Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי להעזר בכם לגבי התופעה המרגיזה (אותי לפחות- ותמיד אני יכול לומר שיש בכך גם היבט בטיחותי)

 

שכתמי שומן, אדים ושאר מיני כתמים, מופיעים על השמשה הקידמית מהחלק הפנימי שלה .

 

האם אתם מכירים שיטות לנקות את השמשה מבלי שישארו כל מיני סימנים לאחר הניקוי ?

 

תודה,

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

חומר ניקוי לחלונות (AJAX או שו"ע כ- 10 ש"ח לבקבוק) שיש בכל בית.

 

התזה קלה על החלון וניקוי עם מגבת נייר למטבח (עיתון הרבה פחות טוב).

פורסם
חומר ניקוי לחלונות (AJAX או שו"ע כ- 10 ש"ח לבקבוק) שיש בכל בית.

 

התזה קלה על החלון וניקוי עם מגבת נייר למטבח (עיתון הרבה פחות טוב).

 

מגבת נייר למטבח משאירה סיבים, עיתון לא!

צחי.נ

פורסם

אם כבר, אז מטלית מיקרופייבר. הרבה יותר טוב מעיתון שאולי גם משאיר שריטות שלא ניראות לעין.

דרך אגב חלק מהסקאים (במיוחד הזולים) משאירים שכבה שומנית על השמשה. אם זה כך אצלך, תחליף סקאי או תעבור לחומר אחר.

פורסם
מגבת נייר למטבח משאירה סיבים, עיתון לא!

 

תנסה לראות את האצבעות שלך, אחרי שאתה מדפדף בעיתון. אני מבטיח לך שהם יהיו שחורות. אותו דבר גם השמשה אחרי עיתון.

 

זה אולי נראה נקי אבל זה נשאר מלוכלך.

 

הכי טוב זה עם בד כותנה בעל יכולת ספיגה גבוה. אני משתמש בחולצות פוטר ישנות, אחרי שאני משפריץ כמה שפריצים עם חומר ניקוי שמשות סטנדרטי מהסופר. החומר גם ממיס את כל השומנים אחרי השפרצת הסקאי, אצבעות וכו'..

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

לא מומלץ להשתמש בחומרים כמו סנו וכ"ו.

 

אלה חומרים שמשאירים שכבה על השמשה שגורמת לבעיות בהשתקפות עם השמש ורואים סימני מריחה.

 

 

תן ניגוב אחד עם סמרטוט רטוב ואחרי זה תייבש עם מטלית מיקרו פייבר, אתה תהנה מזכוכית מבריקה נוצצת ושקופה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ואיפה "משיגים" מטלית מיקרו פיבר.

לא נראה לי בכלבו ליד השכונה יבינו מה זה מטלית מיקרו פיבר

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם

מטליות מיקרו פייבר יש במכולת ואם לא אז בסופרים כמו מגה וכ"ו.

 

אני קניתי של ניקול, קצת יקר אבל עבה יותר מהאחרים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש מטלית שאמורה למנוע אדים על שמשת החלון, אצלי היא עברה שינוי ואני משתמשת איתה לניקוי החלונות, ללא סימנים וללא סיבים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מטלית כותנה לחה, בלי שום חומרי ניקוי ומגבות נייר לייבוש.

אין שום סימני מים, השתקפויות, סינוורים או עב"מים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מטלית מיקרופייבר עם חומר מנקה חלונות רגיל יספיק ברוב המקרים.

אבל במקרה שהשמשה שומנית (בגלל סקאיי או בגלל שנגעו בשמשה), מומלץ להרטיב את המטלית בכמה טיפות אלכוהול ולנגב.

פורסם

דרך אגב, איך אתם מנקים את השמשה הקדמית מבפנים?

למרות שאני עושה את זה לפחות פעם בשבוע, תמיד שנאתי את זה כי זה ממש לא נוח, במיוחד בצד של הנהג.

מישהו מכיר שיטות מקוריות לניקוי?

×
×
  • תוכן חדש...