Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים עם 205 Top XRi - סיכום מצולם


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במקור, היתה אמורה להיות כאן הודעה דביקה שמספרת על ה205, על המעללות שעברנו יחד ועוד אי אילו אנקדוטות.

אבל יודעים מה, עזבו אתכם משטויות. אני פשוט אגיע ישר לעיקר, ולתמונות.

 

 

כבר שנתיים ו30K קילומטר שאני מחזיק את הרכב הזה. קשה לי להאמין שהייתי יכול למצוא רכב אחר שהיה מתאים כמו שה205 מתאימה למידותי הטובות. נוחה, זריזה, מהנה לנהיגה, קצת אמינה אבל משאירה מספיק מקום לתעסוקה כשמשעמם ובעיקר מספיק בטוחה ולא מספיק חזקה כדי להכניס אותי לצרות אמיתיות, כאלו שקשה מאוד לצאת מהן.

גם אחרי כל הזמן הזה, ואין ספור של גיחות התגרזנות במגרשים נטושים וכבישים מבודדים, אני עדיין לא יכול להגיד שאני שולט בה כהלכה. אני עדיין מופתע בכל פעם מחדש כשאני מגיע איתה למגבלות, במין משחק טנגו מרושע היא מפתיעה, זורקת לי את הישבן כשאני לא מוכן או מסרבת לתפוס אחיזה בסרן הקידמי, עושה זנבות של דג עם הישבן או פשוט ממשיכה ישר למרות שאני מסובב את ההגה. כנראה שיש עוד הרבה מה ללמוד.

 

אז מה היה לנו?

 

ככה זה היה ביום שהגיעה אלי הביתה.

 

111xe2.jpg

 

כמעט מיד לאחר הרכישה, התחלתי את המסע בעקבות "יישור הקו" האין סופי. למרות שטופלה באהבה אצל הבעלים הקודמים, היה המון מה ליישר כדי שיהיה אפשר באמת להנות ממנה.

ואחרי כמה וכמה ביקורים במוסך, הטיול הראשון לנס-הרים. כאן בגיחה קצרה לתחנת הרכבת בבר-גיורא.

 

222ym8.jpg

 

אחת מהתמונות החביבות עלי.

ה205 הגיעה כדי להחליף את האיביזה, שהיתה דה-יורה של אמא שלי, אבל דה-פקטו שלי. כאן, שתיהן משתזפות בשמש החורפית מתחת לחלון.

 

333iw5.jpg

 

 

תוך כדי התיקונים ויישורי הקו, היה צריך להכניס גם קוסמטיקה.

מכיוון שאסטטיקה ואנוכי הם שתי קווים מקבילים, החלטתי לסמוך על המעצבים הצרפתיים ולשמור על הקווים המקוריים, עם מעט מאוד טאצ' אישי.

בתמונה - צביעת פסי קישוט ופגושים בהשראת איציק.

444jn9.jpg

 

 

לאחר יישור הקו המסיבי, הגיע זמן השדרוגים.

כאן, אחרי מעבר לצמיגים רחבים על ג'נאטים של GTI והנמכה של הסרן האחורי. לא בתמונה - הבולמ"ז החדשים מלפנים, הציריות החדשות, מסרק ההגה והמשולשים.

בקיצור - הגיע הזמן לטרוף את הסיבובים :evil:

 

555ey3.jpg

 

אחרי כל השינויים וכמה שעות מרוכזות במגרש, יום-טיול נהיגה של ממש בכבישי הצפון.

כאן, בעליות מהכינרת אל רמת הגולן.

ולא, לא עצרתי כי הרכב התחמם 8)

 

666fn5.jpg

 

המשפט שהכי יכול לתאר את ההרגשה שלי באותו הרגע - Shit Happens.

בוקר, אני בדרך לעבודה על הכביש המהיר. החלטה שגויה גורמת לי לצאת מהכביש המהיר אל המחלף במהירות גבוהה. בסוף הסיבוב מחכה לי מכונית איטית, שלא ראיתי מהכניסה. לחיצה הגונה על הבלמים, הישבן נזרק ואני בתוך מעקה הבטיחות.

כמעט חודשיים היא עמדה בחנייה, עד שעזרתי כוחות לקחת אותה לפחח.

 

777mw1.jpg

 

וכאן, אחרי הפחחות והצבע.

כמעט ולא מרגישים את המכה, למעט סדק בפגוש ולוחית מספר שבורה.

שניהם, אגב, כבר תוקנו.

 

888nu7.jpg

 

ואיך אפשר בלי תמונות על הבוקים?

חשבתי שאני חכם, וניסיתי לשפץ את האלטרנטור הסורר בעצמי.

זה החזיק בדיוק שבוע, עד שגם השיפוץ שלי החזיר את נשמתו לבורא, ובני ל. נקרא להציל (שוב) את המצב.

999vz9.jpg

 

ושתי תמונות אחרונות בהחלט מהארסנל שצברתי בשנתיים האחרונות.

בשבוע שעבר, אחרי המתנה של כמעט שנה לקחתי לעצמי יום של OFF, ונסעתי לדרום. כבר שנה שאני מתכנן איזה סאשן של יום שלם באזור הדרום, והחורף השנה נתן לי אחלה הזדמנות.

בתמונה הראשונה - הכביש המדהים שמחבר את ערד למצדה. פעם ראשונה שאני מקבל בחילה תוך כדי נהיגה. אפס תנועה ממול, אפס שוליים ואפס מקום לטעויות. אבל הנוף והפיתולים שווים את הכל.

 

1010cu4.jpg

 

הדרך המובילה ממעלה עקרבים למישור רותם.

דרך כורכר שמשמשת בעיקר להסעה של משאיות ענק, ולפעמים מאכלסת גם מטורפים כמוני.

שימו לב לגודל הצמיג (קוטר 55 כמדומני), ודמינו את גודל המשאית שנועלת אותו. הייתי בשוק שראיתה אותה, אז תמונה אין.

 

1111ji4.jpg

 

 

מה צופן העתיד, זאת מי ידע?

בזמן הקרוב אני צריך לשפץ את הסרן האחורי. ההנמכה לא עשתה לו טוב והוא עייף. אחר כך בטח יגיע שדרוג של תא הנוסעים ואולי השדרוג המיוחל של מערכת ההזרקה.

או שאולי, בעצם, מישהו מחפש פיג'ו 205 במצב טוב :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כל הכבוד לך !

 

באמת חסרים אנשים כמוך שמטפלים כמו שצריך באוטו שלהם ..

 

אגב, לא היה עדיף באיזשהו שלב פשוט לקנות GTI ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, לא היה עדיף באיזשהו שלב פשוט לקנות GTI ?

 

אולי באמת היה עדיף.

כשקניתי אותה העדפתי את הTop XRi הסטנדרטית, הקלה והזולה יותר לטיפול ואחזקה מאשר הGTI.

בדיעבד, זאת היתה החלטה נכונה. אני נוטה להאמין שכבר הייתי מתרסק על צלע הר עם GTI. זה בטח מאוד לא פופלארי, אבל עוד כוח בגלגלים זה בהחלט לא מה שהייתי צריך בשנה וחצי הראשונות על הרכב. עכשיו אולי כן, ולכן אני מתכנן שדרוג של מערכת ההזרקה, מה שאמור להוסיף עוד 20 סוסונים לאורווה.

 

 

תודה לכולם על התגובות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מכונית יפיפיה סע בזהירות ושמור עליה .תמשיך להנות ממנה .

קניתי גם לא מזמן 106 אני גם רוצה להתחיל לשפץ השלב הראשון זה לארגן כסף אני רוצה להשים בולמים קליפארים של ברלינגו וצמיגים יותר רחבים כמובן גם ג'אנטים וכל מני דברים קוסמטיים .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך , היה לדעתי שווה לחכות לקנות גירסא ספורטיבית ולהנות איתה באמת ועד הסוף.

אבל זה אני.

 

מה שחשוב זה שאתה נהנה ומרוצה :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך , היה לדעתי שווה לחכות לקנות גירסא ספורטיבית ולהנות איתה באמת ועד הסוף.

אבל זה אני.

 

מה שחשוב זה שאתה נהנה ומרוצה :)

 

ליביו

 

כולם מתחילים מאיפו שהוא.

 

גם אני, ואפילו אתה 8) קורסה זה לא מילה גסה :-P

 

צביקה, סיכום נחמד ומעניין, כל הכבוד.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה יפיפה, אהבתי

אני ראיתי את האוטו שלו, הוא אפילו יותר מטופל משלי.

באמת כל הכבוד.

ובקשר שעדיף GTI, אז לא נכון

אני גם חשבתי לקנות GTI, אחרי נסיעת מבחן+שיחה עם חבר הבנתי שהאוטו הזה לא מתאים לי ליום יום.

לא שיש לו עודף כוח, אבל דורש יותר תשומת לב, והאחזקה טיפה יותר יקרה.

ולבחור צעיר אפשר להסתפק בכאילו. לא שזה 1.1

1.4 על משקל קל זה גם מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על הטיפוח.

אשתי גאה בך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...