Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, מכרתי את האוטו עם המערכת(Alpine 9831, Dotech, GTO 75.4)

ואני מחפש מערכת לאוטו החדש:

1. צריך קומפוננט איכותי קדימה(משהו יותר פאנצ'י מהדוטק) 6.5"

2. HU עם כיוונונים ברמה גבוהה... ועדיף עם כניסה לIPOD או בסגנון. לא מעניין אותי מסך מגניב ושטיות.

3. סאב SQ, כמה שיותר איכותי ומדייק. לא צריך מרעיש.(אני חייב לציין שמעולם לא היה לי סאב ואני לא מבין בזה)

4. הגברה... איך כדאי להגביר? מונו + 2 ערוצים או אחד של 4 ערוצים וגישור?

 

תודה לעוזרים,

התקציב גמיש אם זה משהו שעושה הבדל רציני באיכות.

פורסם

1. היי אנרג'י. 1600 שקל חדש 2 חלקים. בול לצרכים שלך. עולה על הדוטק בכל הפרמטרים.

2. HU יש הרבה עם יציאות ל-IPOD. תפרט יותר מה אתה דורש מ-HU.

3. סאב SQ. לפי אלי סאונדמן אינפיניטי קאפא פרפקט. לדעתי פיניקס גולד קסנון, פיניקס גולד ZR, אדייר אודיו שיבא,הרצים למיניהם דגמי היי אנרג'י.

4. העדפה היא כמובן למונו ו-2 ערוצים.

 

שוב, תביא תקציב בבקשה, זה מאוד יעזור, תביא קצת פרטים מה אתה דורש מהמערכת (SQ\SQL\SPL), תפרט קצת יותר.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
1. היי אנרג'י. 1600 שקל חדש 2 חלקים. בול לצרכים שלך. עולה על הדוטק בכל הפרמטרים.

2. HU יש הרבה עם יציאות ל-IPOD. תפרט יותר מה אתה דורש מ-HU.

3. סאב SQ. לפי אלי סאונדמן אינפיניטי קאפא פרפקט. לדעתי פיניקס גולד קסנון, פיניקס גולד ZR, אדייר אודיו שיבא,הרצים למיניהם דגמי היי אנרג'י.

4. העדפה היא כמובן למונו ו-2 ערוצים.

 

שוב, תביא תקציב בבקשה, זה מאוד יעזור, תביא קצת פרטים מה אתה דורש מהמערכת (SQ\SQL\SPL), תפרט קצת יותר.

 

בברכה,גיא.

גיא הוא רשם תקציב 5000 ש" ומאיפו המחיר של היי אנרג'י ב1600 ש"ח מה בבסטות בת"א

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

כמו שאמרתי אני מחפש מערכת SQ והתקציב כ5000ש"ח

 

לגבי ה-HU אין לי הרבה מה להרחיב חוץ ממה שאמרתי, שיהיה ברמת כיוונונים כמו האלפיין אבל אולי יותר ידידותי ממנו.

 

אין לי בעיה גם לקנות יד שניה.

 

ומה אתם חושבים על אטימה? האם זה משפר בהרבה, כמה זה עולה?

פורסם

ההודעה כבר עברה עמוד ועבר יום.. אז אני מקפיץ.

 

עוד התלבטיות: סאב "10 או 12" האם ה10" יהיה בהכרח חלש ולא מספק והאם ה12" ייתן לי תגובות מספיק מהירות?

 

איך הדגמים של קלריון בסביבות ה 1500 ש"ח?

 

והאם יש לכם המלצות למקומות שיתקינו הכל ואולי גם יימכרו במחירים טובים?

×
×
  • תוכן חדש...