Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מסלול ראשון שנת 2007


golangti
שימו לב! השרשור הזה בן 6273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול היה היום מסלול הראשון במסלול PIR. בין החודשים נובמבר לפברואר המסלול סגור.

הפעם האחרונה שלי על המסלול בנובמבר שנה שעברה הייתה מאכזבת מאוד. כל מיני רעידות בהגה בזמן בלימה, משיכות ימינה או שמאלה וזנב שנטה לטייל מוקדם מהצפוי העידו שהגיע זמן להחליף בושינגים.

אז לפני כחודש החלפתי את ההבושינג בתחליפי. כן כן אני יודע שיש מפוליאוריטן, אבל אני גם יודע שהם הופכים את הנהיגה היומיומית לקופצנית יותר ולפעמים גם עושים רעשים לא רצויים לאחר זמן מה.

יחד עם הבושינגים האחוריים הוספתי גם שימסים שמגבילים את התנועה של הזרועות האחוריות.

כמו כן החלפי צלחות בלם מברמבו ל ATE, שיפצתי קליפרים קדמיים והחלפתי צמיגים בארבע פינות.

 

בחזרה לעיקר . ארוע פתיחת העונה היה של מועדון מרוצים מקומי קטן בשם TEAM CONTINENTAL. אני משתדל להמנע מימי מסלול בגשם למרות שזה מחדד את כישורי הנהיגה על מגבלות האחיזה. עדיין יש לי פחדים מימי האופנועים בכבישי ישראל, הצלחתי ביום אחד להחליק פעמיים. וגם הפעם שיחק לי המזל, באמצע שבועיים של גשם התחזית הייתה של יום אביבי יבש.

 

לאחר הריטואל הקבוע של החלפת רפידות ואריזת כלים ציוד וכו' בלילה שלפני, יצאתי למסלול.

הגעה למסלול, הרבה מהמשתתפים כבר עובדים על המכוניות. מועדון TEAM CONTINENTAL מתוקף היותו מועדון מרוצים, מנהל את הענינים קצת אחרת. בכל מועדון אחר יש לי מספיק נסיון כדי לעלות על המסלול לבד, אבל איתם הייתי צריך מדריך ובסוף היום אתה מקבל תעודה שמסמיכה אותך להשתתף במירוצי NOVICE. במועדונים כמו BMW\PORSCHE יש הרבה מכוניות יוקרתיות ויקרות. עם מועדוני מרוצים כמו אלה יש הרבה מכוניות זולות יחסית שהוסבו למסלול בלבד. החברה האלה יותר HARDCORE אבל עם תקציב נמוך.

norm_A2C5A959D4C14AD1AE7CBA139BD538D2.JPG

norm_3CE2295A130D42A2ACE7EDC2D313084D.JPG

norm_8D6DC4D2B28A4788A6C91A172A5C222D.JPG

 

 

לעונת 2007 הצבתי לי מטרה: להגיע לזמני הקפה של 1:32. זמני ההקפה שלי נמדדים במצלמת וידאו ולכן רמת הדיוק היא של בערך שנייה, אבל זה מספיק לבינתיים. במשך השנה הקרובה אני קרוב לוודאי יעשה כמה שינויים באוטו ובנהיגה כדי להשיג את המטרה ואני אשתדל לעדכן על שלבי ההתקדמות.

 

המזג אויר בבוקר היה גרוע. המסלול היה רטוב מהלילה שלפני, ערפל סמיך הגביל את הראות ל 30 מטר ובנוסף על כל אלו חלקים קריטיים במסלול ה"הופגזו" בחרא של אווזים שעשו חניית ביניים על המסלול.

 

norm_AF45FC238F26493A872EDC2F2BAE5448.JPG

norm_7911564C049549F59FD6819BD85A7E26.JPG

norm_275B97115F8B4DF297DE8C84897DCD66.JPG

 

יצאנו למקצה ראשון. הערפל התפזר אבל המסלול עדיין רטוב אבל זה כלום לעומת החרא של האווזים

SLICKER THAN SHIT זה לא סתם ביטוי, זה באמת. גם בנסיעה איטית של 40-50 קמ"ש איןלרכב שום אחיזה והרבה קורבנות מצאו עצמם על הדשא. וכך הסתיים המקצה הראשון שהיה יותר איטי מהנסיעה שלי מהביית לעבודה.

 

במקצה השני והשלישי עם המדריך, המסלול התחיל להתייבש והענינים התחילו להתחמם. המטרה העיקרית שלי ליום מסלול הייתה לראות שהכל עובד כמו שצריך, מתלים בלמים וכו'. המסלול יבש והתחלתי לדחוף את האוטו יותר ויותר בכל סיבוב. האוטו מרגיש מצויין. בולם בקו ישר והזנב מרגיש כמעט "נטוע" לעומת שנה שעברה. לאחר סיום המקצה הרביעי בדקתי את המצלמה. זמני ההקפה היו עקביים בסביבות 1:40.

 

במקצה האחרון, המדריך החליט שאני לא צריך אותו ואני יכול לצאת לבד. הירידה במשקל של הנוסע מורגשת מיד. הבחור שקל כ 70-75 קילו וזה משנה הרבה. בסוף המקצה בדקתי את המצלמת וידאו. ההקפה המהירה ביותר הייתה 1:38. 70 ק"ג פחות שווים 2 שניות. חשבון פשוט מביא אותי למסקנה שאני צריך להפטר מ 210 ק"ג כדי להגיע ל1:32 ... לא מעשי. נצטרך לחשוב על משהו אחר.

 

נגמר היום. חזרה הביתה. יש עדיין הרבה עבודה. ברקסים , לנקות את האוטו ועוד.

ליום הולדת שלי אשתי שאלה מה אני רוצה, לא הייתי צריך לחשוב פעמיים: !!!!PIT CREW

norm_DDA5D86C0AB349378FB7CBCA2E8B2E96.JPG

 

אני עדיין עובד על הסרטון אז.....

STAY TUNED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כיף לקרוא :)

בהצלחה במשימה, אני בטוח שתצליח!

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחנות השטיפה מסביב ל-PIR עבדו קשה בסוף השבוע :lol:.

 

אין כמו לנהוג מהר בחרא של תנאים כדי ללמד אותך לנהוג טוב.

 

מוטי

 

You can say that again

 

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סשן 1 - :shock:.

סשן 2 - ה-RX7 הישנה מפתיעה בפניות ההדוקות יותר.

סשן 3 - יופי גולן, חכם עם חיפושית משופרת ואוטו של ספרים :wink:..

סשן 4 - למה הקורבט הכניס לרוורס באמצע הישורת האחורית?

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי:

 

סשן ראשון- אני מסכים

סשן שני- הRX-7 הישנות עושות רושם של מכוניות חביבות, אבל סובלות מחוסר כח משווע.

סשן שלישי- אולי זה נהג ה M3 גורם להם להראות ככה ..:oops:

סשן רביעי- נהג הקורבט עשה מה שהוא אמור לעשות, אם הוא לא יודע לקחת סיבובים, אז הוא צריך לתת לעקוף.

 

אני עדיין מחכה להצעות אין לקזז 6 שניות.

M3- a.JPG

M3- b.JPG

M3- c.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6273 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...