Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
???

 

מה?

 

מזגן הוא צרכן חשמל המעמיס על המערכת וכתוצאה מכך מגדיל את צריכת הדלק.

 

לא משנה על חום/קור/הפשרה/דיפ פריז/בישול איטי/וול דאן/מדיום רייר.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

כל צרכן שאתה מפעיל כשהמנוע פועל צורך דלק בסופו של דבר.

 

אני קצת סוטה מהנושא.

 

אם תשים לב, ברגע שאתה מדליק אורות, מד הסל"ד יורד מעט וחוזר חזרה לסל"ד הנורמלי.

 

למה ?

 

במנועים בעלי הזרקה, מחשב המנוע מפצה על איבוד הסל"ד בהוספת דלק.

 

כשעשיתי השתלמות בצ'מפיון על מנועי ה SDI ו TDI, חיברנו מחשב דיאגנוזה. ראיתי בדיוק כמה סולר הולך לכל צילינדר. הכמויות היו דיי גבוהות (יחסית לסל"ד סרק ללא צרכנים) כאשר הפעלנו את כל הצרכנים בו זמנית.

 

זה היה מנוע סולר, אז תחשוב רגע על מנוע בנזין.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
???

 

בניגוד לבית, המזגן שבאוטו לא מחמם כלל.

חימום פנים הרכב נעשה דרך רדיאטור קטן שמקבל מים חמים מהמנוע. כשאתה מפעיל חימום, אתה פותח למעשה ברז ומזרים מים לאותו רדיאטור. אם הפעלת גם את המאורר הפנימי, אתה מזרים אויר דרך הרדיאטור ואז צורך חשמל. אם אתה רק פותח אוורור מבחוץ (מצב ventilate או ציור של חץ נכנס לאוטו), אין כל צריכת אנרגיה.

מדחס המזגן מופעל ישירות מהמנוע דרך רצועה ועל כן איננו צורך חשמל, אך צורך חלק מהספק המנוע. שוב כמו בחימום, הפעלת המאוורר תצרוך חשמל בכמות קטנה.

 

נמרוד

פורסם

צריכת החשמל של המאוורר הפנימי בהפעלת חימום היא זניחה לצריכת הדלק של הרכב.

זה כמעט כמו להגיד שהדלקת וינקר צורכת דלק...

 

ובכל מקרה - ראוי להדגיש שוב את הנקודה - כשאתה רוצה לחמם אל תפעיל את המזגן! זה סתם מיותר. בחירת מצב חימום ללא לחיצה על כפתור המזגן תעשה את העבודה.

אם הרכב הוא מודרני ויש לו בקרת אקלים זה כבר ייעשה לבד כשאתה בוחר את הטמפרטורה, אבל אם יש אצלך כפתור להדלקת המזגן - אל תלחץ עליו!

פורסם

ובכל מקרה - ראוי להדגיש שוב את הנקודה - כשאתה רוצה לחמם אל תפעיל את המזגן! זה סתם מיותר. בחירת מצב חימום ללא לחיצה על כפתור המזגן תעשה את העבודה.

 

כדאי להפעיל את המזגן עם החימום, כשרוצים להפשיר אדים מהשמשות. האויר המקורר מהמזגן הוא יבש ולכן מסיר את האדים במהירות. שילוב של מזגן דולק עם חימום בחורף תבטיח ראות טובה וטמפרטורה נוחה.

 

נמרוד

פורסם

אם לחצן ה AC שלך לחוץ ואתה מדליק איוורור (על מצב חימום) אז כן - האוטו יצרוך יותר דלק.

 

אם אתה לא משתמש ב AC ורק מעביר למצב חימום ומפעיל מאוורר - לא תהיה הרעה בתצרוכת הדלק.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סוף סוף אני רואה שיש מישהוא בפורום שהוא מכונאי וגם

עונה לעינין ישר כח נימרוד :wink:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בדקתי את זה היום , האוויר שנכנס לפעמים חם קצת , ולפעמים חם .....

זה תלוי בחום של המנוע.......

הגיוני שהחום שנכנס משחק עם הטמפ'?

יוצא לריס?

×
×
  • תוכן חדש...