמרי מהליגה, וגם קנס כספי. מה שלא נראה לי שאפשר לעשות, אך לארקדי לא תהא בעיה להתמודד עם מאתיים אלף ש"ח...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
אינשאללה תקבל סרטן, שישרף לך הבית, וישרקו בוז בהלוויה שלך...

 

 

(מצטער, אבל אתה פשוט דורש!)

 

אני לא יכול לתאר במילים כמה מטומטם יצאת בתגובה שלך.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

+0.5. תגובה מעין אלו, רק מראות כמה האדם שפל ונמוך ברמת ההשכלה שלו, ובכלל. כי אם יש רק קללות בארסנל המילים, אז ההשכלה ממש ממש ירודה, כמעט כמו של אוהדי בית"ר. לדורותיהם.:lol:

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
גועל נפש

 

אני מזהיר את חברי הפורום מקריאת הדברים העלובים והמכוערים שלך, אני עשיתי את הטעות וקיבלתי בחילה.

 

אתה מעורר רחמים. אתה וכל קופי האדם ששרקו את שריקות הבוז.

למה גועל נפש להביע דעה, אולי תציע למחוק את השרשור לסתום פיות ולפתוח שרשור להוקרה על מעשי רבין לאורך השנים וזהו, זכותי להגיד שזכותם של אוהדי בית"ר לשרוק בוז

 

אני לא יודע אם זה מתוך פוליטיקה או לא. מה שאני יודע, זה שגם אני לא מסכים עם דרכיו של רבין ז"ל, אך ישנן דרכים לבטא את זה. ומה הקשר בין פוליטיקה לספורט?! חבל שהענישו אותם רק על שני משחקי רדיוס בלי קהל. היו צריכם להעיף אותם לגמרי מהליגה, וגם קנס כספי. מה שלא נראה לי שאפשר לעשות, אך לארקדי לא תהא בעיה להתמודד עם מאתיים אלף ש"ח...

למה את אוהדי הפועל לא הענישו כששרו שירי שואה? את זה אף אחד לא סופר, הכי קל להגיד אוהדי בית"ר הם ערסים חולגינים.

ועל מה להעניש?! יש חוק האוסר שריקת בוז?

 

וחוץ מזה למה לעשות טכס במשחק, הוא היה שחקן, מאמן ? לא. הוא היה פוליטיקאי, שיעשו לו טכסים בכנסת. לג'ון קנדי אין שום טכסים, רק טכס ממשלתי אחד, בלי כל השטויות מסביב. הרי עוד 100 שנה גם נעשה טכס? אולי בכלל נעשה טכס לזכרו של גדליה, או נעשה צום רבין. כל הקטע של רבין יצא מכלל פרופורציה. אתם באמת חושבים שאוהדי בית"ר תומכים ברצח?(מי שכן אידיוט) אבל תחשבו לשגע בן אדם ימני שנה אחרי שנה על רצח רבין, ושהוא בא להנות ממשחק ממשיכים לשגע אותו שם זה לא נעים.וזכותו להביע את דעתו.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אינשאללה תקבל סרטן, שישרף לך הבית, וישרקו בוז בהלוויה שלך...

 

 

(מצטער, אבל אתה פשוט דורש!)

 

הלוואי שאתה תקבל סרטן! שקול טוב טוב את מילותייך! אפס!

 

(מצטער, אבל גם אתה פשוט דורש!)

 

 

 

א. - השרשור הולך לרדת ממש ממש לרמה נמוכה מאוד. זה לפי ראות עיני.

 

ב. - גם לקלל זה לא יפה, אך זו לא גזענות. זה רק מראה כמה האדם שפל.

 

ג. - לשרוק בוז, לאדם שנרצח מסיבות פוליטיות, מראה בעיני כמה האדם תומך במקרים כאלו, ולא רחוק היום שיהיה עוד רצח כזה.

 

זוהי דעתי. הסברים? SHOOT!

 

א. כן, לצערנו זה יקרה, וקרה אפילו תגובה אחת מעלייך.

 

ב. גם קללה היא זוג של התבטאות.

 

ג. שריקות הבוז נשרקו כנגד עמדת השמאל ולא כנגד רבין עצמו.

אין כל פסול במעשה אוהדי בית"ר ירושלים.

יש פסול במעשה ראשי מכבי חיפה שביישו את עצמם, בביוש את אותו נער ז"ל ששיחק במחלקת הנוער שלהם ונרצח שדוחיפם דבר

ללא הקשר והתקוממות כנגד התגרות בחצי מדינה.

 

תשמעו, עם כל הכבוד ויש כבוד (אמנם אני לא הסכמתי עם דעותיו של רבין ז"ל, אבל הייתה לי הערכה אליו כאדם), אני באמת שלא מבין מדוע היה צריך בכלל לקיים את הטקס לזכר רבין או מה שזה לא יהיה במגרש כדורגל? מה, זו הנצחה ראויה? במגרש כדורגל? נגמרו המקומות להנצחה ומגרש הכדורגל הוא המקום האחרון עלי אדמות? סה"כ אוהדי בית"ר גם אם הם עשו את זה בצורה מכוערת ופרובוקטיבית, בסה"כ הביעו את דעתם, וזו זכותם. ועם כל הכבוד אני לא מבין מה אשמה הקבוצה בית"ר, או אוהדיה? הרי כאמור אין שום חוק נגד שריקת בוז (נכון, זה לא לעניין, ואני לא הייתי עושה את זה), אז על סמך מה להעניש אותם?

 

משום מה יש לי הרגשה שאם אוהדי הפועל ת"א, היו שורקים בוז ביום הירצחו של גנדי ז"ל, אני לא בטוח שהנושא היה זוכה לכזה סיקור תקשורתי. במקרה של בית"ר ישר כולם קופצים וצועקים, בהמות, קופים וכ"ו, כי הכי קל לקרוא לאוהדי בית"ר ערסים, קופים, וימנים קיצוניים. לאוהדי הפועל שהם לא פחות גרועים מאוהדי בית"ר אף אחד הרי לא יקרא קבוצה של קיצוניים, כי זה הפועל, ולתקשורת הרבה יותר קל "לרדת" על אוהדי בית"ר.

 

מה שכן, מחר מצפה לעבאס סואן קבלת פנים חמה מאוהדי בית"ר. :)

 

פליקס, אוהד מכבי חיפה.

 

כל מילה בסלע.

גם אני הייתי נגד מעשיו של רבין ז"ל ונגד עמדותיו הפולטיות- אך נכון, רצח זהו אינו פיתרון וגם אני מכבד יום בשנה את זיכרו.

אבל, עד לכאן, שכל דבר במדינה הזאת נהיה רבין-רבין רבין!

גם חג יהודי (וסליחה שאני צריך להשוות את זה ככה) לא חוגגים פעם בתאריך עיברי ופעם בלועזי.

היה טקס לפני שבועיים- די נגמר! זה מספיק.

לא זכורים לי טקסים דומים לגנדי ז"ל שנרצח בבירתנו ירושלים. עושים לו טובה ומזכירים אותו פעם בשנה.

 

אין שום צדק וטעם בעונש שניתן לאותם אוהדים.

 

וזה שאוהדי הפועל שרים "שתהיה שואה למכבי", " מכבי נאו-נאצים חזירים" ודברים דומים- זה בסדר?!

זה גרוע יותר, ואף אחד לא עושה עם זה כלום! בתור בנאדם שסתבא אחת מצד האבא ז"ל, וסבתא רבא מצד האמא ז"ל

היו ניצולות שואה אני מתמרמר כל פעם מחדש באצטדיון ומתפלל שיהיה אוהד הפועל לידי.

 

 

טל, אוהד מכבי ת"א.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

סוס-ברזל, בהחלט ייתכן שאתה צודק בכמה סעיפים,

ואין ספק שיש בתקשורת תחרות גינויים לבית"ר

(אני מתחסד, אתה מתחסד, כולנו מתחסדים).

 

רק מה?

 

הפצע עדיין טרי מדי. יש מקום להשגות בנוגע

למה שהתפתח סביב האזכרה של רבין (דת, במילים אחרות)

אבל אתה סתם תחטוף ריקושטים בגלל שיותר מדי אנשים ייפגעו

באופן אישי. חכה כמה שנים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...