Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד של איסוזו טרופר99 שנהרס באמצע איילון, מה קרה לו? מה כדאי לעשות?


amitt
שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

הקלאץ' באיסוזו טרופר שנת 99 נהרס באמצע איילון, היה ניתן להכניס הילוכים , אבל הרכב לא זז.

זה קלאץ' הדראולי, לפני כמה חודשים הייתי צריך להוסיף לו נוזל DOT4 , פימפמתי מעט עם דוושת הקלאץ' בזמנו, ויצאו מעט בועות אוויר ממיכל המילוי.

היום קרתה התופעה של אי יכולת לנסוע, בנוסף כאשר אני מכבה את המנוע, יש רעש של אלמנט כלשהו שממשיך להסתובב 2-3 שניות לאחר כיבוי המנוע.

מהו האלמנט הזה?

הקלאץ' הזה עבר 180 אלף ק"מ, כמה יעלה להחליף קלאץ' קומפלט?

אילו רכיבים מהקלאץ' נהרסו לדעתכם עפ"י התיאור שמסרתי?

הרכב כרגע במוסך מורשה למשך הלילה, יש לי הרגשה שהמחיר לא יהיה נוח אצלו, יש למישהו מושג אם מוסך שאינו מורשה יכול לאבחן ולתקן בעיה שכזו? או שעדיף רק מורשה?

המלצות? מחירים?

כל עזרה או מידע יתקבלו בברכה!!

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ניסיון נוסף,

 

חבר'ה , יש לכם מושג מה קושי העבודה בהחלפת משאבת קלאץ'?

פתחתי ספרות והיא נראית די קטנה וחביבה, הרכב במוסך מורשה מחכה שבוחן יבדוק אותו.

אבל עלתה לי לראש המחשבה שזה לא חלק מכאני בדיסק של הקלץ', כי הוא לא החליק , אלא פתאום קרס, לכן זאת נראית לי בעיה במערכת ההדראולית.

 

האם מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

 

חנן ג'יפולוג, איפה אתה?:-(

e.JPG

e2.JPG

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמדובר במנגנון ההפעלה של המצמד - משאבה או משהו כזה, מכיוון שבד"כ כשיש בעייה במנגנון הזה, אין הפרדה ואתה לא יכול לשלב הילוכים. פה אתה מדבר על תופעה הפוכה, של החלקה.

אני חושב שפעם שמעתי על איזה סידור מיוחד במצמד/פלייוויל של הטרופר. משהו עם דיסקית נוספת שקשורה לעניין. לכן, אני לא רוצה להתייחס לבעייה שלך כמו למצמד רגיל, ולתת עצות.

יש בפורום ג'יפולוג גולש שמתמצא מאוד מכנית, בעל טרופר, בשם "סוזי המשתוללת". אני מאמין שהוא יוכל לענות לך על כל שאלה בתחום הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חנן, אני אנסה ליצור איתו קשר,

 

בינתיים ביררתי כמה הצעות מחיר, בכפר קאסם נתנו לי הצעה של 1800 על החלק, כלומר דיסק קלאץ' ומיסב לחץ ב1800 + 700 ש"ח עבודה, כלומר 2500.

 

הרכב במוסך מורשה עכשיו, שם רוצים 750 ש"ח על 3 שעות פירוק, ורק אז הם יגידו לי מה הבעיה, אם זה הילוך ישיר או דיסק או מה שזה לא יהיה, אמרו שייתכן שהתיקון הסופי ינוע סביב 5000 ש"ח, הרכב על סף עליה לליפט, אי אפשר להחזיק אותו במורשה יותר מדי!

 

מה אתם אומרים? לכאורה המוסך המורשה לוקח את הזמן ומבטיח לעצמו מאות ש"ח רק על הפירוק, בעוד שבכפר קאסם הבטיחו לי כי כל ההחלפה תעלה 2500 ,בלי לפתוח ורק אז להגיד לי מה קורה שם.

 

מה אתם אומרים , על מה ללכת?

 

תודה רבה!!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חנן,

ניסיתי ליצור איתו קשר בפורום, אבל התיבה שלו מלאה והוא בחר שלא לקבל מיילים.

 

הרכב כרגע בכפר קאסם, אני לא בטוח שצריך להחליף דיסק, מה יכל לגרום לתופעה של אי שילוב הגיר והמנוע?

זה נראה כמו דיסק פגום? אני כמעט בטוח שהוא לא שחוק ,כי זה הופיע פתאום.

מה תפקיד מיסב הלחץ? והאם ניתן להחליף רק מיסב לחץ בלי דיסק , או שזה מגיע כסט ומומלץ להחליף את שניהם בשל שיקולי התאמה?

תודה רבה!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן תודה קיבלתי!

 

אל תשאל, דיברתי עכשיו עם המוסך, זה בכלל גלגל התנופה הארור הזה, התקשרתי למוסכים מורשים ומסתבר שזאת מחלה ידועה בטרופר, גלגלי התנופה האלה מתפרקים.

ניתן להשיג רק במוסך מורשה את הגלגל, והוא עולה 3700 ש"ח:shock::shock::shock: וגם הקלאץ' שחוק לטענת המכונאי, ואם כבר מפרקים אז מחליפים גם אותו, ככה הוא אמר.

 

יש למישהו דרך יותר זולה להשיג את גלגל התנופה? פירוקיות עם טרופרים? רכב שאתם מכירים לפירוק?

 

רפי לין??

כל מידע יתקבל בברכה, זה הולך להיות נזק גבוה מאד

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה תודה, אני רשום לג'יפולוג כבר ממזמן, התקשרתי לסוזי, היא לא עונה!...

אני אחרי סדרה ארוכה של טלפונים לפרוקיות, בכולן קיבלתי תשובה שלילית, רק באחת מצאתי אחד שיש לו גלגל תנופה אבל הוא טוען שיש למנוע 3000 שני סוגי גלגלים, ואני צריך לתת לו את הקוטר , המחיר שלו- 1000 ש"ח.

 

כשהתקשרתי למוסך לברר את הקוטר, אמרו לי שם שהם גם השיגו אחד משומש ב 1500 ש"ח.

 

עדיף לתת להם להרכיב את החלק שלהם מאשר שאני אביא אחד ואז יבואו אלי בטענות של אי התאמה , לא?

 

רציתי להתייעץ איתכם לגבי מה כדאי לעשות עם הקלאץ', התיקון של גלגל + קלאץ' יגיע לפחות ל 4000, השאלה אם כדאי לי להגיד לו לוותר על הקלאץ' ולהחזיר את הישן כי הבעיה לא הייתה מהקלאץ'?

 

הרכב עבר 180 אלף ק"מ, והנסיעות שלו הן רק בינעירוניות, אני מניח שהשחיקה של הקלאץ' מינימלית ואני לא אתפלא אם נשאר לו עוד הרבה לחיות.

 

מה אתם אומרים? להשקיע עוד 2000 ש"ח ולהחליף גם את הקלאץ' ואת מיסב הלחץ? או רק גלגל תנופה?

 

תודה רבה!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן לענות לך ללא שתאמר כמה הניטים שקועים בדיסק הנוכחי? מהו הטולרנס שהיצרן מתיר כדי להחזיר דיסקית משומשת? ומהו העובי המקורי?

 

כשאני החלפתי מחזיר שמן במנוע ההיילקס, מה שמחייב הורדת גיר ומצמד, הניטים היו שקועים מעל למ"מ, כשהיצרן מגדיר 0.3 מ"מ כגבול התחתון לשחיקה. החזרתי את הקלאץ' כמו שהוא, כשהרכב היה עם 310K ק"מ. מאז הוא עבר עוד 50K . שיקול שלך. לי, בגלל שאני עובד לבד, ואין לי עלות לעבודה, יותר קל להחליט שאני מחזיר פנימה חלקים במצב לא חדש. לך, שאתה משלם על עבודות כאלו, השיקול קצת שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנן מצאתי את ההגבלה בספרות , אבל אני לא מכיר את המינוחים ולמה הם מתייחסים ואיך יש לבדוק את זה עם הדיסק.

תוכל לעזור לי?

e3.JPG

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצוין. עכשיו אתה יודע שהניטים שקועים במקור 1.95 או 1.6 מ"מ (תלוי בדגם המנוע). אתה יודע גם שב0.2 מ"מ צריך להחליף את הדיסקית.

כמה הניטים שלך שקועים בתוך החומר? בודקים את זה עם קליבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...