Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לפני כחודש פרסמתי נוסע בנוגע לנזילה במפלג, לאחר ניקוי האזור, והתסכלות דקדקנית מהיכן מגיע הזמן, גיליתי שמקורו מאיזשהו רכיב ליד המפלג.

מצורפות שני תמונות בראשונה מצוין הרכיב הנוזל, אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מהו, ואיך לאטום את הנזילה?

התמונה השנייה שבה מככב הטורק בעיקר, וברצוני לברר האם נזילה מהרכיב שמצויין בתמונה הראשונה יכולה להביא שמן גם לאזור ההוא של הטורק, כי היו שמה מצבוריי שמן דיי חזקים, אך האזור לא נוזל.

 

אשמח מאוד לעזרה.

תודה.

02-05-07_1754.jpg

02-05-07_1755.jpg

פורסם

בתמונה הימנית שסתום הVETC נוזל, או בחיבור שלו לראש המנוע מצריך בדיקה יותר מדוייקת.

 

בתמונה השנייה הנזילה כנראה מהמפלג או שוב מהחיבור לראש המנוע בדיקה כנ"ל.

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם

אוקיי, שסתום ויטק.

האם התמונה הוצאה מספר שירות של סיוויק, אם כן מאיזה פרק שאני יוכל גם לעיין כי יש ברשותי את הספר?

והאם החלפה של שני הגומיות האלה עניין רציני או משהו שאפשר לעשות לבד, כמובן שאם יש חוש טכני וכלים מתאימים?

 

שוב תודה.

פורסם

שלום.

יש להחליף את הגומיה של שסטום הויתק אבל!!!

כך בחשבון הגומיה יקרה מאוד ביזמנו היא היתה עולה 470 ש"ח אבל היום יש בשוק גומיות כאלה +- 250 ש"ח.

לגבי הנזילה השניה קשה לאבחן תנסה לצלם בזוית יותר טובה ואז נוכל לראות היטב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

התמונה לא מספר שירות אלא מ-EPC.

חומר רלוונטי בספר שירות הרשמי באיזור עמ' 6-6.

לחבר הפורום מושיק (RACEPAK) היו לא מזמן גומיות למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...