Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט x 1/9 - המכונית הכי מהירה בישראל !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגליון אוטו האחרון בפעם השלישית עשו כתבה על המכוניות המהירות בישראל

ומי שהיתה הכי מהירה היתה הפיאט הזאת שמעולם לא ראיתי.

 

איך יתכן שהיא מהירה יותר מהפורשה הכי מהירה בארץ?

עד כמה שזכור לי לפיאט הזאת במקור היו בכלל 85 כוח סוס

איך הגיעו לשיפור כזה מטורף?

 

מנוע בבניה עצמית של הבעלים - ככה כתוב בכתבה

איך אפשר לבנות מנוע לבד?!?!?!?

 

מדהים כל פעם מחדש איזה אנשים מוכשרים יש כאן בישראל הקטנה.

 

מישהו יכול לתת קצת יותר פרטים על הבייבי פרארי המדהימה הזאת?

(צמיג אחורי ברוחב דמיוני לגמרי)

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד כמה שזכור לי לפיאט הזאת במקור היו בכלל 85 כוח סוס

איך הגיעו לשיפור כזה מטורף? הוא לא שיפר את המנוע המקורי. החליף מנוע.

 

מנוע בבניה עצמית של הבעלים - ככה כתוב בכתבה

איך אפשר לבנות מנוע לבד?!?!?!? הוא לא בנה מנוע לבד, עם פטיש ואיזמל. הוא התקין מנוע אחר, שיפר אותו והתאים אותו לרכב.

מדהים כל פעם מחדש איזה אנשים מוכשרים יש כאן בישראל הקטנה.

אכן מכונית מדהימה.

נדמה לי שיש גם מספר תמונות שלה בפורום אספנות בצילומי מפגשים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יהיה מעניין באמת לקרוא את סיפור הבנייה של הרכב, המדהים, הזה.

האם זה מופיע באוטו פברואר? כי עם זה והדראג - אני קונה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ללא ספק,אחד הפרוייקטים היותר מדהימים שנעשו בארץ הקודש !

 

אני זוכר בהופעה הראשונה שלה במועדון החמש,נעמדתי ליידיה לפניי שידעתי עוד מה שיש בקנקן,ופשוט נדהמתי .

פורסם
יהיה מעניין באמת לקרוא את סיפור הבנייה של הרכב, המדהים, הזה.

האם זה מופיע באוטו פברואר? כי עם זה והדראג - אני קונה!

 

אין את הסיפור שלה, אבל יש את המרוץ דראג.

עצה שלי, תעשה מנוי...

המנוי באמת שווה כל עיתון, אני נהנה כל פעם מחדש.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

$$$ - אני מנסה לחסוך לאיזה 306GTI-6 :D:roll:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא בטוח שאני מדבר על אותה X1/9 אבל אני מכיר אחת בארץ עם מנוע של לאנציה אינטגרלה, 16V.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפותח הת'רד, חיפוש קצר אחרי המילים "מפלצות התאוצה 3" גם בפורום וגם בגוגל יניבו לך תוצאות שיספקו אותך די הצורך.

MX-5 NC

פורסם

כסף וידע.

 

נניח קונים מנוע של תמא/קופה וכיוצ"ב.

 

משנים את הקרביים של המנוע (מלכתחילה אגב מדובר במנוע חזק + טורבו) והשינוי כולל מן הסתם החלפת בוכנות לבוכנות מחושלות שיעמדו בלחצים החדשים שהמנוע ייצר אחרי שהגדישה תעלה.

 

השינויים לא יסתיימו כאן אלא אמורים לגעת בכל תחום ותחום של הרכב - החל מתושבות מנוע מיוצרות במיוחד ועד בניית סעפת פליטה ייעודית ושינויי בולמי זעזועים וסטראטים.

 

 

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
כסף וידע.

 

נניח קונים מנוע של תמא/קופה וכיוצ"ב.

 

משנים את הקרביים של המנוע (מלכתחילה אגב מדובר במנוע חזק + טורבו) והשינוי כולל מן הסתם החלפת בוכנות לבוכנות מחושלות שיעמדו בלחצים החדשים שהמנוע ייצר אחרי שהגדישה תעלה.

 

השינויים לא יסתיימו כאן אלא אמורים לגעת בכל תחום ותחום של הרכב - החל מתושבות מנוע מיוצרות במיוחד ועד בניית סעפת פליטה ייעודית ושינויי בולמי זעזועים וסטראטים.

 

 

 

ירון

 

למנוע קופה הכי חזק אם אני לא טועה יש 220 כוח סוס

ומדובר על 5 צילנדר שלא ממש מוצלח לשיפורים

לכן אני מאמין שבחרו בפיאט הזאת את מנוע ה 4 ציל'

 

העניין הוא שלרכב הזה צריך להיות מעל 600 כוח סוס!!!

איך הגיעו לזה?

היא ניצחה פורשה 964 עם מעל 600 כוח סוס

וכמובן סיירה קזוורט' שלפי הערכת הבעלים יש לה מעל 700 כוח סוס

זה מטורף לגמרי.

נהגתי לפני שנה על קאררה GT עם 612 כוח סוס , שכמובן מדובר על מנוע שנבנה במיוחד לרכב על הזה

איך אפשר לנהוג עם יותר כוח על אוטו שבמקור עם 85 כוח סוס (פיאט X 1/9)??!?!?!?!?!

פורסם
למנוע קופה הכי חזק אם אני לא טועה יש 220 כוח סוס

ומדובר על 5 צילנדר שלא ממש מוצלח לשיפורים

לכן אני מאמין שבחרו בפיאט הזאת את מנוע ה 4 ציל'

וכמובן שאתה אומר את כל הדברים ה"מבוססים" הללו אחרי ששיפרת פיאט קופה כלשהי

ואתה מתחשב בעובדה שיש 20VT בארץ עם מגדשים מוגדלים שמוציאות הרבה יותר

מ-220 כוחות הסוס המקוריים ושהן ננהגות באופן יומיומי.

א-הא.

MCS 2008

פורסם

העניין הוא שלרכב הזה צריך להיות מעל 600 כוח סוס!!! מי אמר לך את זה

איך הגיעו לזה?

היא ניצחה פורשה 964 עם מעל 600 כוח סוס נו ?

וכמובן סיירה קזוורט' שלפי הערכת הבעלים יש לה מעל 700 כוח סוס

זה מטורף לגמרי.

נהגתי לפני שנה על קאררה GT עם 612 כוח סוס , שכמובן מדובר על מנוע שנבנה במיוחד לרכב על הזה

איך אפשר לנהוג עם יותר כוח על אוטו שבמקור עם 85 כוח סוס (פיאט X 1/9)??!?!?!?!?!

 

משקל משקל משקל משקל משקל, עכשיו תבין

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני לא יודע אם הייתה כתבה עליו או לא ,אבל אתמול ראיתי לדעתי את אחד משני הכלים ה 4 גלגליים עם יחס ההספק למשקל

הגבוה בארץ אלא אם כן מישהו בנה אימפרזה עם בסביבות 1300 כ"ס ( קצת לא ריאלי בארץ )

מדובר בקארט עם מנוע של אופנוע 600 סמ"ק מודרני כלומר בסביבות 100 כ"ס על 80-90 ק"ג שראיתי אתמול בקארטינג לטרון.

שמעתי גם על קארט עם מנוע של R1 שנבנה בארץ אבל אותו לא ראיתי במציאות לכן הוא בחזקת שמועה.

לגבי הקארט עצמו כל הכוח הזה הוא קצת חסר טעם כי הוא לא מצליח להוריד את כל הכוח הזה לקרקע ( שלא לדבר על פניות )

עדיין מדובר בכלי מרשים ( לדריפטים וברנאאוטים לפחות )


×
×
  • תוכן חדש...