Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי מיקום של הפילטר פתוח (סיוויק)


שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה:

אחי קנה פילטר פתוח לסיוויק 1600 מודל 93

המתקין התקין בצורה כזאת שכל האוויר החם מהרדיאטור ניכנס לפילטר (הפסד כוח)

לאחת יתלבטות החלטנו לנסות משהוא והתוצאות היו די טובות.

תחילה :

 

אחר כך הורדנו טמבון:

 

אחרי זה בנינו קומבינה (שיצאה די מרשימה) צינור עם זווית :

 

אחר כך מיקמנו את הפילטר:

IMG_2497.jpg

IMG_2489.jpg

IMG_2492.jpg

IMG_2488.jpg

IMG_2493.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבנו הכול חזרה:

אין בעיה אם תעצור אותו מישטרה (מי שלא יודע פילטר פתוח זה הורדה מהכביש)

 

בטמבון יש פתחים בדיוק איפה שיושב הפילטר ככה שלפילטר ניכנס אוויר קר מיבחוץ .

 

בכוונה ישתמשנו בצינור מגומי שאינו סופג חום כמו הצינור נרוסטה או האלומיניום.

אשמח לישמוע תגובות...

רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"(מי שלא יודע פילטר פתוח זה הורדה מהכביש)"

 

צריך לזכור שזה נכון אך ורק אם רואים אותו...

 

לגבי העבודה שעשית, מעולה ביותר, אפשר לומר שאתה מוציא את המכסימום , גם מקבל אויר קר מתחתית הרכב וגם בהתאם למהירות האויר נכנס יותר בקלות לכיוון הפילטר, יעיל ביותר, אין מיקום טוב יותר (מלבד מתחת לכונס אויר).

 

אחלה עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"(מי שלא יודע פילטר פתוח זה הורדה מהכביש)"

 

צריך לזכור שזה נכון אך ורק אם רואים אותו...

 

 

פעם ראשונה שאני שומע על זה.

90 % מהמכוניות רואים את הפילטר.

האם זה אמיתי?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן נכון כונס אוויר אולי אפילו יותר טוב.

אבל ליבנות כונס אוויר זה עלויות שיכולות להגיע לאלפי שקלים ובישביל 1 עד 3 כוח סוס לא שווה ההשקעה .

גם ככה יש תמורה יפה בעלות של 200 שח לכול החלקים כולל הפילטר.

והכי שווה זה הרעש של היניקה (מישום מה הרעש ניהיה יותר חזק)

רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תשכח שעם כונס אויר, בטוח יורידו אותך מהכביש = שינוי מבנה.

 

צריך לעשות הכל בחוכמה ובשושו כמו שאומרים, ככה עובדים במדינה הזאת,אין מה לעשות.

 

עבודה יסודית ומקצועית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תשכח שעם כונס אויר, בטוח יורידו אותך מהכביש = שינוי מבנה.

 

צריך לעשות הכל בחוכמה ובשושו כמו שאומרים, ככה עובדים במדינה הזאת,אין מה לעשות.

 

עבודה יסודית ומקצועית.

מה????

מה אתם רציניים???

מה כונס אוויר = הורדה מהכביש?

מה זה השטויות האלה? פילטר הורדה מהכביש??

אני רואה ומכיר מליוניי אנשים שיש להם פילטר וכונס אוויר ועוד המון שיפורים כאלה ואחרים ואף פעם לא הורידו אותם מהכביש.

חבר'ה על מה אתם מדברים?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיליוני אנשים...לא הגזמת בכלל.

 

תפתח חדשות ביום ראשון על הבוקר ותשמע כמה מכוניות ירדו מהכביש בסופ"ש על ליקויים אלו ואחרים....חצי מהם זה על תוספות שונות כגון כונסי אויר פילטרים אגזוזים ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תעבור בשלולית מים לא תיהיה בעיה מבחינת הפילטר אויר שיגיעו אליו מים?

:arrow:

בנוסף,

קשה לאמוד דרך המסך אבל הצינור נראה די ארוך ומקופף.

תגובת הדוושה לא נפגעה?

"I teach the fools some basic rules"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי השינוי שביצעת רואים שהפילטר קרוב לכביש .

אז אם תעבור בשלולית מים לא תיהיה בעיה מבחינת הפילטר אויר שיגיעו אליו מים?

מצטרף, אולי כדאי שתסים מגן מכופף שימנע ממים ולכלוך להיכנס?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובת הדוושה לא ניפגע ואפילו להפך .

 

לפילטר עצמו יש מין פלסטיק שמגן עליו.

הפילטר יושב בתוך הטמבון שהפלסטיק של תחתית הטמבון מגן עליו מיפני אבנים, חצץ והכי חשוב מיים.

לטמבון יש שני גרילים אחד מיקדימה ואחד בצד ככה שהפילטר נושם בקלות שעוד מעל 30 קמש ניכנס אוויר לכיוון הפילטר.

רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיליוני אנשים...לא הגזמת בכלל.

 

תפתח חדשות ביום ראשון על הבוקר ותשמע כמה מכוניות ירדו מהכביש בסופ"ש על ליקויים אלו ואחרים....חצי מהם זה על תוספות שונות כגון כונסי אויר פילטרים אגזוזים ועוד.

 

הבנתי שניתן להוריד מהכביש בגלל זה אבל מה זה אומר בפועל? כלומר אני חייב להתייצב זמן לאחר מכן ולהראות שהחלפתי פילטר? יש קנס? נקודות?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בלתי נסבל, כל דבר שלא "משתלם" למדינה (ואני מדגיש "מדינה" - כאל פוליטיקאים לא אזרחים!) איכשהוא מוציאים מחוץ לחוק. איזה רכבים מושקעים ראיתי לפני כמה שנים כשהייתי בכמה מדינות בארצות הברית.

 

בעיקרון שם זה בהגזמה כי אפשר לעשות "מה שרוצים" (תרתי משמע) לרכב והוא יעבור טסט ולא יחשב לחריג, ההגבלות מאוד קטנות שם לגבי שיפורי רכב.

זה ידוע שזה לעולם לא יהיה ככה בישראל, אך אני מאמין שתוספות בסיסיות כמו פילטרים פתוחים, אגזוזי זרימה פתוחה וכונסי אוויר שלא מצועצעים מדי, ושנבנו לצרכיו של המנוע ולא ליופי- זה לא משהו שצריך לאסור.

 

חבל שבארץ שלנו זה הפך להיות "דמוקרטיה על הנייר, דיקטטורה במציאות". כ"כ הרבה דברים אסור לעשות עם הרכב, אחרי הכל זה הרכב שלי ואף אחד לא יגיד לי מה לעשות בו! למה מה המדינה משלמת לי לקנות או לתחזק אותו? הרכב שייך לה שהיא תגיד לי מה מותר ומה אסור? פשוט מעצבן!

 

 

זו דעה שיש לי בראש כבר המון זמן!

 

בברכה,

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...