Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חבר'ה ?

 

אז יש לי שאלה לזקני השבט של הפורום וגם לצעירים שמבינים

 

יש לי סיאט איביזה 1600 ובא לי לפנק אותה בדוד עצבני וחזק (קיבלתי משכורת יפה )

אני רוצה משהו מקורי עם אחריות יצרן וכו לא סתם איזה דוד פתוח של (שמור את דעותיך לעצמך . כאן, צנזר אותן או שתצונזר!בגירה)

 

מה אתם ממליצים ובאיזה מקום אתם יודעים שעושים עבודה מעולה בתודה מראש בן

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עד 1000 ש"ח ובכלל אני ממליץ על ANSA SPORT יעלה 800 ש"ח ליציאה בגודל בסדר עם רעש טוב + עוד 150-200 להתקנה

 

מעל 1000 ש"ח לך על סופר ספרינט שמגיעים עם תו תקן( ששווה לתחת) או סברינג אובלי

 

המלצה אישית שלי לך על הANSA לי יש כזה ואני מבסוט ממנו מאוד

DSC00720.JPG

DSC00721p.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אין פה עניין של נחשבות או לא - בסה"כ צינור חלול שמוציא אויר ועושה רעש יפה אלא תמורה לכסף וזאת התמורה הכי נכונה לכסף לטעמי

 

את ריימוס אני לא אוהב כי העיצוב שלהם סתם מסיבי מידי והוא עושה יותר מידי רעש

 

שוב אני אומר ANASA תהייה התמורה הכי טובה לכסף שלך אלא אם יש לך 1500 ש"ח ואז הבחירה שלי הייתה סופר ספרינט.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מי היבואן של ANSA? איזה חנויות מוכרות דודים שלהם?

 

לא יודע מי היבואן אבל אפשר למצוא את האגזוזים שלהם בכל הסדנאות הרגילות

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ראיתי היום ביד 2 דוד אובלי של סופרספרינט ניראה דנדש,הבחור מעוניין ב700 שקלים,לדעתי שווה הצצה.

אם לא סופרספרינט אז ממליץ על אנסה שקטים ליום יום ומקבלים חיים החל מ3.5K סל"ד.

שאגב-בחור מוכר כזה חדש שלא הורכב ב700 שח גם באתר יד 2.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שלום, את הרמוס שלי רכשתי ב 1700 שקל, אוניברסלי, נירוסטה מלא, כן מרעיש, סותם אוזניים לפעמים בעליות, אבל! צליל עמוק ויפה, צליל בעל טווח יפה מאוד, מסל"ד נמוך (גם בסרק אתה שומע אותו) ועד מרומי ה 8000 סל"ד.

 

יש תמונות שלו בגלריה שלי.

אני מבסוט עד הגג, צליל מדהים לדעתי, עוצמתי אבל נעים.

03082007189.jpg

פורסם

עד כדי כך רועש? אצלי הרמוס שקט מאוד.

אולי משהוא לא תקין אצלך בהתקנה והדוד מייצר תהודות או ויברציות ישירות לתא הנוסעים?

אולי יש חור ואתה חושב שהרעש זה מהדוד?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין חור, הייתי אצל רתך פעמיים ואטמתי גם לבד.

שום וויברציות שום תהודות, שלא תבין לא נכון, לא מדובר ברעש לא תקין.

אלה ברעש של הדוד.

פשוט הדוד בנוי להספק כמעט 1:1 כמו שיש לי בסיוויק.

פורסם

קודם כל תלוי בסוג הרכב.

על כל רכב האגזוז מרעיש בצורה אחרת, וגם תלוי בנפח המנוע.

 

רימוס לא אגזוז שמרעיש אלה אם הבחור הוציא את הממיר (או שבשנתון שלו הרכב מגיע ללא ממיר דיגמי ה 93)

 

אצלי יש סברינג ויש לי את הרעש הכי יפה ששמעתי (כל מי ששומע היה רוצה רעש כזה ) מדובר בבראבו למי שלא מכיר.

 

אגזוז של אנסא רועש מידי לפי דעתי וגם דרגון רועש מידי לדעתי.

 

ממליץ בחום על רמוס, סברינג וסופרספרינט. (מה גם שתקבל אישור לטסט, לא שזה שווה משהוא אבל תמיד טוב שיש)

 

הכל עיניין של טעם.

יש לי חבר עם סיוויק עם דוד לא זוכר אפילו איזה תוצרת (לא משהוא מוכר) שעושה רעש כאילו המערכת פליטה שלו רקובה עם חורים והוא מבסוט שהשכנים מיתלוננים על הרעש והוא לא מוכן לוותר על זה.

שוב הכל עיניין של טעם.

רז...

פורסם

אוקי חבר'ה תודה על התגובות ועל העזרה עכשיו הגיע הזמן לכוון אותי

אז אני יברר על רמוס ככל הנראה אבל תתנו לי פחח טוב מישהו עם עבודה מעולה שאין מצב שהאגזוז מתפרק או שאני יחזור אליו להלחמה מחדש אני גר ברעננה

 

רחוק בשבילי זה קיסריה בצפון רמלה בדרום בתחומים האלה יש לכם פחח טוב ? נו חייב להיות :lol:

פורסם

תיקון קל - אגזוזיסט (סליחה מראש מכל אוהבי המין הזהה) ולא פחח.

 

יש לך מול סובארו בהרצליה - "שלמה רדיאטורים" ידוע שהוא הגון.

 

אני מסכים אגב שכל רכב יכול לייצר סאונד שונה באמצעות אותו דוד ממש.

 

אל תשכחו שאגזוז כמערכת דומה לכלי נגינה והדוגמא הטובה ביותר היא סובארו עם מנוע בוקסר המפיק סאונד שונה ממנוע טורי רגיל.

 

לדעתי.

 

נ.ב- אני הייתי מתאמץ לחפש דוד עם משתיק ניתן לפירוק לצרכי טסט ונסיעות מנהלתיות - ישנם כאלה משתיקים.

 

בהצלחה

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אין יותר מידי הבדל באיכות הדודים האוניברסלים בין החברות.

 

ההבדל הוא בסאונד שמשתנה מאחד לשני וגם מרכב לרכב.

האם אגזוז של סברינג שעולה פי 2 מאגזוז ללא שם איכותי יותר פי 2? ממש לא.

 

מה שחשוב באגזוז הוא שיהיה מנירוסטה כדי שלא יחליד ושלא יעשה יותר מידי רעש.

פורסם

לי יש ברכב גם אגזוז של ANSA ואם אתה לא מעוניין באגזוז רועש מדי אז זאת ההמלצה שלי.

 

אחד הכותבים כאן תיאר בצורה מושלמת את האגזוז, "שקט ליום יום ומקבל חיים החל מ3.5 סל"ד".


×
×
  • תוכן חדש...