Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני קורא המון הודעות של חברים בפורום הטכני על כשלים בדגמים החדשים של טויוטה קורולה, מנועים שמחזירים את נשמתם לבורא לאחר 80K מחשבי רכב נשרפים ועוד סיפורים שלא נשמעו בעבר על הרכבים האלה.

האם יש לכך הסבר או סתם אחזקה לקוייה של הרכב ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הם לא עברו במקרה השנה לייצר בזימבבואה או משהוא כזה?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

והנה הצד האחר של מטבע האאוטסורסינג... במרדף אחרי עוד 100 ין, טויוטה מתחילים לאבד את מוניטין האמינות שלהם, כמו שאר החברות היפניות. דוגמה:



יש לי מכשיר וידיאו פנסוניק משנת 1992. 15 שנה הוא עובד ללא ניקוי ראשים אפילו, והתקלה היחידה הייתה שפעם אחת נתקעה קלטת בתוכו. כמובן, שזה פנסוניק יפני מקורי.

לאחרונה רכשתי רדיודיסק לרכב גם מתוצרת פנסוניק. תוצרת סין (לא תמצא היום פנסוניק יפני אפילו ביפן). אחרי חודש התחילו קפיצות של טרקים בדיסקים.

 

מסקנה - אלה הם המסמרים הראשונים בקבר של מוניטין האמינות היפנית, ואם היפנים לא יעשו עם זה משהו, הסיפור "יפני זה הכי אמין" יהפוך להיות לא יותר מאגדה אורבנית.

 

 

נ.ב. המושג "אחזקה לקויה" לא בא בחשבון, כי לטויוטה קורולה יצא שם של רכב שעומד בכבוד בהתעללות, הזנחה ותחזוקת שבר.

נ.נ.ב. מעניין למה נהגי מוניות מעדיפים רכבים אירופאיים...

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

האמינות היפנית המפורסמת כבר לא רלבנטית שנים רבות

אגדות העם של אמינות יפנית מול נחיתות אירופאית שנוצרו בשנות ה 80 כבר מזמן לא עומדות במבחן המציאות

האירופאים הפכו אמינים (מעוצבים ונוחים הם כבר היו) בעוד היפניות רואות מוסכים באותו קצב לפחות

אפילו התדמית האגדתית של הלקסוס (מבית טויוטה) בארה"ב נפגעת יותר ויותר לאור תוצאות סקרי אמינות מול יצרנים אמריקאים !

פורסם

לאור שלושת התגובות מעלי, ראוי לשקול הרחבה בחוקת הפורום שתאפשר במקרים מסויימים תגובה קצרה ומרוכזת, אולי בסגנון "חחח" ובמקרים יוצאי דופן, כמו הנ"ל, אפילו "פ-חחח" [ בפרט בהקשר הכפוי שעשוי בין המילים "אמינות" ו"אירופה", וזאת כמובן גם בהשוואה בין הקורולה לליגה שמעליה מבחינת תמחור, לדוגמא, גולף או A3 , שכן להשוות אותה למגאן או לכל פיז'ו או אופל זה בבחינת צב"ח ] .

 

:-P

אבל היה משעשע.

פורסם

ראוי שישקלו לאפשר להגיד לאנשים שכותבים שטויות כמו שכתבת ******נערך-ההנהלה***** אם אין להם משהו נכון להגיד, אבל אולי רק אני חושב ככה.

אחלה השוואה, באמת, קורולה ל A3.

אני המום :evil:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אגב, בעיית המנועים המתים קיימת גם במזדה3, עקב המנוע המסכן שחייבים לאמץ אותו לסל"ד של 4-5K כדי לקבל תאוצה שאני מקבל בקסנטיה אוטומטית בת 10 שנים ב-2-3K RPM



 

ובכלל, רכב יפני בנוי להחזיק 6 שנים, כי אחרי שש שנים ביפן מתחילים לשלם אגרת רישוי בגובה מטורף, ורוב היפנים מעדיפים פשוט לא להתעסק עם זה ולקנות אוטו חדש (מאחר והם זולים שם) פלוס היפנים מתלהבים מכל דבר שנלחץ בו כפתור ונדלקת מנורה, כך שאם שמת באוטו איזשהו גדג'ט מוזר עם יעילות מפוקפקת ומטרה לא ברורה, קנית את ליבם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רק אוסיף ואומר שחבר שלי שהוא פקח בעירייה, אמר לי שמאז שהם קיבלו את הקורולות החדשות (הרובוטיות) הן עושות להן המון בעיות. בעיקר תקלות שונות ומשונות בגיר.

פורסם

אגב, בעיית המנועים המתים קיימת גם במזדה3, עקב המנוע המסכן שחייבים לאמץ אותו לסל"ד של 4-5K כדי לקבל תאוצה שאני מקבל בקסנטיה אוטומטית בת 10 שנים ב-2-3K RPM.

 

ממתי העלאת סל"ד ל- 4K -5K גומרת מנוע ? :shock:

בכל המכוניות שהיו לי המנועים ביקרו בלי יוצא מן הכלל באיזור הקו האדום בזמן מאמץ, אף פעם לא ריחמתי על המנוע בעניין הזה, תמיד העדפתי בעת הצורך את ההילוך הנמוך (סל"ד גבוה) על הארוך.

 

כל כלי הרכב שלי נמכרו עם מנוע במצב מעולה - לא פחות.

 

נ.ב.

הערה לפותח השירשור - עושה רושם שהנושא נפתח במסגרת מסע יחסי הציבור שאתה עושה מעת לעת לפולקסווגן "היצרן העולמי". :wink:

פורסם

והנה הצד האחר של מטבע האאוטסורסינג... במרדף אחרי עוד 100 ין, טויוטה מתחילים לאבד את מוניטין האמינות שלהם, כמו שאר החברות היפניות. דוגמה:



 

יש לי מכשיר וידיאו פנסוניק משנת 1992. 15 שנה הוא עובד ללא ניקוי ראשים אפילו, והתקלה היחידה הייתה שפעם אחת נתקעה קלטת בתוכו. כמובן, שזה פנסוניק יפני מקורי.

לאחרונה רכשתי רדיודיסק לרכב גם מתוצרת פנסוניק. תוצרת סין (לא תמצא היום פנסוניק יפני אפילו ביפן). אחרי חודש התחילו קפיצות של טרקים בדיסקים.

 

מסקנה - אלה הם המסמרים הראשונים בקבר של מוניטין האמינות היפנית, ואם היפנים לא יעשו עם זה משהו, הסיפור "יפני זה הכי אמין" יהפוך להיות לא יותר מאגדה אורבנית.

 

 

נ.ב. המושג "אחזקה לקויה" לא בא בחשבון, כי לטויוטה קורולה יצא שם של רכב שעומד בכבוד בהתעללות, הזנחה ותחזוקת שבר.



נ.נ.ב. מעניין למה נהגי מוניות מעדיפים רכבים אירופאיים...

 

 

א. איך אתה יכול להגיד "מסמרים הראשונים בקבר של מוניטין האמינות היפנית" על משהו שהוא בכלל סיני?

ב. אם היית רוצה פנסוניק יפני היית מוצא אחד, אני מצאתי והוא עובד מעולה אגב כבר 5 שנים.

ג. שום רכב לא "עומד בכבוד בהתעללות", יש כאלה עם יותר מזל ויש כאלה עם פחות.

ו-נ.נ.ב, תגיד לי בבקשה מהו מבחר רכבי הדיזל האירופאים מול היפנים שיש בארץ? כשתדע את התשובה תבין למה מה שאמרת זה שטות.

פורסם

מי שהאמין שרכב יפני אינו רואה מוסך רק כיוון שהוא יפני, אכן מספר הודעות על בעיות טכניות יכולות לערער את הביטחון בנוגע לרכבים יפנים ולאמינות האבסולותית שלהם.

 

כל רכב מתקלקל , מעצם העובדה שמדובר בכלי מורכב ביותר עם מאות ואלפי חלקים, ומה לעשות , האדם עדין לא הצליח לייצר מכונות אשר עובדות ב 100% אמינות לכל אורך חייהם..

 

ולספורטיזי.., על חוסר האמינות שלך צוחקים סיטרואן אשר מביסים שנה אחר שנה את המתחרים באליפות הראלי, ורנו אשר לקחה 2 תארים רצופים בפורמולה 1 , מתחת לאפה של טויוטה והונדה אשר השקיעו הון עתק, וסבלו מחוסר אמינות בהרצת הרכבים שלהם..

 

אבל זו סתם בשביל הקוריוז, ההכללות שלך פשוט מעוררות חמלה.

פורסם

מה יהיה עם הפורום הזה?

:?



2 תארים הא? להזכיר לך מי מחזיק בשיא של רצף זכיות בF1?





מדי פעם, לכל יצרן יוצא דגם פחות מוצלח ממה שהוא מיצר בדרך כלל.

זה בחיים לא ישפיע על האמינות לאורך השנים.



מישהו רוצה לבדוק ,כמה שנים מהיום אחורה ,3 מקומות ראשנים מחזקים יצרנים יפנים?



אז הדגם הזה של קורולה דפוק (לא בטוח) אז מה? ישר קופצים פלצנים עם ההכללות שלהם לגבי יצרנים שונים.

ועוד עם הדוגמאות מגוחכות של מכשרים מלפני 100 שנים למכשירים של היום. שהבדל בנהם "סה"כ" עוד כמה אלפים של חלקים שונים, ובגדלים פי 4 יותר קטנים.

 

Omnia mea mecum porto

פורסם
ממתי העלאת סל"ד ל- 4K -5K גומרת מנוע ? :shock:

בכל המכוניות שהיו לי המנועים ביקרו בלי יוצא מן הכלל באיזור הקו האדום בזמן מאמץ, אף פעם לא ריחמתי על המנוע בעניין הזה, תמיד העדפתי בעת הצורך את ההילוך הנמוך (סל"ד גבוה) על הארוך.

 

כל כלי הרכב שלי נמכרו עם מנוע במצב מעולה - לא פחות.

 

נ.ב.

הערה לפותח השירשור - עושה רושם שהנושא נפתח במסגרת מסע יחסי הציבור שאתה עושה מעת לעת לפולקסווגן "היצרן העולמי". :wink:

התשובה היא לא

דורקי, תשאל את עצמך למה נהגי מוניות מעדיפים רכבים תוצרת הייצרן VAG ? ראית פעם מונית מזדה ? טויוטה ? הונדה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

כל מילה בסלע.

רבותיי, תקשיבו טוב, ואל תלכו אחרי העדר!

 

אגדה אורבאנית פראיירית לעומת מה שקורה פה.

 

איך לא ראינו ואיך לא שמנו לב,למה לנו להוציא עשרות אלפי שקלים,כשבאותו זמן ניתן לקנות קסנטיה אוטומטית בת 10?!יש הרבה כאלה(במיוחד בפירוקיות), אפשר למצא בגרושים.

 

צריך לשלוח מכתב עם כל התגובות פה לכל ציי הליסנג,השכרות,משטרה,צבא,בעצם לכל ארצות הברית,אולי גם ליפן עצמה, וכמובן לכל מי שמתכוון לרכוש מכונית יפנית,שהוא לא ייפול בפח, והפח הוא עמוק,עמוק מאוד,אולי אפילו בלי תחתית(מי יודע...).

 

אני רק לא מבין למה מבזבזים פה מלל על אמינות,הריי זה פורום חובבי רכב, הנאה מנהיגה ועוד פרמטרים חשובים ביותר,אבל אמינות לא מעניין,אז למה לפתוח "עוד" שירשור על יפניות ועל כמה שהם לא אמינות,הריי אנחנו כבר יודעים את זה.

 

רק מה עכשיו,אני חייב לסמן בטויוטה וגם בסובארו,בטיפקס בלוח שעונים,איפה שיש סל"ד 4 ,לעשות סימון שחס וחלילה לא אגיע למצב שאצטרך לעבור את הסימון שלא יתחמם לי המנוע וימות ככה סתם באמצע שומקום.


×
×
  • תוכן חדש...