Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאמרתי שאני לא אכתוב בפורום בשעות כאלה - אני אנסה :).

 

קודם כל נתחיל מזה שעשיתי היום ניקוי בית מצערת - ואני מרוצה מאד, הרעידות הפסיקו וסל"ד סרק כבר לא יורד ולא מרקד.

(על הדרך חטפתי שפריץ ספריי קרבורטור לעין, אבל ניחא).

 

ועכשיו לעיקר:

כמו שכבר כתבתי בשרשור אחר שפתחתי - הרכב שלי סובל מיציבות נמוכה מהרגיל במהירות גבוהה, מנוחות זוועתית (התרסקות לבורות) ובאופן כללי לא משרה ביטחון. ההנחה שלי היא שמדובר על בולמים עייפים ++.

השאלה היא - האם אלו באמת הבולמים ולא הקפיצים? איך מזהים בעייה בקפיץ? הרכב לא יושב נמוך או משהו.

כמו-כן האם מישהו יכול להמליץ לי על בולמים טובים לאלמרה(לא פרפקט) - KAYABA?, אין דרישה להתנהגות, יותר לנוחות (בנתיים אני מנצל את העובדה שהרכב TAIL HAPPY כמעט כמו 205 GTI :)).

 

 

תודה רבה - דני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר ולילה טוב.

כניראה, עדיף לא לכתוב בשעה כזאת ...

לא כתבתה בכותרת, את שם הרכב, ושנת היצור ( חוקי הפורום )

לכן גם קשה לעזור ביעוץ .

כתוב מחדש את הכותרת, ותן עוד פרטים .

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תחליף בולמים. כשקפיצים מתעייפים הם מתכווצים תחת הלחץ (כמונו..) ולכן בד"כ הרכב יושב נמוך יותר.

אם אני לא טועה הם גם עלולים להגיע לסוף מהלך יותר בקלות ואת זה אתה כבר תרגיש.

בריאות לכולם!

פורסם

קפיצים יש להחליף , כמו שכתבו לך , כשהם עייפים - ז"א יש שינוי בגובה הרכב.

 

בקשר לבולמים KYB מצויינים בשביל הרכב שלך. דגם בולם EXCEL G - בולם גז.

 

מחיר - 300 בערך לקידמי.

- בחנות כמובן.

200 בערך לאחורי.

 

אני אישית הייתי מחליף קודם כל בולמים ואחר כך בודק ורואה מה המצב ופועל בהתאם.

כמובן שאם רואים במהלך פירוק הבולמים כי הקפיצים לא במצב טוב , אפשר להחליף על הדרך.

 

בקשר לנוחות כדאי לבדוק גם תותבי גומי במתלים - אם יש כמובן.

 

בהצלחה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

ליין מן, דווקא כתבתי, אבל לא בכותרת.

ניסאן אלמרה 99. עם 103K ק"מ.

 

תמיר תודה רבה, הרכב לא יושב נמוך או משהו בסגנון, ודעתי היא שקודם כל - הבולמים האחוריים במצב קשה יותר, אבל אני כנראה אחליף רבעייה, מה עם תושבות בולמים\תותבי בולמים\כריות בולמים(זה אותו דבר?)?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כדאי להרים את הרכב כדי לבדוק תושבות למיניהן , חיבורי גומי של המתלה הקדמי והאחורי.

 

אם יש לך אפשרות לעשות את זה לבד - מה טוב.

 

לדעתי לא שווה לשלם למוסך בשביל לבדוק מתחת לרכב.

 

בקשר לכריות הבולמים , זה החלק העליון של הבולם - תפתח מכסה מנוע ותעיף מבט

 

תראה אם הגומי סדוק או קרוע (גם בגומי הזה קרע הוא לא בריא:-P ).

 

בכל מקרה , כל מכונאי רציני שמחליף בולמים , בזמן העבודה בודק את כריות הבולמים.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אצלי לא רואים את הגומי ממכסה המנוע (או שלפחות אני לא רואה).

שחכתי לציין - אם אני מרים קצת את הרכב עם היד אז יש רעש חריקה מהבולם האחורי, בנוסף הרכב מתנדנד יותר מהרצוי.

חשוב לציין, המצב לא קריטי, הרכב מרגיש "קצת אמריקאי" בשיוט בינעירוני - רק בלי הנוחות.

בקיצור - תודה רבה, העניין יבדק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

היה רצוי גם שנה .כדי שנעריך את הזמן.ונעזור ביעוץ.

עם 103K ובנסיעה רגילה - לא נראה לי, כי תהיה בעיה בקפיצים .

התחל את התיקונים, עם הבולמים האחוריים .

אם צריך, ואחרי בדיקה במוסך, החלף את הקידמיים.

שם לב, אם יש מגיני אבק, על הבולמים לאורכם, לפעמים הם קרועים, או יבשים - החלף.

לגבי כריות בולמים קדמיים, כדאי לבדוק ביסודיות, לפעמים בתוכם נמצא מייסב, העוזר בסיבוב ההגה.

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ודה אייל, אני חושב שבאמת אתחיל עם האחוריים.

מגיני האבק על כל הבולמים קרועים אצלי, כבר הרבה מאד זמן אגב..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זו בעיה ידועה.

וכאשר הם קרועים - זרוע הבולם הפנימית, צוברת ליכלוך, ופוצעת את גומית האטימה - כשל.

עלות מגיני האבק - כלום , אבל העבודה מאוד יקרה . וזו הבעיה .

צריך להמציא, גומיות אבק עם ריצ'רץ. להרכבה צידית מהירה .

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

חברים, קיבלתי הצעת מחיר 400 על בולם קדמי מקורי.

האם זה עדיף על בולם של KYB ב300?

מה יהיה נוח יותר לדעתכם - מהיכרות עם מוצרים KYB?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ממי קיבלת את ההצעת מחיר הזאת ? מוסך ? חנות ?

 

איזה בולם זה ? גז ? שמן ? של איזו חברה ?

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

מהיכרותי עם הנושא ,זוג בולמי גז אחוריים של KYB עולים בסביבות 600 ש"ח לזוג מקס', כולל מע"מ, לא כולל עבודה.

אצלי ברכב הרכבתי 4 בולמי גז-שמן של "מונרו" בעלות של 320ש"ח לקדמי כולל מע"מ, ו-280 ש"ח לאחורי כולל מע"מ.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

קודם כל תתן מבט על הבולמים ותגע בהם אם הם נוזלים שמן , זאת אומרת שהם גמורים.

אם אתה דורש נוחות אני הייתי ממליץ לך על בולמים של מונרו.

 

זו בעיה ידועה.

וכאשר הם קרועים - זרוע הבולם הפנימית, צוברת ליכלוך, ופוצעת את גומית האטימה - כשל.

עלות מגיני האבק - כלום , אבל העבודה מאוד יקרה . וזו הבעיה .

צריך להמציא, גומיות אבק עם ריצ'רץ. להרכבה צידית מהירה .

- אייל .

 

גומיה לא תקינה לא מורידה הרבה מהזמן שהבולם אמור להחזיק , אצלי הגומיה יושבת למעלה וקשה להוריד אותה למקום בו היא אמורה לשבת ובמוסך אמרו לי שזה לא נורא זה יוריד מקסימום חודש מהזמן שהבולמים אמורים להחזיק.

פורסם

גומיה לא תקינה לא מורידה הרבה מהזמן שהבולם אמור להחזיק , אצלי הגומיה יושבת למעלה וקשה להוריד אותה למקום בו היא אמורה לשבת ובמוסך אמרו לי שזה לא נורא זה יוריד מקסימום חודש מהזמן שהבולמים אמורים להחזיק.

 

תודה על העידכון .

באמת זה נראה לי מוזר , גומיה להגנה, על זרוע בולם חשוף, נו,באמת, מה זה קצת אבק, ליכלוך.(חודש, חודשיים )

 

יפנים לא חכמים - לימדו מהישראלי המצוי - איך לבנות מכוניות .

 

הדוגמה הטובה ביותר - קוואסקי, סוזוקי ,הונדה , כולן חברות ישראליות מצליחות .ואין להם גומיות...

 

סליחה שנדור עשה טעות ( הרצועה ) - אלו חברות יפניות, ועל הבולמים, יש גומיות .

 

אז תמסור למוסכניק שלך - שימוש בגומיות רצוי מאוד. (כדי שלא נקבל הרבה חכמים בצלמו )

גילוי נאות - אין לי מפעל לגומיות .

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...