Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מספר פריטים שהבאתי מחו"ל.

הכל הכל- חדש חדש ללא שום שימוש ! סגור באריזות !

 

1. סט נורות H4 - מ-י-ו-ח-ד-ו-ת שאין בארץ- 110/130W (הסטנדרט הוא55W)-

מה שאומר שתקבל פי 2 יותר אור, צבע לבן (לא כחול)- 4750K.

הדבר הכי קרוב לקסנון ! (ראו תמונות של הרכב שלי עם זה)

היו לי ברכב כאלה, הורדתי בגלל מעבק לקסנון.

לא שורף חוטים, לא ממיס ולא הורס כלום- מנסיון.

יש לי 2 סטים חדשים.

מחיר- 250 שח.

 

2. סט נורות "פלזמה" כמו שיש לפיאט פונטו החדשות- משנה גוון בזויות שונות- גם בצבע לבן.

מחיר- 150ש"ח.

 

3. סט תאורת "איגל אייז"- אוניברסלי לכל רכב- 4 טבעות מיוחדות דולקות, מכניסים אותם לתוך

הפלסטיק/זכוכית מקדימה בפנס- ויש לכם פנס כמו ב.מ.וו.

2 קטנות ו 2 גדולות- ניתן לשחק בין כולם.

יש לי 2 סטים - אחד כחול ואחד לבן. חדשים באריזה.

מחיר- 200 שקל.

 

4. פילטר פתוח- קונוס , אדום, ראש ניקל, חדש ארוז בניילון לא נפתח מעולם.

מחיר- 100 שקל.

 

5. סט נורות לפנסי ערפל- צבע לבן 4350K- בעוצמה חזקה יותר מהסטנדרט- H3.

מחיר- 100 שקל.

 

6. סט- ידית הילוכים ספורטיבית- קרבון+ניקל, יחד עם ידית הנד ברקס.

ידית הילוכים- 100 שקל

ידית הנד ברקס- 50 שקל

 

7. צופר רכב של חברת BOSS- צבע ניקל שילוב עם אדום. צופר חזק, ובעל מראה יפה לשים מרדימה (בחריץ של הגריל).

מחיר- 50 שקל.

 

* לא כתבתי 120 כדי להוריד ל 100, אז בבקשה לא לבלבל את המוח על 20 שקל*

אני מאשקלון,מידי פעם במרכז.

 

פרטים נוספים בה"פ, או לנייד- ל א ב ב ו ק ר

050-935-3335

טל

תמונות:

 

my.php?image=40942912xr2.jpg

 

my.php?image=22ze1.jpg

I30 CW

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה, עדיין רלוונטי, פילטר פתוח נמכר.

מי שרוצה לראות תמונות מוזמן לשלוח לי את המייל שלו בה"פ.

 

בנוסף אני מוכר משאבת דלק ל106 חדשה, עובדת ללא שום בעיות!

(בגלל בעיה שהייתה פעם,ורכשתי אחת, ובסוף זה לא המשאבה,ונשארתי איתה...)

I30 CW

×
×
  • תוכן חדש...