Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוטר שגילה כי מותקן מכשיר בליינר דרש את פירוק המכשיר מהרכב

 

במסמך שניקרא" אישור נטילת רשיון " (לא מדוייק) הוא דרש שהמכשיר יהיה על שולחנו עוד כמה ימים ובתמורה לא ינתן דו'ח.

 

להביא לו את המכשיר לשולחן זו לא בעיה, השאלה אם צריך להביא לו רק את העינייות או את הכל כולל המח (או שבמקום המח אפשר סתם לצרף מח של דיבורית ישנה) והאם זה ישאר שם או שזו רק ראיה להסרת המכשיר.

 

הוא ציין שלא חובה להגיע עם הרכב אלא שהוא רוצה לראות את המכשיר על השולחן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שימוש בבלינדר נופל בהגדארת הפרעה לשוטר במילוי תפקידו כך שעדיף לקנות לו בלינדר ולקוות שבזה תיגמור את הפרשה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא מדויק.

אין לשוטר דרך אמיתית להוכיח שאכן בוצע שידור בפועל, כך שהרשעה היא קשה מאוד, עד כדי כך שהמשטרה נסוגה עד היום מהגשת כתבי אישום.

עם זאת, האיום בסעיף הנ"ל קיים, ובד"כ העניין מסתיים בהחרמת המכשיר.

 

ניתן להציל את המכשיר בעזרת עו"ד שיודע מה הוא עושה, אבל זה בד"כ עולה יותר ממכשיר חדש. :roll:

פורסם

האם משטרה יכולה להחרים ולנטיין 1 או כל גלאי אחר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עד כמה שהבנתי מותר להחזיק בליינד מותקן ברכב , אך אסור להשתמש בו ( :roll: ) .

 

האם למעשה השתמשת בו או לא ? ואם לא - אפשר להוכיח בכלל ?

 

מכתבות שקראתי בעבר , הבנתי שצריך לכבות את הגלאי מיד בהשמע הקול , בעזרת הלחצן המיוחד , ע"מ שלא יראה הבליינדר בפעולה , ואתה מבחינתך מאט את המהירות .

 

אם באמת ובתמים לא השתמשת ( וגם אם כן :p ) , אני חושב שעו"ד טוב יוכל להוציא אותך מזה . מה שכן , כמו שאמרו קודם , לא בטוח שזה משתלם כלכלית .

 

אגב , העניין אם הדיבורית נשמע מעניין , זה לא שהוא בדיוק מכיר את המערכת או הולך לבדוק אותה , מקסימום תגיד שהתבלבלת . :lol:

פורסם

אני חושב שזה אחלה תירוץ להתחדש בבליינדר חדיש וטוב יותר :)

למי ששאל מה זה בליינדר - תעשה חיפוש, אם לא תמצא אני אוכל את הכובע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למיטב ידיעתי אין למשטרה זכות לבצע החרמה ללא הרשאה מבית משפט אלא לשם ביצוע חקירה,

במידה ותפרק את המכשיר ותסור לתחנה יהיה הדבר כמודה באשמה,

אתה לא אמור לפרק שום חלק מהרכב ואם המשטרה "רוצה" לפרק אז שתפעל בתוקף סמכות צו, כמובן

שברגע שכזה שיטת מצליח של להובילך למצב שתפיל את עצמך בפח ותפליל את עצמך לא יתממש לטובת המשטרה.

 

אין זה יעוץ משפטי אולם אילו הייתי אני במקומך הייתי נמנע מלפרק חלקים מרכבי וטוען שאינך מבין מהו המכשיר ומבחינתך הוא

מורכב כאביזר נוי ובמידה ויש למשטרה בעיה עם המצאותו על גבי רכבך היא יותר ממוזמנת לזמן אותך מתוקף צו\פעולה מגובה בסמכות חוקית ולפרקו בכוחות עצמה, אחרי הכל המשטרה אינה הוצאה לפועל שקיבלה הרשאה גורפת מביהמ"ש להחרים ללא אבחנה משבשים בהיכן שהם רק נמצאים וכל מקרה לגופו דורש לפעול ע"י סדרי הדין הנהוגים.

פורסם

למי שלא יודע גם אני לא ידעתי עד לפני שעשיתי חיפוש. בליינדר זה משבש לייזר.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אם המכשיר אסור ביבוא כמו שהיו בזמנו גלאי הרדאר אז יש להם סמכות להחרימו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הוא לא הכריח לפרק, הוא נתן זימון להגיע לתחנה.

ואמר שאם נגיע עם המכשיר לא נקבל דו'ח על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

 

הוא עצר את הרכב לאחר שניסה 4 פעמים לימדוד וקיבל שגיאה 07, ואז ניגש לקדמת הרכב וגילה את העינייות.

 

השאלה שלי אם כשזה מגיע לשולחן שלו הוא משאיר את זה אצלו, כי אם כן אני יביא לו סתם עיניות ואיזה קופסא שניראת כמו מח עם כמה חוטים. (או שאני ישאיל מאיזה חבר-מתקין במידה ואכן זה חוזר ולא נישאר במשטרה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איזה בליינדר מותקן אצלך? זה ה M20? הבליינדר הנ"ל לא אמור להראות 07 אלא 02 או 01

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אין לי מושג מה הדגם, הוא כבר היה על הרכב כשנירכש.

אני יכול לאמר שיש לד ירוק ויש כפתור שמכבה אותה (ואת הבליינדר) ומסתבר שהשוטר היה משכיל ומכיר גם את זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם הוא התגלה ע"י סימן זיהוי 07 באקדח הלייזר - זהו בליינדר ישן..

עדיף להביא אותו למשטרה ולקנות אחד חדש מאשר להסתכל בעבירה פלילית.

(כן כן, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו = עבירה פלילית!)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...