Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RS TURBO מקורית


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחת מתוך 2 מקוריות בארץ בלבד .

 

לוי יצחק העריך אותה לפני חודש ב 95,000 ש"ח !

 

יד 3 ( 02 ברישיון )

 

שנת ייצור 1989

 

נפח 1.85

 

בלוק :

 

בלוק 1.8 CVH

 

הגדלת צילינדרים ל 1.85

 

שטח לבלוק מנוע

 

גל ארכובה :

 

עבר חריטה

 

איזון דינאמי

 

ציפוי כרום

 

מיסבי HEAVY DUTY

 

בוכנות :

 

סט בוכנות מחוזקות של JE PISTONS , לפי הזמנה

 

חיסום קרמי לדפנות

 

טבעות אטימה מחוזקות + פינים לבוכנות

 

טלטלים :

 

סט טלטלים מחוזקים של PAUTER , לפי הזמנה

 

מייסבי HEAVY DUTY

 

אביזרים על הבלוק :

 

משאבת מים חדשה ( מקורית )

 

אטמי מים חדשים

 

משאבת שמן חדשה

 

כל המחזירי שמן חדשים !

 

רצועת תזמון הכי חזקה למנוע של MOTORCRAFT , בהזמנה מחו"ל

 

מותחן חדש לרצועה

 

ראש מנוע :

 

ראש מנוע CVH חדש

 

הגדלת מעברי פליטה

 

החלקת מעברי פליטה

 

הגדלת מעברי יניקה

 

החלקת מעברי יניקה

 

שסתומים חדשים !

 

כפיצים כפולים ומחוזקים לשסתומים של PIPER CROSS , בהזמנה מחו"ל

 

גל זיזים 285 מעלות של PIPER CROSS , בהזמנה מחו"ל

 

ורנר פולי מתכוונן מאלומיניום , של PIPER CROSS , בהזמנה מחו"ל

 

ברגי ראש ARP , בהזמנה מחו"ל

 

אטם ראש מחוזק , של חברת MOTORCRAFT

 

תא מנוע :

 

מיכל צבירת לחצים לשמן , בהזמנה מיוחדת לפי מידות

 

נשם למיכל צבירת לחצים

 

פילטר פתוח K&N מיוחד ל RS TURBO

 

צביעת מכסה שסתומים בחומר דוחה חלודה ובידוד חום

 

אלטרנטור מחוזק ומאוזן לסל"ד גבוה

 

סטארטר חדש

 

מצבר חדש , אחריות ל 20 חודשים ( נשארו 17 )

 

בידוד חום מיוחד לסעפת הפליטה

 

מיכל מים חדש ל RS TURBO

 

צינורות מים חדשים לגמרי

 

מחשב הזרקה :

 

תוכנת מחשב שונה , בהזמנה מחו"ל

 

הצתה :

 

פלאגים מיוחדים לרכבי טורבו , בהזמנה מחו"ל

 

חוטי הצתה , לפי הזמנה

 

רוטור הצתה חדש

 

החלפת תוכנת מחשב ניהול הצתה

 

מערכת גדישה :

 

טורבו GARRETT T3 , A/R 48

 

אינטרקולר חזית אלומיניום , בניה לפי מידות

 

צנרת גדישה חדשה

 

צינורות סיליקון , ללחצים גבוהים

 

שסתופ פריקה חיצוני של FORGE MOTORSPORT

 

מערכת פליטה :

 

אגזוז 2.5 אינץ לכל האורך , בניה מיוחדת

 

דוד אחורי זרימה חופשית מנירוסטה

 

מערכת הינע :

 

גיר מחוזק

 

דיפרנציאל מוגבל החלקה

 

מחזירי שמן חדשים לגיר

 

מוטטת דחיף חדשה

 

כל מערכת ידית ההילוכים חדשה לגמרי

 

קלאץ' קרמי מחוזק , בניה לפי הזמנה

 

גלגל תנופה קל

 

גלגל התנופה עבר איזון

 

מערכת קירור :

 

רדיאטור מיוחד , בניה מיוחדת לפי מידות

 

מאווררים חדשים של חברת SPAL

 

בית טרמוסטט חדש

 

טרמוסטט 80 מעלות

 

מערכת בלימה :

 

דיסקים חדשים , של BREMBO ל RS TURBO

 

רפידות קידמיות , דביקות יותר למאמצים

 

רפידות אחוריות חדשות

 

צינורות בלימה חדשים

 

מתלים :

 

בולמי KONI מתכווננים

 

קפיצי הנמכה 35 מ"מ

 

מוט מייצב קידמי עליון של OMP

 

מוט מייצב קידמי תחתון מחוזק

 

מוטות מייצבים אחוריים

 

מיסבי פרונט מחוזקים !

 

גלגלים סגסוגת קלים ורחבים 15X7 , של MILA MIGLIA

 

צמיגי ספורט DUNLUP דגם SP 9000 ( הורכבו לפני חודש בלבד , ייצור לפני 4 חודשים )

 

שעוני ביקורת :

 

לוח השעונים המקורי עבר הסבה והחלף ללוח שעונים כסוף של חברת LOOK WOOD

 

שעונים בנוסף :

 

שעון 7 אינץ , טכומטר + שיפט לייט של חברת AUTO METER

 

שעון 2 אינץ , AIR FUEL RATIO של חברת AUTO METER

 

חיישן למבדה חדש לשעון !

 

שעון 2 אינץ , EGT של חברת GREDDY , חיישן חדש לגמרי

 

שעון 2 אינץ , BOOST של חברת GREEDY

 

שעון 2 אינץ , חום שמן של חברת AUTO GAUGE

 

שעון 2 אינץ , לחץ שמן של חברת AUTO GAUGE

 

שעון 2 אינץ , חום מים של חברת AUTO GAUGE

 

2 מתאמי קורה לשעוני 2 אינץ

 

כל השעונים הם בצבע כסף , תואמים לרקע לוח השעונים .

 

תוספות מקוריות ברכב :

 

טמבונים , קידמי ואחורי ייחודיים ל RS TURBO

 

קיט חצאיות ייחודי ל RS TURBO

 

ספויילר אחורי ייחודי ל RS TURBO

 

מכסה מנוע עם פתחי איוורור מיוחדים ל RS TURBO

 

סלון פנימי מלא של חברת RECARO

 

גג שמש מקורי

 

חלונות חשמל מקוריים

 

נעילה מרכזית

 

מראות חשמליות

 

תוספות פנים :

 

הגה MOMO

 

מתאם MOMO ל RS TURBO

 

ידית הילוכים MOMO

 

שטיחים MOMO

 

שק עור ומסגרת ידית הילוכים SIMONI RACING

 

ידית בלם יד ושק עור SIMONI RACING

 

מרכב :

 

עבודת פחחות מקיפה , ברמה הגבוהה ביותר

 

צביעה מחודשת של כל הרכב , בצבע מיוחד

 

צביעת על חלקי הפלסטיק

 

צביעת הגלגלים

 

פנסים אחוריים מיוחדים שקופים/אפורים , בהזמנה מחו"ל

 

איתותים קידמיים שקופים , בהזמנה מחו"ל

 

איתותי צד שקופים , בהזמנה מחו"ל

 

מערכת לדים לשימוש בפנסי הרכב

 

פנסי חזית חדשים

 

מנורות חדשות לפנסי חזית

 

מערכת שמע :

 

רדיו דיסק ROCKFORD + שלט

 

קומפוננטים קידמיים ROCKFORD דגם FNQ

 

רמקולים אחוריים 6X9 של CERWIN VEGA

 

מגבר מונובלוק ROCKFORD דגם 325.1 כולל שלט

 

מגבר ROCKFORD דגם 450.4 כולל שלט

 

סאב וופר של CERWIN VEGA דגם V-MAX 600RMS , כולל תיבת תהודה

 

קבל 1.2 פאראד של BOSS

 

RCA של ROCKFORD ( העבים )

 

ציפוי אטימה ייעודי לדפנות הרכב .

 

בנייה מיקצועית הכוללת לוח למגברים ובד להסתרה .

 

על כל המערכת אחריות שנה ( נשארו 10 חודשים )

 

מיגון :

 

קודנית + 2 ניתוקים

 

מערכת אזעקת ביפר LS635 שני כיוונים + מרימי חלונות

 

 

הרכב אצלי 5 שנים .

 

הרכב נבנה מ 0 .

 

אחד האסקורטים המושקעות בקנה מידה עולמי .

 

נשפך על הרכב הזה כסף בסכומים לא מובנים .

 

הספק מוערך : מעל 250 כ"ס

 

באמינות .

 

אני חוזר , באמינות !

 

חום במצב קבוע על 82 מעלות .

 

גם בהאצה למעל 200 קמ"ש...

 

הרכב כוון בעזרת "ווידבנד" , צריכת דלק בינעירונית : 1:12 !

 

ההספק נמוך , כי זה הרכב יומיום שלי . אפשר להעלות את ההספק ע"י העלאת גדישה ותוספת דלק לכ - 350 כ"ס .

 

לא צריך יותר הספק מכרגע לדעתי , למי שמבין , הרכב עם משקל רטוב של שמנים , מים , מערכת וכו'... 1050 קילו בלבד ! משקל יבש 980 קילו .

 

מהירות סופית : 265 קמ"ש , 7300 סל"ד . מנתק חמישי .

 

הרכב נמכר כי אני זקוק לסכום כסף נוסף כדי לפתוח את העסק שאני רוצה וזה אמור להשלים את הסכום .

 

המחיר : 70,000 כולל המערכת . 65,000 לא כולל . ( שווי המערכת 14,000 ש"ח . לא תימכר ללא הרכב )

 

ה"פ . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

מצטער שדחיתי מפגש עם כמה מהמעוניינים .

 

זה בגלל זה : ( ובין היתר כי קשה לי להיפרד ממנה )

 

הוחלף הטורבו לאחד גדול יותר , שמתאים יותר לכמות הפליטה שמוציא המנוע .

 

מה חוץ מזה ?

 

צינור מים תחתון הוחלף לחדש . ( עיצבן אותי שהוא לא שחור כמו שאר הצינורות , אני יודע שאני מטומטם )

 

מיכל מים הוחלף לחדש ( למרות שהיה כבר אחד חדש ) בגלל שהקודם התלכלך ותפס מעט צבע חום .

 

פקק המים הוחלף גם הוא . אם כבר חדש , אז עד הסוף...

 

:wink:

 

הרכב עבר שבוע שעבר טיפול 10 אלף . שמן , פילטר שמן , ניקוי פילטר פתוח , צמצום מרווח פלאגים ( למען הצתה טובה יותר בגדישה גבוהה )

 

להזכירכם , אלו 10 אלף הקילומטרים הראשונים של המנוע... ( ! )

 

מה עוד ?

 

ג'אנט חדש 17 אינץ' על הרכב . ( של חברת O.Z !!! )

 

מידת צמיגים : 205/40/17

 

וכמובן שהכל מאושר ברישיון .

 

נ.ב , מהירות סופית עלתה ל 275 קמ"ש עקב הסטייה בגודל הגלגלים . אם למישהו 265 ק"ש לא היו מספיקים .

 

אם אתם שואלים למה אני משקיע , זה כי אני לא יודע אם יהיה קונה וכרגע ( אלא אם אני אקבל את ההלוואה המתוכננת , אז לתמיד ) הרכב משרת אותי .

 

כמו שאתם שמים לב אני לא חוסך בכסף .

 

תמונות מיום חמישי :

1.jpg

2.jpg

3.jpg

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטע , עכשיו אני מחבר .

 

לפני כשבועיים "נפגשנו" על הדרך בצומת בני-דרור , הייתי על הגרנד-דינק הלבן (טוסטוס כזה גדול) .

 

יופי של אוטו

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה !

 

אחלה...

 

עכשיו תחשוב מה רז יעשה כשיראה שפורום המכירה עבר לצא'ט בגלל שרשמת את זה בטעות במקום בה"פ , כאן בפורום ואני ממש בטעות עניתי גם לך כאן ?

 

:-P

 

( נראה לי הוא יתעצבן ויסגור את הפורום שוב פעם... :lol: )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני אראה את זה לא אוכל להעלים עין, ואמחוק את כל השרשור מייד.

אבל רק אם אראה את זה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מקפיץ .

 

הרכב עבר עוד כמה שינויים . זה מה שקורה כשיש עודף זמן כי ממתינים להלוואה...

 

:wink:

 

 

כרגע 2 מצבים לגדישה .

 

מצב יומיום - 0.75 באר . כ - 210-220 כ"ס .

 

מצב "חזק" - 1.5 באר . כ - 320-330 כ"ס .

 

להזכירכם , ללא המערכת משקל הרכב קצת מעל 1000 קילו + דיפרנציאל מוגבל החלקה . במצב היומיום הרכב מהיר יותר מאימפרזה STI פרודרייב .

 

 

הרכב ימכר ללא המערכת .

 

65,000 ש"ח .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...