Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יומני היקר:

 

היום "חפרתי" בהילוך ראשון, ואז ירדתי לחפור עם הידיים על מנת לחלץ את האוטו.

לאחר השקיעה והחילוץ נדלקה המנורה המופיעה בתמונות ומסרבת להכבות, מעולם לא נתקלתי בה ברכב הנ"ל וכמובן שאין ספר רכב בנמצא.

טנדר איסוזו, בנזין. שנת 95, אין נזילות מהגיר והכל נראה ונשמע רגיל לחלוטין.

הרכב התחפר ב"פודרה" ונתקע מספר פעמים, עם עזרה ידנית בפינוי החומר מתחת לגלגלים.

מה הנורית בתמונה מנסה להגיד לי?

 

תודה.

תמונה007.jpg

תמונה008.jpg

תמונה009.jpg

פורסם

גם אני זוכר ממספר רכבים שהנורה מסמנת שכל הגלגלים משולבים בהנעה (4X4).

אם אני זוכר נכון בלנד קרוזר יש גם סימון דומה לדפרנציאל (מרכזי אולי) משולב.

פורסם

שבת שלום..זאת מנורה של שילוב 4*4 או שילוב עם לוקרים.במידה ויצאתה מהשטח ועדיין המנורה דולקת ודא שאתה לא משולב וששחרת את הנעילת דפרניציאל.יש סוגים של רכבים שגם צריך לנסוע רוורס קטן כדי לרסט את המנורה.נ.ב קורה גם שמנורות כאלה נתקעות ולא נכבות...

פורסם

אכן,רק ארז יכול לגרום לדברים כאלה !! :twisted:

אין לרכב 4X4 , בקושי 2X4 .

רק עשו לרכב מנוע כבר יורדים לשטח ? ?

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
אכן,רק ארז יכול לגרום לדברים כאלה !!

אין לרכב 4X4 , בקושי 2X4 .

רק עשו לרכב מנוע כבר יורדים לשטח ? ?

 

תנחש למה שקעתי :oops: חיפשתי לנו איפה לעשות סטייקים וזה לא נגמר טוב...

 

בכל אופן, אין 4X4 ברכב, כך שהתשובה לא מתקבלת :-D

פורסם
אולי הרכב עושה שימוש באותו לוח שעונים וצמת חשמל כמו של דגם ה4X4' date=' ובמהלך השקיעה והחילוץ החוט שבמקור הולך ליוניט ה4X4 בטרנספר קוצר לגוף במקום כלשהו.[/quote']

:mm_yeah:

בדיוק מה שרציתי להגיד.

נזכרתי שלחבר עם איסוזו 4X4 היה לוח שונים זהה לזה שיש לך בתמונה.

הרבה רכבים חולקים את אותו לוח שעונים כאשר חלק מהנורות מבוטלות בדגם אחד ופועלות בשני.

פורסם

לחבר יש מיצובישי מגנום. והמנורה דולקת קבוע.

שאלתי אותו לגבי המנורה.

הוא אומר שזה של חיישן כל שהוא שקשור שמצב ה4 על 4.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...