Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרט רע עם מצבר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

הסיפור מתחיל אתמול בצהריים, אני מגיע לרכב ומסתכל שיש כתם שמן על הריצפה.

יפה מאוד, אני רואה שהצרפתיה שלי התחילה להצדיק את מוצאה.:roll:

טוב, השמן הוא בעל גוון אדמדם, ובדקתי מהיכן הוא נזל, אוי ואבוי, ממכסה הפלסטיק של משאבת הגה כוח.

הפלסטיק למעלה נאכל קצת, ומשם הנזילה.

ולמה נאכל אתם שואלים ?

כי המכסה הזה ממוקם מתחת למצבר.

והמצבר הזה הוא של שנפ (פעם אחרונה שאני קונה מצבר שלהם) ושנפ מנוולים, מטעים את הציבור.

למכסה יש פקקי מילוי מים חשופים, ובדקתי לא מזמן את מפלס המים שלו והיה חסר, אז הוספתי קצת בדיוק כמה שהיה צריך.

סגרתי, וזהו.

בתחילת השבוע אני רואה שהוא מוציא אלקטרוליט, מהפתח המעפן שיש לו בצד ומלכלך לי את כל האיזור.

שפכתי על כל העסק מים חמים וניקיתי, אבל קצת מאוחר מידי, היא הספיקה לאכול את הפלסטיק של מכסה מהמשאבה שממוקם ברשלנות מתחתיו...(למה פז'ו, למה...).

לא הצלחתי להבין למה המצבר הוציא קורוזיה, רק אחרי ששטפתי אותו מכל הכיוונים ראיתי מדבקה בצידו הפנימי שרשום עליה מצבר ללא טיפול !

אם כך, מדוע שנפ לא מכסים את הפקקים, או לפחות רושמים על המדבקה למעלה כשברור לראות,את הכיתוב מצבד ללא טיפול.

מנוולים מטעים את הציבור !

ולא נראה לי שזה מצבר ללא טיפול אלא טיפול נמוך !

רשום עליו MAITENANCE FREE, מה שלגמריי מטעה ! במקרה הטוב זה מצברLOW MAINTENANCE.

שנפ מנוולים.

 

בקיצור ניקיתי את המכסה משאבה עם ספריי ויבשתי טוב ואטמתי עם פרופוקסי.

תיקון זמני עד שאקנה את המכסה החדש.

וגם אטמתי את החור הזה של המצבר, שמוציא את החומצה, משני הצדדים, אטמתי אותו עם מכסה גומי כזה, ובצד שמוציא חיברתי לו צינורית שקופה ארוכה עד לגחון.

 

פעם הבאה אני קונה מצבר איכותי של בוש, ולא את השנפ תוצרת הארץ הזה.

 

שיהיה לכם אחלה סופ"ש.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...