Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים וצילצולים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי טענת פותח השרשור נראה שהוא תדלק בדלק מהול במים.

אם הרכב הוא בעל קרבורטור זו עלולה להיות צרה צרורה ואני אישית עם רכבי הקודם (לנסר 92) נאלצתי לעבור ניקוי קרבורטור עקב דבר כזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

דלק מהול יכול לגרום צרות גם במנוע הזרקה. במידה ואכן מדובר בדלק מהול, תרוקן אותו ויפה שעה אחת קודם!

אבל על תסיק ישר מסקנות שמדובר בדלק מהול. צילצולים במנוע יכולים להופיע מכל מיני סיבות...

פורסם
לפי טענת פותח השרשור נראה שהוא תדלק בדלק מהול במים.

אם הרכב הוא בעל קרבורטור זו עלולה להיות צרה צרורה ואני אישית עם רכבי הקודם (לנסר 92) נאלצתי לעבור ניקוי קרבורטור עקב דבר כזה.

 

שלום רב!

האם אתה מוכן להסביר את עצמך, כאשר אתה כותב,... נאלצתי לעבור נקוי קרבורטור, עקב מהילת דלק במים?

האם נקוי קרבורטור, זה צרה צרורה??

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הלוואי שכל הצרות של בעל הרכב היו ניקוי קרבורטור. מה אם כן נגיד על "הלך מנוע", "הלך הגיר" "נידפק הראש".

אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

צביקה,חס וחלילה לא התכוונתי לפגוע /להעליב

הצרה הצרורה אינה ניקוי הקרבורטור אלא השיטתיות שבה לא מעט תחנות דלק מוהלות את הדלק שגם כך אנו מממנים את המדינה ממיטב כספנו ומנצלים את זה כדי לעבוד עלינו בעיניים.

התכוונתי לזה שאם מתדלקים קבוע בתחנה שמוהלת דלק במים עלול להיות מצב של ביקור סדרתי אצל משפץ קרבורטורים.

נכון שלבעל העסק זו ברכה אבל תאמין לי שאחרי מה שעברתי עם המיצובישי שלי (ברוך שפטרני מעונשה של זו,עברה שני ניקויי קרבורטור רק בגלל תדלוק בתחנת דלק מסריחה ,ממש הוציאו לי מים מהקרבורטור.....),למדתי לקח ואני לא מתדלק בה יותר.

ההמלצה לפותח השרשור: התרחק מתחנת הדלק שאתה מתדלק בה ומצא לעצמך מקום אמין יותר לתדלוק כי אחרת צביקה יראה אותך כל כך הרבה ועוד יוסיף את המשפט הידוע מהסרט הישראלי הידוע: "ושה' ישלח אותך אלינו....פעמיים בשבוע.....

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...