Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

האם מישהו יודע איך מתחלקת העוצמה בקרוס MX-22.2 של מורל?

כלומר, נניח שהסט מחובר בצורה רגילה (למי שמכיר - עם הברידג' ג'אמרס) למגבר 2 ערוצים, שמספק לכל ערוץ 150RMS (300/2 לצורך העניין) כמה אחוזים מה150RMS האלה הולכים לטויטר, וכמה למידבאס?

 

זהו הקרוס: http://www.morelhifi.com/products/mob_alignment_cross_mx22e.html

 

תודה לכל העונים.

פורסם

זאת תשובת מורל - ציטוט:

 

לבוריס שלום,

נתוני עצמה אינם מתחלקים בין היחידות השונות.

הנתונים מתייחסים לכל רכיבי המערכת, דהיינו 150W למידבאס, ו- 150W לטוויטר.

ההבדל הוא בתחומי התדר המופנים לכל יחידה ע"י הקרוסאובר.

בברכה

זיו פרלמן

מוראל

את האמת לא כל כך מובן לי העניין.

מה שהבנתי הוא: נגיד ניקח את 150 RMS האלה בתור תחום תדרים מ20 עד 20000HZ לדוגמה, ונחלק אותו רוחבית לשני חציים של תדרים מ20 עד 1800HZ ומ1800 ועד 20000HZ (נק חיתוך של הקרוס), ויוצא לנו שני גלים שונים בתדריהם אבל בעוצמה שווה?

כלומר הטויטר המסכן שלי מקבל עכשיו 150RMS נקיים? הוא לא אמור היה להישרף ממזמן?

סתם נ"ק למחשבה. :idea:

פורסם

אוף :roll:

 

כשמגבר מוצהר 150 RMS מדובר בהספק המתקבל בעוצמה המקסימלית שלו באחוז עיוות מסויים. ב 99.9% מהפעמים אנחנו רחוקים מהנקודה הזאת שנות אור. במרבית הפעמים אנחנו משתמשים באחוז קטן מאוד מיכולת המגבר.

 

אם הטוויטר היה מקבל 150 RMS הוא היה עולה לשמיים תוך כמה שניות, גם אם הוא היה חתוך גבוה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הצריכת אמפרג' של ה JL 300\2 היא 13 אמפר במוזיקה רגילה.

13 אמפר מניב לנו.. כמה? עם מערכת חשמל בריאה, אולי 120 וואט בלחץ , וזה לשני הערוצים.

 

עכשיו תיקח את ה 60 , ותפצל אותם , אמנם הפיצול לא מתחלק בחצי חצי

שכן ככל שחותכים גבוה יותר, כך צריכת החשמל פוחתת , כלומר , הקרוס יחלק את העוצמה כשחלק הארי ילך לוופר, כי שם צריך קצת יותר חשמל בכדי להניע את הוופר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...