Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בירורים בנושא שיפורי מנוע אטמוספרי יעילויות לגבי עליות החלטתי שאני הולך על פרוייקט החלפת המצערת לסט מצערות 45

ההחלפה תתבצע בהחלפת מצערות מזרקים מחשב ניהול מנוע סעפת יניקה וכיוונים

לאחר שקבלתי גם הצעת מחיר חסרת תקדים שאין שני לה (7K) אני רוצה ללכת על זה .

עכשיו לפי מה שהבנתי מבחור שהולך לעשות לי את זה שיש שני אפשרויות סינון אויר:

1) מסנן נפרד על כל מצערת

2)מסנן כללי שישב על כל הקומפלקס של ה4 מצערות

אבל הוא אמר לי שהחסרון באפשרות 2 היא שאם כולם ישבו באותו מסנן יכול להיות גניבת אוויר מבוכנה לבוכנה בזמן שהיא יונקת והשניה דוחסת

האם זה נכון?

אשמח לקבל עצה איזה אפשרות היא הטובה ביותר

ובגלל שהמצערות יושבות בחלק לא קר במנוע האם רצוי לבנות כונס אוויר על המכסה מנוע מעל המצערות שיכניס אוויר קר לפיטר שלהם?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

7K? נשמע ממש זול. באילו מצערות מדובר? איזו סעפת יניקה? איזה ניהול?

עדיף מסנן נפרד על כל מצערת וכונס כמובן. הכונס חייב לאפשר כניסת אויר חופשית, כמובן.

אני מקוה שזה כולל קאמשפט חם יותר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לאחר בירורים בנושא שיפורי מנוע אטמוספרי יעילויות לגבי עליות החלטתי שאני הולך על פרוייקט החלפת המצערת לסט מצערות 45

ההחלפה תתבצע בהחלפת מצערות מזרקים מחשב ניהול מנוע סעפת יניקה וכיוונים

לאחר שקבלתי גם הצעת מחיר חסרת תקדים שאין שני לה (7K) אני רוצה ללכת על זה .

עכשיו לפי מה שהבנתי מבחור שהולך לעשות לי את זה שיש שני אפשרויות סינון אויר:

1) מסנן נפרד על כל מצערת

2)מסנן כללי שישב על כל הקומפלקס של ה4 מצערות

אבל הוא אמר לי שהחסרון באפשרות 2 היא שאם כולם ישבו באותו מסנן יכול להיות גניבת אוויר מבוכנה לבוכנה בזמן שהיא יונקת והשניה דוחסת

האם זה נכון?

אשמח לקבל עצה איזה אפשרות היא הטובה ביותר

ובגלל שהמצערות יושבות בחלק לא קר במנוע האם רצוי לבנות כונס אוויר על המכסה מנוע מעל המצערות שיכניס אוויר קר לפיטר שלהם?

 

שלום אריאל....

 

אין חשיבות לצורה... רק תדאג שלפילטרים יהיו VELOCITY STAKES.....

 

http://img187.imageshack.us/my.php?image=13vg2.jpg

קו---------------------------------------

פורסם

VELOCITY STAKES

אתה מתכוון לשופרות האלה נכון?

אני מאמין שזה בא יחד עם המצערות אתה יכול להגיד לי מה התפקיד שלהם?

 

לגבי הקאמשאפט זה בתכנון אבל כרגע אני מחכה עם זה כי אני נוסע עוד 3-4 חודשים לאנגליה ואני אביא את זה משם יחד עם כל הקיט (קאמשאפט פולי גלגלי שיניים טימינג וכו)כי לא מצאתי בארץ.

 

אולי על הדרך תגידו לי אם אפשר בכלל למצוא את זה בארץ כי לא מצאתי מישהו שמתעסק עם זה אפילו לא פיט סטופ.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

כל הכבוד , אתה בחור רציני

 

מה שכן שקול אופציה שלישית אם אתה מתכוון לזרוק 7 אלף שקלין מרשרשין

 

באותו סכום הרכבת טורבו תתן לך תוספת כוח גדולה יותר על מנוע סגור בבוסט של 0.5

 

תחשוב על זה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

עשיתי בדיקה וככה:

המצערות הם של אופנוע HYVOSA

והמחשב הוא של MESA QUERD

ואת הסעפת הוא בונה לי

אני לא מכיר את החברות האלה אם יש לכם חוות דעת אשמח לשמוע

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

איציק ידידי .

בדקתי גם את נושא הטורבו והסכום עמד על מעל ל10K לפני בוכנות מחוזקות וכו..

אם העלות של טורבו היתה 7K כבר מזמן הייתי עושה .

ועוד בעיה עם טורבו ממה שהבנתי אם אני עושה תאונה אני לא מכוסה מבחינת ביטוח כי זה לא חוקי או משהו כזה

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אתה חושב שקיט מצערות זה חוקי?

בוחן שיפתח לך מכסה מנוע ויראה קיט מצערות יקבל התקף לב.

אם יש לך טורבו הוא יקבל שבץ.

התכוונת למחשב Mega Squirt.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

החלקים הסטנדרטיים במנוע עומדים בטורבו בלחץ נמוך זה נעשה בעבר

בגדישה גבוהה יותר זה כבר לפתוח ראש

וניתן לעשות את הפרוייקט ב-7K אני גם מכיר מישהו שיכול לעשות את זה , אני אברר לך אם תרצה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני בטוח שזה לא חוקי .

אבל זה נראה לי יותר הגיוני שיעשו מזה פחות עניין אם הרכב עדיין אטמוספרי ולא מוגדש.

ואני מאמין שבוחן שיפתח את המכסה ויראה את הקיט מצערות מכוסה בפילטר לא יבין מה זה

וטורבו על האגזוז לא כזה בעיה לשים לב.

 

וד''א איציק בדקתי את הנושא וזה כמעט בלתי אפשרי לשים טורבו אצלנו ברכב כי אין שם מקום שהא יכול להכנס

צריך לבנות לו צנרת שתאריך אותו ואז זה גורע מהתפקוד שלו

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אני בטוח שזה לא חוקי .

אבל זה נראה לי יותר הגיוני שיעשו מזה פחות עניין אם הרכב עדיין אטמוספרי ולא מוגדש.

ואני מאמין שבוחן שיפתח את המכסה ויראה את הקיט מצערות מכוסה בפילטר לא יבין מה זה

וטורבו על האגזוז לא כזה בעיה לשים לב.

 

וד''א איציק בדקתי את הנושא וזה כמעט בלתי אפשרי לשים טורבו אצלנו ברכב כי אין שם מקום שהא יכול להכנס

צריך לבנות לו צנרת שתאריך אותו ואז זה גורע מהתפקוד שלו

 

 

נכנס כמו גדול טורבו , עשו את זה 2 אנשים בארץ על RS2000

דיברתי עם אחד מהם אני אפנה אלייך בפרטי

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אז מאריכים קצת את הסעפת וקונים טורבו עם A/R שמתאים יותר. זה לא כזה סיפור ובפרוייקטים כאלו צריכים לעשות פשרות. אם בונים סעפת טובה זה יכול למזער את הבעיה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

טוב שכנעתם אותי :)

תשיגו לי מספר של מישהו שיכול לבצע כזה פרוייקט בעלות המשוערת ואני אראה לאן זה מתקדם

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני לא מאמין שאפשר לעשות פרוייקט טורבו טוב ב 7000 ש"ח, אפילו על מנוע סגור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...