Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

egr- אסטרה 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי אופל אסטרה 2001 בנזין אוטומט כבר 3 שנים כמעט. כל 13 חודש הרכב נכבה ובבדיקה במוסך המרכזי בודקים במחשב ונאמר לי egr לא תקין ומבצעים ניקוי בית מצערת, ניקוי הפיח וכך זה כל 30000 קמ.

הנזק - EGR תחליפי 600 שקל, ניקוי בית מצערת 160 שקל, כך כמעט מדי שנה.

1 כרגע התקלה חזרה על העצמה וכפי הנראה הסיפור חזר העצמו.

2 אני גר באיזור חדרה.

3 האם המחירים סבירים?

4 האם מישהו מכיר באיזור מוסך שמטפל באופל במקצעויות?

5 איך אפשר למנוע תקלה זאת להמשך הדרך?

בתודה מראש אפי

 

*ההודעה נערכה, בפעם הבאה הודעה בלתי קריאה - תמחק!*

פורסם

מתי ניכבה הרכב? בנסיע? בבלימה?, עוד פרטים.

 

יש לי אופל אסטרה בול כמו שלך מאותו שנתון והייתה לי בעיה דומה אבל בבלימה מ80 ל20 המנוע היה ניכבה.

והמחשב היה מראה סימן תקלה EGR .

אחרי שהגעתי לUMI מצאו צינור המובל לבית המצערת מהמנוע והוא היה סתום המוסכנים דחף לצינור ספרי קרבורטורים חותר קטן לפיר הכניסה לצינור וניקוי הEGR הקיים וזהו הבעיה ניפתרה.

**עוד מאט אני יעלה תמונה של המנוע ויראה לך בידיוק את הכבל שנוקה.

פורסם

למה שלא תבטל אותו ?

 

אין לו הרבה צורך בארצנו.

 

בגדול כל מה שהוא עושה זה עוזר בהתנעה קרה ( דוחף מלא זבל למצערת ) ובהתנעה את כל הגזים הרעילים מחזיר למנוע( דוחף הרבה זבל למצערת).

פורסם
מתי ניכבה הרכב? בנסיע? בבלימה?, עוד פרטים.

 

יש לי אופל אסטרה בול כמו שלך מאותו שנתון והייתה לי בעיה דומה אבל בבלימה מ80 ל20 המנוע היה ניכבה.

והמחשב היה מראה סימן תקלה EGR .

אחרי שהגעתי לUMI מצאו צינור המובל לבית המצערת מהמנוע והוא היה סתום המוסכנים דחף לצינור ספרי קרבורטורים חותר קטן לפיר הכניסה לצינור וניקוי הEGR הקיים וזהו הבעיה ניפתרה.

**עוד מאט אני יעלה תמונה של המנוע ויראה לך בידיוק את הכבל שנוקה.

 

אשמח לראות את התמונה והסבר יותר מפורט (התקלה ברכב של אבא שלי).

נראה שזאת הבעיה... לפי דעתך אפשר לעשות את זה לבד?

 

בכללי לבטל את החיישן? מה זה יכול לגרום?

פורסם

יש חיישן אבל אני לא הייתי ממליץ להיתעסק איתם בלי ידע מוקדם זה מסוכן...

מחר אני יעלה תמונות סורי על העיקוב לא היה לי זמן ויסביר לעומק את פיתרון הבעיה(לפחות אצלי זה היה ככה).

פורסם
למה שלא תבטל אותו ?

 

אין לו הרבה צורך בארצנו.

 

בגדול כל מה שהוא עושה זה עוזר בהתנעה קרה ( דוחף מלא זבל למצערת ) ובהתנעה את כל הגזים הרעילים מחזיר למנוע( דוחף הרבה זבל למצערת).

מחזור גזים רעילים נשמע לך כפחות ערך לעומת אי אלו זוזים שתשאיר במוסך על תיקון.

כלומר בריאות שעולה כסף אינה חשובה בעינך כמו רכב שדורש תיקון בכסף.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לכולם אני רוצה לבטל את הegr באופל האם מישהו מכיר מוסך שיודע לבצע את הפעולה 1 האם הרכב יעבור טסט 2 עלות ביטול egr להערכתכם 3 אני גר באיזור חדרה אשמח לשמוע המלצות על מוסך שמטפל באופל אסטרה מקצועי ומחירים סבירים

פורסם

לא מבטלים EGR !

המנוע מתוכנן על ידי היצרן לפעול בצורה מסוימת וגם לעמוד בתקני צמצום זיהום אוויר מסוימים.

שינוי כזה יגרור עליה ברמת הזיהום, ולבטח גם ידליק את מנועת תקלת המנוע באופן קבוע.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

צהריים טובים לכולם!

בואו נעשה קצת סדר בדברים

שסתום EGR זהו שסתום מחזור גזים EXHAUST GAS RECIRCULATION

והוא חלק מתקני הפחתת זיהום אויר אירופאיים

הוא פועל רק במצבים מסויימים בעיקר במהירויות שיוט

אם הרכב נכבה בעצירה ממהירות 80 ומעלה סימן שה EGR נשאר תפוס פתוח וגזי הפליטה

שנכנסים לסעפת גורמים לכיבוי המנוע בסלד סרק

תלה שניה היא שמנורת מנוע דולקת רוב הזמן הפידבק האלקטרוני שה EGR מחזיר למחשב המנוע תקוע

בנק מסוימת ומשבש את פעולת המחשב

בדגם הזה מנוע Z16XE אין אפשרות לבטל את הEGR

שאלות טענות והסברים נוספים יסופקו לכל דורש

לשאלתך לגבי המחירים סבירים לחלוטין

יכול להיות שבמקרה זה דרוש משהו יותר רציני אולי אינפוזיה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
מתי ניכבה הרכב? בנסיע? בבלימה?, עוד פרטים.

 

יש לי אופל אסטרה בול כמו שלך מאותו שנתון והייתה לי בעיה דומה אבל בבלימה מ80 ל20 המנוע היה ניכבה.

והמחשב היה מראה סימן תקלה EGR .

אחרי שהגעתי לUMI מצאו צינור המובל לבית המצערת מהמנוע והוא היה סתום המוסכנים דחף לצינור ספרי קרבורטורים חותר קטן לפיר הכניסה לצינור וניקוי הEGR הקיים וזהו הבעיה ניפתרה.

**עוד מאט אני יעלה תמונה של המנוע ויראה לך בידיוק את הכבל שנוקה.

 

eddy אתה יכול להעלות את התמונה בבקשה?

פורסם
שלום לכולם אני רוצה לבטל את הegr באופל האם מישהו מכיר מוסך שיודע לבצע את הפעולה 1 האם הרכב יעבור טסט 2 עלות ביטול egr להערכתכם 3 אני גר באיזור חדרה אשמח לשמוע המלצות על מוסך שמטפל באופל אסטרה מקצועי ומחירים סבירים

 

ערב רב לך

  1. נסיונות מעניינים תמיד משמחים
  2. לא באופל אסטרה
  3. אי אפשר לבטל את הEGR
  4. ה EGR מחובר למחשב המנוע ויגרום לבעיות תפקוד וזיופים ונורת מנוע דולקת קבוע
  5. נכון שמחירו 600 + מע"מ
  6. נקוי בית המצערת אינו הכרחי

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

אני מחזק את דבריו של EDDY לגבי התקלה ואפשרות פשוטה לתיקונה.

 

בבית המצערת , הכניסה של צינור נשם המנוע, על אף שהמעבר לכאורה בקוטר שלא אמור להסתם, נסתם מפיח , ונסתם חזק.

 

שיחרור הצינור של הנשם מהכניסה לבית המצערת , תחשוף כנראה עובדה של ואקום חלש, עד אי וואקום בכלל.

 

יש לנקותו היטב, והאוטו חוזר לסורו. התופעה הנ,ל לעיתים מקפיצה קוד תקלה של EGR .

 

מנסיון של EDDY שמוכר לי אישית, ומנסיוני בדגם זה של הרכבים לאחר מכן.

 

חבל להשקיע כספים טרם הביצוע הנ,ל.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ש לי בעיה ואני צריך עזרה דחוף!!!

יש לי אופל אסטרה 2001 עברה 115 אלף.. בזמן האחרון נדלקות לי נורות שמראות על תקלה והרכב לפעמים נכבה בזמן נסיעה

בין 30 ל80 קמ"ש הלכתי למוסך מורשה והם החליפו לי חיישן egrוניקו לי בית מצערת. אחרי שיצאתי מהמוסך ונסעתי כמה קילומטרים נידלקה שוב הנורה אבל הרכב כבר לא נכבה חזרתי למוסך עשו לרכב בדיקות ואמרו שקניראה יש בעיה במחשב

הם לא אמרו את זה בוודאות אבל הם חושבים כך.. מה אני צריך לעשות ??? אילך לכבות את הנורה?

וגם הנורה של כריות האוויר נידלקת כל הזמן קיצור אני כבר לא יודע מה לעשות........

×
×
  • תוכן חדש...