Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גראן-פרי צרפת - השרשור הרשמי


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 6149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנה כמה עובדות מעניינות על קבוצת BMW-סאובר

 

עונת 2007 בפורמולה-1 מונה 17 מרוצים והגראן-פרי הצרפתי, שהוא השמיני בסבב מציין את הגעתנו לאמצע העונה.

במשך שבעת המרוצים שחלפו צברה הקבוצה 39 נקודות אליפות שזה כבר 3 נקודות יותר ממה שצברה הקבוצה בכל העונה שעברה.

 

קבוצת BMW-סאובר ממוקמת כרגע במקום השלישי של אליפות יצרני הפורמולה-1 לאחר שאת העונה הקודמת סיימה במקום החמישי הכללי.

כרגע, על פי ביצועי הקבוצה היא ממוקמת שם ללא עוררין ופניה כלפי מעלה בלבד.

 

ניק הידפלד, הנהג המוביל של הקבוצה סיים את המרוץ הראשון של העונה, באוסטרליה, במקום הרביעי, מאז הוא סיים רביעי עוד פעמיים, פעם נוספת במקום השישי ונקודת השיא של העונה עד עכשיו היה המקום השני במרוץ הקנדי של האליפות.

הנהג הגרמני אסף נקודות אליפות בכל מרוץ אותו סיים עד היום.

 

רוברט קוביצה, הנהג הפולני של BMW-סאובר זכה בנקודות הראשונות של בגראן-פרי של בחריין כאשר סיים שישי, נקודת השיא של העונה שלו היא המקום הרביעי בספרד.

 

ניק היידפלד הספיק להוליך פעמים במרוץ העונה, במלזיה ובספרד. למרות שזה כמובן בגלל חניות תדלוק שונות.

BMW-סאובר משתמשים בטקטיקה מעט שונה משאר הקבוצות .

 

ולמה כל העובדות הללו ?

כי לא יכול להיות שהכל יהיה כל כך מושלם עבור מקלארן-מרצדס או קצת פחות מזה עבור פרארי.

BMW-סאובר נמצאים שם בשיפור מתמיד בכדי לקטוף את הנצחון הראשון שלהם אולי ביום ששתי הקבוצות הבכירות ימעדו.

 

 

דובי

m_wallpaper_0.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי הקופה-אמריקה עושה אותי עייף.

מקסיקו עשו צחוק מברזיל ועכישו נשאר לראות מה יעשה מסי מול ארה"ב כאשר באמצע אני עוד רץ את ה-10 ק"מ של מרוץ NIKE בתל-אביב וכול זה עוד לפני שמתכוננים לגראן-פרי הצרפתי במאני-קור.

 

המסלול במאני קור אולי יסמל את חזרתו לזירה של קימי רייקונן שחוץ מהנצחון שלו באוסטרליה לא עשה הרבה השנה במדי קבוצתו החדשה שלא לדבר על ערימת פישולים שהוא סוחב אחריו במקצי הדרוג השונים.

קימי בהחלט חושב ומקווה שהזמנים הרעים מאחוריו והמרוץ בצרפת ביום ראשון יביא עימו שינוי וכל זאת בעקבות המבחנים שעשתה הקבוצה בתקופה האחרונה.

רייקונן אמר ששבוע האימונים בסילברסטון היה מושלם מבחינתו והא מרגיש הרבה יותר בטוח במכונית שנוסעת בצורה מאוזנת יותר.

אולי זו התוצאה של המצאותו של מיכאל שומאכר בפיטס עד מאוחר בכל פעם...

 

 

 

דובי

1.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו דיווח שמכוניתו של המילטון עושה קצת בעייות בהכנות למירוץ זה והתוצאות שלו מאכזבות

לא ברור אם זה סתם ספין או אמיתי,

בכל מקרה אני מקוה שיהיה מעניין מחר ומחרתיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

french.gif

 

 

בשנה שעברה ניצח כאן מיכאל שומאכר עם הפרארי לאחר שגם זינק מהעמדה הבכירה.

להזכירכם זה כבר היה אחרי שינוי הכיוון באליפות כאשר במרוצים הצפון-אמריקניים פרארי החלו לחזור לתמונה, מגמה שנמשכה כמעט עד הסוף ועשתה לנו יופי של עניין באליפות.

גם השנה התחולל משהו בצפון-אמריקה והכתובת שהיתה על הקיר אומתה - לואיס המילטון זכה בניצחון כפול בקנדה וארה"ב , הניצחון הראשון שלו אי פעם בפורמולה-1 בעונת הבכורה שלו, מה שגרם לזעזוע במקלארן-מרצדס ביחוד מבחינתו של אלונסו.

עונת הפורמולה-1 חוזרת לאירופה וצרפת תארח אותנו ראשונה.

המסלול במאני-קור שטוח ברובו ועבר מספר שינויים בשנים האחרונות .

הפנייה המעניינת ביותר שאולי גם תספק לנו עקיפות היא אדלייד , פניית היירפין ימנית הנהגים יגיעו לשם במהירות גבוהה ויאלצו תוך מספר מצוצמם מאד של מטרים לדרוך חזק על הבלמים ולהוריד מהילוך ששי לשני . בימים עברו שתיבת ההילוכים היתה ידנית ולא היתה עזרה "מלאכותית" היה אפשר לצפות בסוג כזה של פניות לטועיות נהג או לביצים גדולות אבל היום נשאר רק לקוות לטוב.

הנהגים יעשו 70 הקפות של המסלול שהם מעט יותר מ-300 ק"מ , תחזית מזג האויר דיברה על טפטופים באזור המסלול אבל לך תסמוך על הצרפתים.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל הפוליטיקה של ה-FIA יתכן וזו תהיה הפעם האחרונה שמאני-קור יארחו מרוץ פורמולה-1 בשנים הקרובות אבל את זה עוד ימים יגידו, ימים קצרים.

מזג האויר הלא צפוי במסלול הזה יגרום אולי לעניין יתן לקבוצות אפשרות לתקוף את מקלארן-מרצדס יותר מהצפוי.

אסטרטגיית הצמיגים פחות משמעותית כאן בגלל האספלט החלק ששוחק אותם פחות וגם שוב, בגלל מזג האויר הפחות חם.

עוד נקודה שהקבוצות יצטרכו לקחת בחשבון היא חניות הפיטס.

הכניסה והיציאה מהפיטס במסלול הזה קצרות משמעותית מה שאומר שהזמן הכולל של העצירות נמוך יותר והנהג, תיאורטית, מבלה יותר זמן על המסלול.

תתכן בהחלט אפשרות של 3 עצירות למכונית ולא 2 כמו שראינו במרוצים האחרונים .

 

פרארי בהחלט ינסו לחזור לתמונה בסופ"ש הזה ורנו ינסו לגנוב נקודות מ-BMW במרוץ הביתי שלהם אבל למי שכדאי לשים לב ואולי סוף סוף יספקו את הסחורה - רד-בול שמצויידים במנועי רנו ובשילדה שעברה פיתוח נוסף על ידי אדריאן ניואי.

 

 

דובי

1.jpg

2.jpg

3.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה דקות הסתיימו מבחני הדירוג ומאסה ראשון.

המילטון יזנק שני ורייקונן שלישי - האם הפרארי חוזרים ?

לאלונסו היו בעיות בגיר והוא יזנק רק מהמקום ה 10 - אך אנו יודעים שהוא מזנק היטב גם מאחור

מחר ב15:00 המירוץ מקוה שיהיה מעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלונסו עם בעיה בגיר סיים את חלקו בתחילתה-Q3 ויזנק מהמקום העשירי מה שעשוי לתת לנו מעט אקשן במקומות שאנחנו פחות רגילים אליהם על הגריד.

אלונסו ידוע כמזנק מצויין אבל אסור לשכוח שמרכז הגריד צופן בחובו הפתעות שלא כל כך תלויות בו , כמו שינויי כיוון או בלימות בלתי צפויות מלפניו או מצדדיו, מה שיכול לגמור לו את המרוץ הרבה יותר מהר מהזמן שיקח לצמד הפרארי לסיים את ההקפה הראשונה של מאני-קור.

אגב, בראיון לאחר המרוץ אמר אלונסו כי הוא רוצה שירד גשם מחר בכדי לקזז את היתרון שיש לחבורת החוד עליו.

 

שלא כמו בכל מסלול ששם לאחר ישורת הזינוק ישנה פנייה איטית שנותנת לנהגים אופצייה לבלימה מאוחרת ועקיפה, במסלול הצרפתי הבלימה החזקה האמיתית מגיעה רק באדלייד , לאחר כמעט חצי הקפה , מה שנותן לפערים טיפה להיפתח .

אמנם הגרנד CURVE ואסטוריל הן פניות אולם האקשן האמיתי צפוי באדלייד ונקווה שאלונסו יגיע לשם שלם.

 

פרארי הראו ניצוצות של חזרה לכושר במקצי הדרוג היום ובהנחה שמאסה ורייקונן ימשיכו ביכולת הזו נזכה אולי לקרב מעניין בחזית כאשר המילטון יאלץ לשאת את הדגל הכסוף נגד הסוסים האיטלקיים.

קוביצה הראה שהוא חזק בעניין אחרי המנוחה לה "זכה" באינדי והיידפלד למרות הסבל שיש לו מכאבי הגב שתקפו אותו - BMW ממשיכים להתקדם ואני כבר לא יכול לחכות לרגע שאחד מנהגי הקבוצה הלבנה יעלה על המדרגה העליונה על הפודיום , סתם בשביל העניין.

תזכרו כמה עניין הוסיף הנצחון של באטון בשנה שעברה בהונגריה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...ואני כבר לא יכול לחכות לרגע שאחד מנהגי הקבוצה הלבנה יעלה על המדרגה העליונה על הפודיום , סתם בשביל העניין.

 

דובי

 

דובי, לשם שינוי אני לא מסכים איתך בכלל.

הפודיום מגיע להיידפלד או קוביצה ה-ר-ב-ה יותר מאשר לרייקונן המשעמם, והם עדיפים על רוב הגריד בכל מקרה.

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול נהנניתי מכל רגע ממקצה דירוג.

רשימת שינוים מרעננים כללה את ראלף במקום 11, רנו תופסת את כל השורה השלישית, פרארי סוף סוף נותנים פייט, אלונזו לא מקדימה, בעיית אמינות אצל מאקלארן.

 

אני מקווה שיהיה show טוב היום ושהאדומות ינצחו :cool:

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי, לשם שינוי אני לא מסכים איתך בכלל.

הפודיום מגיע להיידפלד או קוביצה ה-ר-ב-ה יותר מאשר לרייקונן המשעמם, והם עדיפים על רוב הגריד בכל מקרה.

 

קודם כל טוב שלא מסכימים איתי כי זה אומר שיש וענין וזה כבר טוב.

אני מגיע מאסכולה שאומרת שבספורט אין מגיע , מי שטוב מצליח , מי שמשקיע מצליח וכמובן כמו שקורא הרבה בספורט מוטורי למי שיש הרבה כסף מצליח ובגדול.

מבחינת ההשקעה והכיוון BMW בהחלט בכיוון הנכון והם עושים את זה בצורה חכמה ובהשקעה שמתקדמת בצורה הדרגתית.

הרעיון הוא לאו דווקא BMW שנמצאים כרגע כקבוצה השלישית בטיבה אבל גם רנו יכולים לגנוב ניצחון.

הרעיון מבחינתי הוא להכניס עוד עניין לאליפות הפורמולה-1 בכך שקבוצה נוספת, נהג נוסף יזכו בקופה מה שיטלטל מעט את הרביעייה הראשונה שעסוקה עם עצמה יותר מדי במלחמות בין קבוצתיות או תוך קבוצתיות.

רייקונן נהג מהיר מאד ואלמלא המקלארן האומללה שהיתה לו בעבר מאד יתכן כי כבר היתה לו חגורת אליפות אחת למותניו.

משעמם ? זה משהו באופי הפיני , גם האקינן לא היה שיא הבידור וגם הנהגים הפיניים בראלי הם לא בדיוק ג'יי לנו .

משלמים לרייקונן (ומשלמים הרבה) בכדי לנהוג הכי טוב והכי מהק שהוא יכול ולהביא נצחונות. אף אחד לא משלם לו על הכריזמה, זה מס ערך מוסף .

אני לא יודע עד כמה אנשים פה זוכרים אבל בהופעות פומביות גם סנה ופרוסט לא היו ליצנים גדולים .

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי, רייקונן לא מעניין אותי מחוץ למסלול. הכוונה הייתה בתוך המסלול.

הוא נראה כל כך כבוי מתחילת העונה שזה משגע. הוא לא נראה כאילו הוא מתאמץ

וגם שהוא במיקום לא טוב, אין לו דאגות והוא מעדיף לא לעקוף.

אני לא מכיר ואף פעם לא הכרתי את "רייקונן המבטיח", הוא פשוט לא נראה לי ומסתבר שגם להרבה אחרים (ולכך יש סיבות רבות).

לעומת זאת, יש לנו את היידפילד שמפגין כישרון יוצא דופן, שלא על מכונית עדיפה, וללא ספק מגיעה לו הערצה.

כנ"ל לגבי קוביצה שאין ספק בכישוריו, אך כרגע הוא מפגין קצת פחות. (עד למקצה הדירוג הזה לפחות:wink:).

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-בום !

 

רייקונן ראשון .

 

קדימה , כולם להתנצל .

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרוץ מושלם לפרארי ואפילו בסדר הנכון מבחינתם (קימי ראשון) שאולי פותח את התחרות מחדש בן היצרנים

מאידך המילטון מקום שלישי הגדיל את יתרונו על אלונסו - כבר 14 נקודות ולעומת קימי יש לו יתרון של 22

למען העניין נקוה לנצחונות נוספים של פרארי

בכל מקרה המילטון כבר כוכב על, גם כשאינו מנצח הוא אוסף נקודות - כל הכבוד (כולה בן 22 ושנה ראשונה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאשה... גם כשהוא מנצח זה משעמם :?

סה"כ מה שנתן לו את הניצחון זה נהיגה טובה (לא מצויינת מידי) ועיקבית(=משעממת), רכב מאוד מאוד מהיר ו -

אסטרטגיה שזאת בעצם הדרך המגעילה ביותר להגיע לניצחון, בהקשר של היום לפחות, כאשר אתה רואה את זה ומסרב להאמין

שככה נראה מירוץ F1. וידוע לכולנו שהמצב רק הולך ומחמיר.

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...