Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

נתקע לי החלון הימני (בשישי האחרון), לא זז בכלל כלומר אפילו לא "מנסה", ברכב בוצע איטום דלתות קדמיות לצורך אקוסטיקה (לפני שבועיים) - הכל היה בסדר, בשישי האחרון שטפתי את הרכב פעם ראשונה מזה חודשיים (בשטיפה חשמלית).

היום פירקתי את הכיסוי הפלטיק של הדלת ובדקתי את כל הפלגים החיצוניים - הכל יבש ומחובר כשורה, יש עוד חיבור תקע/שקע שהוא פנימי כלומר בתוך הדלת, מאחורי הפלטת האלומיניום (למי שמכיר) שעליו לא הגעתי (צריך לפרק :( )

בנוסף נבדקו הפיוזים ב"ארון" פיוזים של הרכב - הכל תקין.

 

1. שמעתי על בעיות בפולקסוואגן של החלונות אבל עם המתאמים האלה מפלסטיק היו קורסים אז החלון היה נופל? לא?

2. יכול להיות שנכנס מים לאיזה שהו רכיב חשמלי שם?

3. איך אפשר לפרק/להוציא חלון + פלטה אלומיניום חיצונית כאשר החלון תקוע למעלה? הרי אי אפשר להוריד אותו שיהיה מול הפתחים לשיחרור הברגים שמחזיקים את החלון!

 

מקווה שתעזרו לי.

 

תודה.

פורסם

לא הבנתי אם המנוע עובד או לא, אם המנוע עובד אבל לא מזיז את החלון - כנראה שהחלון נתקע פיסית במשהו, ואם המנוע לא עובד הייתי בודק אם מגיע אליו מתח תקין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

המנוע לא עובד, לגבי המתח - התאורה של הלחצן על הדלת עובדת, אז כנראה שהמתח מגיע ללחצן, איך אפשר לבדוק עם מגיע למנוע?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב, חברים איתרתי את הבעיה (סופית) הבעיה היא בתוך קונקטורים : זכר + נקבה אשר מחברים את החוטים בין גוף לדלתות,

הסיפור הוא כזה: כאשר העברתי כבלים חדשים לרמקולים , כנראה שלא סגרתי את הגומיות כמו שצריך אשר מגנות על ה"מחברים" מפני חדירת מים וכו', עם הזמן נכנסו מים לתוך ה"קונקטורים" האלו ונוצרה קורוזיה חריפה גם בתוך ה"זכר" וגם בתוך ה"נקבה", ממש ירקת כזאת.

 

צעדים שננקטו:

 

1. ריסוס ספריי לניקוי מגעים (זה שנמכר באוטו דיפו) - כוסות רוח למת.

2. ריסוס ספריי פראון (סרביסול) תעשייתי + ייבוש עם פן תעשייתי - לא עוזר.

3. פירוק של ה"מחברים" מהבתים שלהם וניקיון עם ספריי בתוספת שפשוף עם מברשת פלדה - לא עוזר.

4. ניקיון עם חות פלדה אחד בתוך החורים של ה"נקבה" תוך כדי התזת ספריי - לא עוזר.

 

חשוב לציין פרט מאוד חשוב:

 

בכל פעם שנכנס מים/נוזל כלשהו (ספריי ניקוי) לתוך המחבר - אז החלון עובד למשך כ 5-7 דקום, כנראה שהמים/נוזל סוגר מעגל ונותן למתח לעבור, עד שמתייבש ועוד פעם שום דבר לא עובד.

 

מתוך כל הברדק הזה הסקתי מסקנה אחת - להחליף את הקונקטורים בשני הצדדים של הרכב.

 

השאלה היא -

1.כמה זה יכול לעלות?

2. האם זו פעולה מסובכת?

3. יש לי חבר שהוא מהנדס אלקטרוניקה, ואין לו בעיה לתרום מזמנו בכדי לעזור לי, האם אפשר לרכוש את ה"מחברים" הנ"ל איפשהו?

 

אשמח לתגובות.

 

תודה מראש.

פורסם
טוב, חברים איתרתי את הבעיה (סופית) הבעיה היא בתוך קונקטורים : זכר + נקבה אשר מחברים את החוטים בין גוף לדלתות,

הסיפור הוא כזה: כאשר העברתי כבלים חדשים לרמקולים , כנראה שלא סגרתי את הגומיות כמו שצריך אשר מגנות על ה"מחברים" מפני חדירת מים וכו', עם הזמן נכנסו מים לתוך ה"קונקטורים" האלו ונוצרה קורוזיה חריפה גם בתוך ה"זכר" וגם בתוך ה"נקבה", ממש ירקת כזאת.

 

צעדים שננקטו:

 

1. ריסוס ספריי לניקוי מגעים (זה שנמכר באוטו דיפו) - כוסות רוח למת.

2. ריסוס ספריי פראון (סרביסול) תעשייתי + ייבוש עם פן תעשייתי - לא עוזר.

3. פירוק של ה"מחברים" מהבתים שלהם וניקיון עם ספריי בתוספת שפשוף עם מברשת פלדה - לא עוזר.

4. ניקיון עם חות פלדה אחד בתוך החורים של ה"נקבה" תוך כדי התזת ספריי - לא עוזר.

 

חשוב לציין פרט מאוד חשוב:

 

בכל פעם שנכנס מים/נוזל כלשהו (ספריי ניקוי) לתוך המחבר - אז החלון עובד למשך כ 5-7 דקום, כנראה שהמים/נוזל סוגר מעגל ונותן למתח לעבור, עד שמתייבש ועוד פעם שום דבר לא עובד.

 

מתוך כל הברדק הזה הסקתי מסקנה אחת - להחליף את הקונקטורים בשני הצדדים של הרכב.

 

השאלה היא -

1.כמה זה יכול לעלות?

2. האם זו פעולה מסובכת?

3. יש לי חבר שהוא מהנדס אלקטרוניקה, ואין לו בעיה לתרום מזמנו בכדי לעזור לי, האם אפשר לרכוש את ה"מחברים" הנ"ל איפשהו?

 

אשמח לתגובות.

 

תודה מראש.

 

כל טובי המוחות לא יודעים תשובות לשאלות שלי?

פורסם

יש לך מספר אפשרויות.

 

1. לקנות צמה חדשה

2. לצלם את הקונקטור ואת הפינים שלו ולחזור לפורום עם צילום הקונקטור

3. במידה ולא תמצא קונקטורים מקורים אזי ניתן לחתוך את החיווט ולהרכיב קונקטור תחליפי.

 

מהו קוד המנוע ונפח המנוע כפי שמופיע ברשיון הרכב בכדי שאוכל לזהות את הקונקטור ולצרף לך מידע טכני לגביו.

איזה כייף לי :)

פורסם
כל טובי המוחות לא יודעים תשובות לשאלות שלי?

 

אני באופן אישי הייתי מחליף את הקונקטורים בטובים יותר

כאלו שאטומים למים, אולי אפילו תעשיתיים. אם המקורי התקלקל פעם אחת, יש סיכויי שיתקלקל שוב

או, מחליף לאותו סוג (מהחברה ודואג לאטום אותו, אם בעזרת איזולרבנד או בעזרת דבק חם/סיליקון)

צחי.נ

פורסם
אני באופן אישי הייתי מחליף את הקונקטורים בטובים יותר

כאלו שאטומים למים, אולי אפילו תעשיתיים. אם המקורי התקלקל פעם אחת, יש סיכויי שיתקלקל שוב

או, מחליף לאותו סוג (מהחברה ודואג לאטום אותו, אם בעזרת איזולרבנד או בעזרת דבק חם/סיליקון)

 

קרא שוב פעם את ההודעה שלו, הבחור פשוט לא הרכיב נכון את גומיות המעבר ולכן נכנסו מים.

התופעה די נפוצה גם בגולף כאשר מתקינים מערכת ולא מרכיבים נכון את הגומיות ( העסק קצת דורש ידע וסבלנות לשם הרכבה נכונה).

איזה כייף לי :)

פורסם

היי.

 

קודם כל תודה על העזרה.

 

1. נפח מנוע - 1390 סמ"ק.

2. דגם מנוע - BKY.

 

תמונות של הקונקטורים מצורפות, אפשר לראות את ה"ירקת" :cry:.

 

תודה.

PICT0223.jpg

PICT0224.jpg

PICT0225.jpg

פורסם

1. מחיר צמה חדשה יקר מאוד..

2. ניתן לרכוש בנפרד את הקונקטור+פינים לכבל כמו כן תצטרך כלי לחיצה בכדי ללחוץ את הפינים לכבל ולאחר מכן להכניסם לתוך הקונקטור.

צירפתי לך תמונות להמחשה.

רק בצ'מפיון תוכל להשיג קונקטור מתאים+פינים.

 

3. אפשרות נוספת היא להוציא את הפינים מתוך הקונקטור יחד עם הכבל ולנקותם.

שים לב ! לא בכול קונקטור יש מגרעת שניתן לשחרר את הפין ולשלוף אותו.

בכול מקרה פעולה זו עלולה לגרום להרס הפין. העבודה דורשת סבלנות ומיומנות של אלקטרונאי.

4A0-972-643.jpg

N-103-189-05.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

בכל פעם שנכנס מים/נוזל כלשהו (ספריי ניקוי) לתוך המחבר - אז החלון עובד למשך כ 5-7 דקום, כנראה שהמים/נוזל סוגר מעגל ונותן למתח לעבור, עד שמתייבש ועוד פעם שום דבר לא עובד.

 

תודה מראש.

 

יש לי אולי פתרון חפארי אבל שיכול לעזור לך.

 

תזריק לשם אולי גריז או משהו שמכיל הרבה יונים (כדי שיוליך חשמל), וגם לא מתנדף. ויש אולי סיכוי טוב שזה יפתור לך את הבעיה.

 

ותנסה אולי גם לנקות עם חוט דנטלי (כמו של רופאי שיניים), טבול בספריי קרבורטורים או חומר אחר אשר מוריד אבנית וחלודה.

 

נדמה לי שקלגון מתיימר להוריד אבנית וחלודה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

פתרונות

בנוסף למה שמרק הציע שזהו פתרון טוב ,ברשותך מספר פתרונות

1 במקרים גרועים יותר השתמשתי בWD40 בלבד (לא תכשירים תואמים) וללא שום חומרים אחרים לחץ אויר ושוב ריסוס קל

2 גש למוסך רון שיפנה אותך לפחח שלו ,שם יתנו תמורת סכום סמלי את הקונקטור מדלת משומשת תוכל לחתוך את החוטים להלחים

עוד נקודה למחשבה ,מכיון שרק חלק מהקונקטורים העלו קורזיה ,ישנה האפשרות שהמנגנון תפוס והטמפ של הצמה עולה וגורמת להסרת הציפוי מהקונקטור ולהתחמצנותו

יגאל

פורסם

כנראה שיש שם מקבץ של תקלות,

לדוגמה: בתוך הדלת, כאשר אני מוציא את הקונקטור (אחר לגמרי, לא נפגע מחדירת מים) שמתחבר ל "לוח" אלקטרוני כזה, זה שמתחבר לתוך המנוע - אז עוד פעם החלון עובד 5-7 דקות ומפסיק, והכי מוזר זה, שאת ה 5- 7 דקות האלה סופרים מרגע שלא נוגעים בלחצן של הורדה/העלה של החלון, כלומר שאם כל הזמן "לשחק" איתו למעלה למטה, אז הוא ימשיך לעבוד.

פורסם

פה מרק יכנס לתמונה כדי להסביר את מה שאכתוב, בשפה שאיני מבין

מנוע החלון משולב עם מודול ניהול ,אשר תפקידו למתג בין השאר וגם מכיל חיישן נגד התפסות ידיים כאשר סוגרים את החלון ,כלומר אם יופעל לחץ על חלון כלפי מטה בשעת הרמה הוא יפסיק את פעולתו ,כנל לגבי הורדת החלון

ישנה מעגל אלקטרוני החש את עליית הזרם ומנתק את המנוע ,יתכן כי מעגל זה נפגע,או שיש בעיה פיזית במנגנון החלון או מתח נמוך כתוצאה מחיווט לקוי

ציינת כי רכבך הוא משנתון 2006 ,לדעתי גש לחברה ותפעיל את האחריות

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...