Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

הרכב נמצא ברשותי כבר למעלה משלוש שנים וכל שנה יש לי את אותה הבעיה: לרוב, כאשר מגיע הקיץ, בזמן הנסיעה, הטורים מתחילים לעלות במקום לרדת, כאשר אני לוחץ קלאץ' בזמן העברת הילוכים! כאשר אני מכניס הילוך ומשחרר קלאץ' - טורים נהיים נורמליים. במצב כזה, בזמן הנסיעה, אם מעבירים לניוטרל ונוסעים כך כמה שניות - הטורים לא יורדים, יכולים להשאר ב2500-3000 סל"ד עד העצירה ורק אז יורדים ולרוב ל100-200 סל"ד מעל הבסיס. מתאפס אם מכבה מנוע ומניע מחדש אך חוזר די מהר מחדש.

בעבר פטרו את הבעיה ע"י ניקוי מנוע צעדים וחיישן אוויר מעל המכסה אוויר בחומר ניקוי קרבורטורים. בנוסף השפריצו לתוך מרזב יניקת האוויר (כאשר מורידים את הצינור אוויר).עכשיו לא עזר...

 

כבר לא יודע מה לעשות - חיבור למחשב לא מראה תקלות...

 

Please HELP!!!

פורסם

אותה תקלה ברכב זהה פתרתי ע"י ניקוי המצערת, לאחר כחודש הופיעה בדיוק אותה תקלה, ניקוי לא עזר.

רק לאחר החלפת כבלי הצתה (תחליפי) נעלמה הבעיה ולא הופיעה כבר חודשיים. מעט קשה להחליף את הכבלים, משום שהקוייל

נמצא בין המנוע לקיר האש הגישה קשה. החלף כבלים או לחלופין צור קשר עם בעל האוטו שתיקנתי לו, וברר איתו על הבעיה שהיתה לו הוא גם רחובותי.אמור לו שביקשתי שיסביר לך על התקלה שהייתה במכוניתו. שמו שחף הטל' שלו 0523550280.

נא לא לשכוח לעדכן כאשר התקלה תתוקן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תקלה מוכרת לדגם רכב זה.

יש להתחבר לרכב עם סורק תקלות ולראות עם כל הפרמטרים שאחראים על מצב סרק - נפגשים.

אם כן - נקה\החלף מנוע צעדים.

בדוק חיישן - vss

פורסם

חיים יוד, האם לא ראית את שכתב guyliaf, חיבור למחשב לא מראה תקלות, Please HELP!!!.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

נראה שלחיים יוד יש נסיון וידע.

הוא לא מדבר על קודי תקלות, אלא על פרמטרים ספציפיים של מיקום ופעולת מנוע צעדים במצב סרק, ועוד נתונים רלוונטים, למי שמכיר את הנתונים שאמורים להתקבל בסרק יכול להתמקד בגורם התקלה ולתקנה.

פורסם

האם אתה חושב שבחיבור למחשב שחיבר uyliaf במוסך, לא היה מתגלה שמנוע צעדים תקול ?.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לאו דווקא, זה הבעיה עם מפעילים (מרססים, משאבות דלק, סלילים, מנוע צעדים) תקלות ביחידות הפעלה, במיוחד אם הם מכניות, לא תמיד מאותרות ע"י הסקנר.

פורסם

תודה לדוד על ההתייחסות! הבחור הזה, שחף, כנר לא הכי מנומס - ניתק לי אחרי ששמע את השאלה... תודה בכל אופן.

בכל מקרה רציתי לשאול מה הקשר בין הטורים הגבוהים לכבלי הצתה? אגב - אני מחפס מכונאי רכב ומוסך אמינים שיוכלו לעזור לי עם הבעיה הזו ולהבה...

תודה מראש

גיא

פורסם

זה עתה דיברתי עם שחף, הוא אומר שאתה ניתקת, ושלא היתה לו סיבה לנתק, טוב לא זה החשוב.

החשוב הוא שאתה צודק בקשר לקשר בין טורים גבוהים, לבין כבלי הצתה תקולים.

תיקנתי מס' פעמים את האוטו של שחף,כולל טיפולים. בשיחה היום הוא הזכיר לי שהבעיה היתה שהטורים היו נמוכים, והאוטו עמד כל פעם להכבות. החלפתי את כבלי ההצתה והבעיה נעלמה. אבל עוד הזכיר לי שחצי שנה לפני זה היתה לו בעיה של טורים(גבוהים) שלא יורדים ואז עשיתי לו אינפוזיה עם חומר לניקוי קרבורטור, הבעיה נעלמה חלקית, ורק לאחר שפירקתי את המינוס של המצבר למשך חצי שעה, המנוע עבד כמו שעון עד לתקלה של כבלי הצתה. מה לעשות שהזכרון של שחף טוב משלי.

אני מודה בטעותי, ולא מפחד מאף אחד.:-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

טוב. הניתוק של המצבר עזר לחצי יום. כאשר המנוע התחמם והיה במאמץ קטן - בעיה חזרה מחדש... סימן שמשהו אכן לא תקין עם איזשהו רכיב בקרתי שיכול להתאפס... בקיצור, נראה לי שאני הולך למוסך...

אם יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות - אסמח לתגובה :cry:

פורסם

או.קיי. היום הלכתי למוסך אוטו-טק ברחובות, רח' משה יתום 8. הגעתי בהמלצה וליווי אישי של DAVIDMZR מהפורום. על הבוקר נפגשנו עם בחור בשם תומר שלקח את האוטו ולקראת סוף היום התקשר בהודעה שלדעתו מצא מה יכול לעזור. הוא ניתק איזשהו חיישן (לא זוכר את השם, אברר בהמשך) הנמצא מאחורי דוושת הניוטרל והבעיה לכאורה נפטרה... עשיתי סיבוב ארוך עם האוטו ולא בזמנו ולא בסיומו לא שמתי לב שיש בעיה כלשהי... :-P

נכווה שלא נחזור לסיפור הזה יותר!!!:evil:

 

תודה רבה לדוד על העזרה ואוזן קשבת, על זמנו והתייחסותו!

תודה לתומר המלך שמצא את מה שהיה שם והציל אותי ממוסך מורשה! תומר הינו הנדסאי רכב ואלקטרוניקה, בחור מאוד אדיב ומסתבר גם מקצוען!

 

ממליץ על המוסך בחום!

 

תודה רבה

פורסם

guyliaf, רק עכשיו ראיתי את תגובתך.

עכשיו אני יכול לספר לך שבחיבור למחשב תומר לא מצא תקלה, כדי לחסוך זמן לקח את מכוניתך למוסך פורד/מאזדה ברחובות,

(אתה יודע שהמוסכים נעזרים האחד בשני בתקלות ספציפיות) היה איתי בקשר טלפוני רצוף, אמר שהם אומרים לו שהבעיה בחיישן הספידומר ויש להחליפו. אמרתי לו שלא יקנה ולא ויחליף את החיישן מפני שהם מזבלים לו את המוח.

כמו כן העברתי לו בפקס נתונים מהתוכנה שיש לי, וכך הוא התגבר על הבעיה. אין ספק שבנוסף על היותו הנדסאי, הוא בחור

מוכשר וישר, ולראיה המחיר המצחיק שגבה ממך, 150 ש"ח כולל מע"מ, מחיר הכולל בתוכו חיבור למחשב ותיקון.

תמיד לרשותך.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כתבתי כבר כמה פעמים את זה

יש לנתק את הספידומטר ( מחבר 3 גידים ממוקם מצד ימין של מערכת ההזרקה ( אם מסתכלים על המנוע מקידמת הרכב ))

לסוע קצת כשזה מנותק ( זהירות, הרכב נוטה להכבות )

ולחבר מחדש.

 

אצלי זה תמיד עבד.

את הפתרון הזה הראו לי במוסך מורשה של פורד

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

"יש לנתק את הספידומטר ( מחבר 3 גידים ממוקם מצד ימין של מערכת ההזרקה". "אצלי זה תמיד עבד."

מה זאת אומרת, אצלי זה תמיד עבד, ז.א. שכל פעם התקלה חזרה מחדש ?.

באוטו של guyliaf לא זה היה הפתרון.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מעבר לפיאסטה שיש לי עכשיו ( כבר 4.5 שנים ) הייתה לי עוד אחת זהה במקביל.

בשתיהן בפעם הראשונה שזה קרה, במוסך אמרו לי שהלך חיישן מהירות.

התקלה חזרה שוב בשתיהן לאחר שנה, ובמוסך מורשה אחר הראו לי את מה שהצעתי.

באחת זה חזר שוב, ומאז האיפוס לא קרה שוב באותה רמה.

מה שכן, לאחר החלפת מצמד, זה לא קרה שוב, לא יודע האם קשור. ( היה מותקן מצמד תחליפי וקצת שונה ממה שצריך להיות )

השנייה נמכרה אז אני לא יודע.

 

 

מה הייתה אצלו הבעייה?

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...