Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבה ל6X9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברים

עקב שדרוגו לנוחות והנאה של "חליל"(טנדר סובארו)

החלטתי להתקין מאחורי המושבים זוג רמקולים 6X9 בתוך תיבות

הזוג המדובר הינו pioneer tsa6961r (אגב מה ההבדל בין הסיומת R וE שראיתי שמספר חנויות מוכרות את זה ואת זה?)

שייתכן ויהנה(או יסבול)ממגבר

הלכתי על הדגם הנ"ל כי יש לי ניסיון נעים מאוד מה6960 וידוע לי שהוא חביב בהחלט גם ללא מגבר

לאחר חיפוש קצר ברשת מצאתי תיבה שמידותיה נראים סבירים בהחלט(לא מצאתי בפורום מידות לתיבות כאלה)

מה אתם אומרים?

עדיף שיפנו כלפי מעלה? בזוית כלשהי לאנשהו?יש צורך בפורט קטן?

TL1690-DIMENSIONS.gif

:onfire:
פורסם

ערוך חיפוש בפורום ותבין למה לא מומלץ להתקין 6X9 בתיבות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לך פתרון יותר טוב לסובארו טנדר?

יש כבר 'infinty ref 4 בדלתות והגדלת המידה היא בלתי אפשרית

:onfire:
פורסם

א. אין חיה כזאת "בלתי אפשרי".

ב. בידוד אקוסטי כמו שצריך, רמקולים 6.5 בדלת (תערוך חיפוש בפורום ותבין שניתן להתקין רמקול כזה בדלת שלך), מגבר ממוצע ומעלה, סאב קטן מאחורה ויש לך מערכת מצויינת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוהו:wink:

אני מודע לכל הדברים האלה וגם שקלתי את זה

אבל אני לא רוצה בהם

יש קומפ' ויש מגבר וסאב גם יהיה אם ארצה

אבל ברכב שניתן לפריצה ע"י סיכת בטחון

אני לא מעוניין להפקיר ציוד שכזה

אני חושב ששתי תיבות של 6X9 יספיקו

באתי להתייעץ בנושא התיבות

ולא לשאול "יש לי 600 שקל ואני רוצה מערכת שתפוצץ ת'שכונה מה אתם מציעים?"(בחביבות כמובן)

אני מקווה שאתה מבין אותי חבר

אז אם אפשר בוא נחזור לנושא התיבות

:onfire:
פורסם

ניתן לשים רמקולים פשוטים בקוטר 6.5 אשר ישמעו טוב יותר מה 4" שיש עכשיו, כך שגם אם יגנבו אותם זה לא סוף העולם.

רמקול 6X9 נועד לעבוד בתצורת פרי-אייר (לא פראייר) מלשון אוויר חופשי, ז"א הרמקולים בנויים לעבוד בתיבת תהודה גדולה = בגאז'.

תיבה כזאת קטנה תחנוק אותם והרמקול ישמע בתוכה רע.

 

אני מציע לך לבצע חיפוש בפורום תחת המילה הגבהה כמו גם להיכנס לדף ה FAQ ולראות את הפרוייקטים שיש שם. תוכל לקבל רעיונות לגבי הרכב שלך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן את נושא גודל התיבות והפרי אייר כבר הפנמתי

מה דעתך על בניית מדפים?

הגבהה תהיה בעייתית מכיוון שלאחר החלפת המושבים הרמקולים הנוכחיים נמצאים מילימטרים בודדים

מהמושבים.... בזמן סגירת דלת

אם החורים הקיימים היו בקדמת הדלת אז לא הייתה שום בעיה ולא הייתי קונה את ה4' מלכתחילה

הייתי מתקין קומפ' 6.5 וסוגר עניין

ונניח ואתקין רמקולים בחלק הקדמי של הדלת איך אני סותם את החורים הקודמים שנמצאים במרכז הדלת בצורה אלגנטית?(זו לא בעיה להדביק איזה דיקט מאחורה...)

בתמונה אתה יכול לראות מה המצב שם

ולכן אני חושב שלהוסיף 6X9 יהווה פתרון פשוט ומהיר יותר

אטום.jpg

:onfire:
פורסם
מה קורה חברים

עקב שדרוגו לנוחות והנאה של "חליל"(טנדר סובארו)

החלטתי להתקין מאחורי המושבים זוג רמקולים 6X9 בתוך תיבות

הזוג המדובר הינו pioneer tsa6961r (אגב מה ההבדל בין הסיומת R וE שראיתי שמספר חנויות מוכרות את זה ואת זה?)

שייתכן ויהנה(או יסבול)ממגבר

הלכתי על הדגם הנ"ל כי יש לי ניסיון נעים מאוד מה6960 וידוע לי שהוא חביב בהחלט גם ללא מגבר

לאחר חיפוש קצר ברשת מצאתי תיבה שמידותיה נראים סבירים בהחלט(לא מצאתי בפורום מידות לתיבות כאלה)

מה אתם אומרים?

עדיף שיפנו כלפי מעלה? בזוית כלשהי לאנשהו?יש צורך בפורט קטן?

לי מותקן 9\6 בתוך תיבה אחלה של דבר ועלולי 100 ש"ח לזוג אני ממליץ, לך על זה אם תרצה עזרה אני ישמח

פורסם

תודה על ההצעה חבר

אבל

מחר אני מתחיל לבנות משהו שלא יהיה סגור מדי

מפני שלאחר בדיקה מעשית לאחר עיצות מחבר הפורום איתמר-תודה על ההסבר(פרי-אייר כדי שלא נצא פראייר:wink:)

אכן הם לא יפיקו באס "עשיר" בתיבה סגורה וקטנה

מחר ננסה כמה וריאציות ל"תיבות פתוחות"

 

מבטיח לדווח:-D

:onfire:
פורסם

טוב

אז על הנסיון הראשון יצרתי משהו מאוד פשוט והעיקר:

עובד מצוין!

ותודה לאיתמר שהאיר את עיני(או יותר נכון מנע חושך מאוזניי) שחסך ממני בניית תיבה סגורה לשווא

יש באסים וצליל עוטף בדיוק כמו שרציתי

ולמזלי היו לי (בבוידעם) גרילים של ה 6960 שמגנים לגמרי על הרמקול

כי אלו שהגיעו עם ה6962 לא מכסים לגמרי...

אני מבסוט:-D

בקרוב נבדוק איך זה נשמע עם המגבר(גם הוא עוד בבוידעם)

 

כמובן שהעץ עוד יצופה בלבד....

16-05-07_1306.jpg

:onfire:
פורסם

ככה שומעים איתם טוב?

אצלי היו מחובריפ פיוניר בדלתות של הטנדר ושמעו נהדר. הדלת של הטנדר מספיק גדולה כדי לאפשר לרמקול לעבוד היטב. אפילו יותר טוב מאשר זה מחובר במגש אחורי.

העיקר יש לך סכין לשעת הצורך:lol:

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

תחזור לתגובה 6 בשרשור או שתעשה חיפוש ותמצא את מצוקותיו של בעל ניסאן טראנו שלא הבין למה אין לו באסים מה 6X9 שהיו חנוקים בתיבה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...