Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הכנתי תרשים של איך הכל אמור להתחבר אצלי ברכב


nezzek
שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם יש למישהו רעיונות או הצעות לשיפור

או דברים ששכחתי

אשמח אם תגיבו

 

תודה

untitled.jpg

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך RCA בין המגבר לסאב אלא כבל 2.5 מ"מ.

למה אתה מעביר 2 כבלי מתח מהמצבר?

וכמובן אל תשכח RCA שמחוברים למגברים דרך ה-HU.

כבל רימוט של שירטטת למגבר 4 ערוצים....

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד הערה מהמגבר אתה מוציא כבל לקרוס של הקומפוננט

ומהקרוס עוד 2 כבלים אחד למיד והשני לטויטר

לטויטר לא צריך 2.5 MM מספיק 1.5

מקווה שהבנת את הטעות ושיהיה בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לגבי RCA בין הHU למברים יש(גם סימנתי אותם)

שני מחברים מהמצבר (צודק , איפה מומלץ לחבר את המינוס? לשלדת הרכב?)

לא הבנתי לגבי הכבל רימוט אתה מוכן לפרט?

 

תודה

 

הוספתי תמונה חדשה התכוונת לזה?

untitled.jpg

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שינית?

 

1. לא צריך שתי כבלי מתח לפי מה שאביב אמר. צריך אחד ולפצל אותו.

2. בציור החיווט לקומפוננטים לא נכון. מהקרוס יצא כבל נפרד למיד וכבל נפרד לטוויטר. אבל אני מאמין שבמציאות תעשה נכון.

 

כל השאר נראה סבבה. בהתחלה נבהלתי מהציור:D. טיפה מבולגן.

 

 

 

שאלה קטנה:

בציור כתוב 2 גייג' מתפצלים לשתי כבלים של 4 גייג'. זה סבבה.

אבל אם נגיד עושים כבל 4 גייג' מהמצבר. ומתפצל ל2 כבלים של 4 גייג'?

המערכת הזאת צריכה 2 גייג' בכלל? לא עדיף שהכול יהיה 4 גייג'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מינוס מהמגברים לשלדת הרכב כצר ככל האפשר.

 

סך הכל זו סכימה סטנדרטית שתוכל לימצא בכל אתר של כמעת כל יצרן.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה העליתי את התמונה הלא נכונה

בבקשה ככה זה יראה לאחר התיקונים

שימו לב לשינוי

אגב לאן אני מחבר את הרימוט (למה הוא משמש) וכמה מתח/זרם הוא צורך (זה כבל מסויים או שכל כבל יתאים בתור רימוט)

אגב הכבל שאני ציינתי הוא לא רימוט אלא כבל למיוט של המערכת אשר יתחבר לדיבורית רכב שלי

untitled.jpg

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד הערה מהמגבר אתה מוציא כבל לקרוס של הקומפוננט

ומהקרוס עוד 2 כבלים אחד למיד והשני לטויטר

לטויטר לא צריך 2.5 MM מספיק 1.5

מקווה שהבנת את הטעות ושיהיה בהצלחה

 

לא ידעתי שלשים חוט 1.5 במקום 2.5 זו טעות.

איזה רע זה יכול לעשות?

 

מילא הפוך , אבל אם אתה אומר :)

 

בכל פנים , למה עדיין לא תיקנת את היציאת RCA מהמונובלוק לסאב?

 

הסאב לא צריך חוט רמקול, הוא צריך 8 גייג':D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשים חוט 2.5 לפיצול מהקרוס לרמקולים כשהחוט הראשי לקרוס הוא גם 2.5 - זה לא טעות - זה בזבוז של חוט יקר יותר - אבל זה ממש לא טעות.

 

ולמה לכל הרוחות אתה מחבר את הצופר של האזעקה לכבל של הרימוט?

 

סתם סתם...

 

סה"כ תרשים זה דבר יפה וטוב - הוא בעיקר אמור לעזור לך בהתקנה עצמה ושם הייתי מציע לך להשקיע קצת בסימוני החוטים - למשל, לשים תגיות בקצוות של החוטים של הרמקולים - לדעת איזה חוט הולך לאיזה רמקול ואיזו קוטביות הוא מעביר - זה יחסוך לך המון כאב ראש בעתיד עם פירוקים והרכבות של רכיבי המערכת.

 

בהצלחה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי

עכשיו שיניתי

 

2 שאלות יש לי עכשיו

 

1) לגבי הרימוט (מה זה?? לאן אני מחבר אותו ואיזה כבל נדרש בכדי לחבר אותו)

 

2) מה ההבדל בין כבל 8 גייג' ל2.5 ממ?

untitled.jpg

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרימוט הוא אמור להתחבר מ-HU למגברים זה החוט שנותן פקודה להדליק ולכבות את המגברים. לגבי ההבדל בין כבל 2.5 ל8 גייג חוץ מהמחיר זה העובי שלהם 8 גייג יותר עבה מה-2.5

::FEEL THE {XS} power::

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי הבנתי

אבל באיזה חוט אני משתמש לחיבור הרימוט למגבר (האם זה גם כבל RCA?)

 

והבנתי שאני צריך לחבר את המגברים גם למינוס (לאן עדיף לחבר אותם?)

untitled.jpg

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוט לרימוט יכול להיות חוט חשמל רגיל אפילו של 1-1.5 ממ' , גם חם חוט של רמקול מתאים לזה.

והבנתי שאני צריך לחבר את המגברים גם למינוס (לאן עדיף לחבר אותם?)

 

תחבר לפה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...