Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התהליך של בניית התיבה נמשך בערך שלושה ימים , וגם זה יותר מדי זמן רק בשביל לתת לסיליקון להתייבש כמו שצריך כל פעם שמרחנו.

קצת נתונים על התיבה, התיבה היא 6.7 קיוביק פיט פנימיים - בערך 190 ליטר.

ללא חוצץ פנימי , טרמינלים שהכנתי מברגים ואומים , כך שכל המודלוציה נמצאת על התיבה, ולא צריך להתעסק עם הסאבים יותר.

התיבה עצמה עשויה מעץ 25 מ"מ , שהשכבה העליונה שעליה יושבים הסאבים היא שכבה כפולה , כלומר 50 מ"מ , ומהפעלה ראשונים , יחסית לגודל הפלטה העליונה [60 על 91] אין שום עיוות לפלטה, והיא מחזיקה יפה מאוד!

התיבה עצמה שוקלת בסביבות ה 50\60 קילו, עם המונובלוק עליה.

 

בתוכה יש כמה משולשי חיזוק , ו כ 300 ברגים ומלא דבק עץ שמחזיק הכל במקום.

 

די קשקושים , נתחיל תמונות.

אם למישהו יש שאלות כלשהן, דברו ,אני עונה:)

 

התמונות מתהליך החיתוך והברגה אבדו לי , כך שתיאלצו להסתפק ביום יומיים האחרונים של הבנייה.

 

DSCF0029.jpg

 

DSCF0031.jpg

 

DSCF0033.jpg

 

הטרמינל סטייל גטו שלי :)DSCF0035.jpg

 

DSCF0037.jpg

 

DSCF0039.jpg

 

קצת ריפוד גרוע מצידי :)

DSCF0044.jpg

 

DSCF0045.jpg

 

הטרמינל מבחוץ

DSCF0047.jpg

 

מי זה ההומלס הזה?

DSCF0049.jpg

 

DSCF0056.jpg

 

ומי זה החתיך הזה?

DSCF0059.jpg

 

P7250013.jpg

 

תמונה כוללת

P7250015.jpg

 

והשוואה קטנה ליד הקיקרים CVR 12 הישנים שלי

P7250018.jpg

 

מחווט [לצרכי ניסוי בלבד!!] עם 10 גייג' , החיווט הסופי יהיה 8 גייג'.

P7250023.jpg

 

מחכה לתגובות :) תודה.

 

קחו בחשבון , שהתיבה היא תיבה אטומה, מכונת לSQ כמה שאפשרי מזוג 15" , לפי רשמים ראשונים , אני מרוצה

נותר לכם לחכות להאזנה:)

 

חייב לציין, שבתדר 46 הרץ , התדר כבר בלתי נסבל :)

 

סרטונים מהפעלה ראשונית [ע"י ספק ביתי של 25 אמפר בלבד] יועלו בהמשך.

 

ערב צח לכולם.

 

אחחח...

P7250022.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מחיצה, כי אין צורך.

 

כולנו יודעים מה הסיבה היחידה למחיצה בתיבות , ולפי דעתי אין צורך בהתקנה והגברה ראויים.

 

אני מקווה שייצא לי להגיע למפגש, יש לי תוכניות די כבדות לשבת, כך שמקווה להשתמע.

 

בין כה וכה , אני מתכנן בקרוב טיול צפונה, בשביל להפגש עם כמה אנשי פורום מעוניינים.

 

המחיר? שמור במערכת.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
באיזה מכונית נכנס הדבר הענקי הזה?

תחדש נראה מצויין...

 

סלח לי, אך אעדיף לא לענות על כך כרגע:)

 

אבל לצורך העניין, פורד פיאסטה 89 תספיק

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

Guest תמיר .א.
פורסם

לפנים !

איפה התחרויות SPL שהיו פעם, כול חודשיים תחרות.

 

תמיר

פורסם

תמיר :) טוב לשמוע ממך, איפה שני הפייל המרובעים שלך איפה :)

 

ועדיין אני בטוח שסאב 12" בודד בתיבה פתוחה כמו שצריך תנצח אותי :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו, אני לא בטוח שהנפח יספיק לך שמה.

 

אתה בטוח שיש לך מספיק נפח?, אולי תשכור נגרר בשביל הסאבים?

 

מה זה?! אם אתה צריך עזרה בלהרים את התיבה אל תיקח אותי בחשבון:) יש לי בעיות גב, כבר סחבתי מספיק מקררים:)

under construction..

פורסם

אורי , לא שכחתי , החוט הוורוד יגיע שבוע הבא:)

 

ניר, יש לי כבר מלגזה מוכנה בצד בשביל הדבר הזה, אני גם לא רוצה להרים את הדבר הזה לרכב.

אני מרחם על הבולמים שלי :)

 

סרטון מישהו?

 

http://s137.photobucket.com/albums/q220/katsooba/FI/?action=view&current=247b979b.flv

 

 

ואל תשכחו שמדובר סה"כ בספק 25 אמפר תמימים :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לפנים !

איפה התחרויות SPL שהיו פעם, כול חודשיים תחרות.

 

תמיר

היו היה,תמיר..

הימים של פעם הם כבר לא הימים של היום,הרבה השתנה ונחלש,גם חלק מהאנשים פה .

הלא ככה ניר?אל תידאג ,הוא לא בונה עלייך שתעזור לו לסחוב את התיבה כמו שאני לא בניתי על המילה שנתת לי "אחריות למוצר",מזל שיש אנשים טובים כמו סלבה.

 

אגב,אלי תתחדש!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...