Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן, גולף 2001


גולפית
שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גולפית - צריכת שמן למנוע במצב טוב יכולה להיות חצי ק"ג (ופחות) ל- 10,000 ק"מ (כפי שהיה באודי שהייתה לי) ועד ל- ק"ג ל - 1,000 ק"מ כפי שמצהיר היצרן בספר הרכב.

 

לדעתי ההבדל מקורו באופן הרצת הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 קילו שמן ל 1000 ק"מ מיזה היצרן הזה

שקונים ממנו רכבים

קצת הגזמתה אני חושב

ולגולפית הממוצע לרכבך בין ליטר לשני ליטר מטיפול לטיפול

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסר לי ממש מעט שמן,אולי חצי קילו ,עשיתי טיפול לפני 6 אלף ק"מ,ומצאתי את הבעיה המדיד למטה מלא שמן,והוא מתפשט לו מעל האגן שמן,זה נירא ממש הזעה אבל שנוגעים יש שמן ביד,כמה יכול לעלות לי כל הסיפור?זה המדידי למטה ויש שם כמו גומיה או צינור ,תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 קילו שמן ל 1000 ק"מ מיזה היצרן הזה

שקונים ממנו רכבים

קצת הגזמתה אני חושב

ולגולפית הממוצע לרכבך בין ליטר לשני ליטר מטיפול לטיפול

בברכה ניצן

www.shaft.co.il

לא יודע איזה רכב יש לך - אבל גם היצרן שלך כותב אותו דבר בדיוק !....

 

כל היצרנים כותבים שתתכן צריכת שמן של עד קילו לאלף קילומטר.......

 

גולפית : כרגע במנוע ה2 ליטר אני עוד בודק את זה, אבל בכל הVW שהיו לי לפני זה (2 עם מנוע 1800 טורבו, ואחד TDI) לא היה אוכל לי גרם אחד של שמן בין טיפול לטיפול.....

 

הבנתי שבמנוע 2 ליטר העסק דיי תקין והוא אמור לאכול מעט שמן...בנתיים זה בבדיקה....:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

,כמה יכול לעלות לי כל הסיפור?זה המדידי למטה ויש שם כמו גומיה או צינור ,תודה

 

גולפית - באודי נשבר לי קצה הצינור המוביל של מדיד השמן. אני מדבר על חלק פלסטיק בצבע כתום שמותקן בקצה צינור המתכת.

 

הנזק (כולל החלפת החלק במוסך): 50 ש"ח פלוס מינוס (אני לא זוכר במדויק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק עצמו עולה בין 15 ל25 שקל בכל חנות חלקי חילוף.....(בעיקר ברחוב סאלמה בת"א) ההרכבה הינה פשוטה מאוד מאוד ומתבצעת ע"י משיכה של החלק הישן החוצה...ודחיפה של החדש למקום....כל זאת בזהירות רבה שלא יפלו חלקי פלסטיק לתוך המנוע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מנוע ה-2 ליטר (APK)אכן צורך מעט שמן מהיום בו הוא היה חדש וצעיר ,

הצריכה הנורמלית כ-1-2 קג ב 10000 קמ .

מה שאת מתארת אצלך זה נורמלי ולא נחשב לבעיה בכלל .

בנוגע לתושבת המדיד ,למנוע שלך מחירה 60 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון מנוע הAPK הוא 2 ליטר לא ?

אני חושב שברשותה מנוע 1600....

 

אגב רון, הבנתי שיש סדרות מסויימות של APK שלא צורכות שמן (משהו בנוגע לרינגים שונים שהתקין היצרן) יש מידע כלשהו על זה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

המנוע הזה מדגם AEH בדרך כלל לא צורך שמן בכלל ,אבל ברמה שאת

ציינת זה לא נורא אם כי את כבר יודעת שיש לך נזילות כל שהם אז תגשי לתקן אותם .

הנזילה שאת מתארת מתאימה להזעה שנובעת ממוביל של מדיד שבור זה עולה

כפי שציינתי קודם למקורי וזה לא נורה .

אל תנסי להתקין לבד תלכי לאיזה מוסך לא נראה לי שזה כרוך באיזה תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש הזעת שמן - הם היו אמורים למצוא לך אותו ...המקומות היותר אופיינים לנזילה :

מהנפוץ ביותר לפחוץ נפוץ :

 

מוביל מדיד

בורג ניקוז שמן (לרוב בגלל חוסר בטבעת נחושת)

פילטר שמן עם גומיה קרועה\יבשה\לא מחוזק

 

פחות נפוץ אבל כבר נתקלתי :

הזעה בין הקארטר שמן למנוע (מצריך פירוק של הקרטר...ניקיון של כל האיזור, אטם חדש והרכבה)

הזעה מאיזור חיבור הקולר שמן מנוע לאיזור המוביל שמן עליון

פגיעה כלשהי בקרטר

גומיית אטימה בין המדיד! למוביל....

מחזירי שמן

 

בכל מקרה אל תשחקי עם זה גולפית יקרה....תלכי למוסך אמיתי שגם יאתר לך את זה ולא רק יקבע מאיפה זה לא....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד שלום לך,

לידיעה כללית הברגים החדשים של קרטר השמן מגיעים עם טבעת נחושת/אלומיניום מולבשת על הבורג כלומר הם נמכרים כיחידה אחת ולא ניתן להפריד בניהם חתונה קתולית.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...