Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

בימים הקרובים אני מתכוון לקנות סאב- Kicker C12 .

לקנות תיבה מיוחדת בישבילו תעלה לי 250 ש"ח, וזה לא משתלם.

 

סבא שלי הוא נגר במקצועו, יש לו נגריה , והוא יכול לבנות לי תיבה לקיקר.

 

בישביל זה כמובן, אני צריך מידות.

בדקתי באתר של קיקר, וזה די מסובך לדעת מה הם מבקשים.

 

בגלל זה אני פונה אליכם - הבנתי שמומלץ לC12 תיבה 35 ליטר.

אני רצה שהמגבר והתיבה יעבדו יפה ביחד, הכוונה היא שהמגבר יתן בומים טובים, אך שגם יהיה מדויק.

 

אז בקצרה - אני מבקש מידות מדויקות לתיבה 35 ליטר.

וגם את המידה המדוייקת של העיגול שאליו יכנס הסאב :)

 

אני גר באיזור המרכז- מאיפה אני יכול לקנות טרמינל לתיבה? האם צריך עוד משהו בנוסף?

 

 

תודה מראש

ניב )

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

2 חתיכות 46.4X37.4 פלטה קדמית ואחורית

2 חתיכות 34X34 פלטות צדדיות

2 פלטות 46.4X34 פלטה עליונה ותחתונה.

 

זה מידות שהמליצו לי בפורום לסאב הזה כמובן שהתיבה אטומה.

פורסם

דווקא לפי החישוב שעשיתי לפי המידות המומלצות מהאתר של קיקר, אלה המידות המומלצות תיבה של 36 ליטר (בערך) :

 

2 פלטות 38X38 - פלטות A

2 פלטות 38X34 - פלטות B

2 פלטות 34X34 - פלטות C

 

בקשר לעיגול שאליו נכנס הסאב- עשיתי חישוב של 12 אינץ' כפול 2.54 (יוצא 30.5 ס"מ) , כל זה לחלק ב2, והכל יוצא 15.25 ס"מ.

שזה הקוטר . לפי מה שאני חושב, לבוא עם מחוגה, ולהתחיל לשרטט את העיגול, או שיש דרך טובה ומדויקת יותר בישביל זה?

 

האם אילו מידות טובות?

 

עוד שאלה חשובה - מה זה טרמינל, איפה קונים, כמה הוא עולה , ואיך אני מחבר אותו לסאב?

מה עוד אני צריך בישביל התיבה - טרייבל? פורט?

 

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אוקי, תודה דבר ראשון לכולכם על העזרה.

 

התיבה תיהיה בצורת מלבן, לפי הדרישות באתר קיקר.

האם המידות שציינתי מדויקות?

 

ואמרו לי שעדיף שהרדיוס לסאב 12 אינץ' יהיה 28 ס"מ, כי עם אני יעשה יותר לסאב לא יהיה קונטרה ולא יהיה לי מקום להבריג אותו, בעקרון הרדיוס צריך להיות 31.

 

טרמינל - איך אני בדיוק מחבר אותו? עושה חור לפי הצורה שלו, ומבריג אותו? לא צריך לאטום עם סיליקון וכ'ו?

מהיכן אני קונה טרמינל באיזור תל אביב?

ואיפה אני קונה גם צמר סלעים?

 

תודה מראש

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

טרמינל אפשר לקנות בכל חנות שמתמחה בחלקי אלקטרוניקה. לגבי החיבור - רצוי לחבר את הטרמינל לריבוע MDF במידתו, שאותו מבריגים לתיבה (אחרי חיבור החוטים). את החוטים מוציאים דרך חור קטן, מחברים לטרמנל, (לא קשה, יש רק פלוס ומינוס), ואת החור אוטמים מבפנים. זאת, כדי לא לפגוע באטימות התיבה ולהימנע מחורים גדולים. זאת הפעולה האחרונה בבניית תיבה, אחריה מחברים את הסאב עצמו.

כך זה נראה בתיבה שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=77652&d=1170001279

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

לבחור שמעלי.

הצורה של התרמינל לא טובה.

הוא בולט. ויכל להשבר בקלות. הוא יפריע להצמיד את התיבה לקיר.

עם אתה מחפש דרך לחזק את המקום של התרמינל.

תחתוך את החור של התרמינל.. תחבר אותו מבלי לשבור אותו (את הפינות על הברגים). ותמרח מבפנים סיליקון. מריחה נדיבה. יבוש של 24 שעות ולהתראות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא רואה צורך לחזק כי:

א. זה גוש של MDF על 4 ברגים ארוכים וחזקים, ואין עליו שום לחץ.

ב. אין שום מטרה להצמיד את התיבה לקיר, היא מחוברת על פרפרים לרצפה, על תושבות מתכת.

ג. תנהגו בעדינות ובזהירות עם הציוד שלכם, חבל על כל הכסף שהושקע!

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

השיטה שלך. היא לא השיטה הנכונה! זה מסוכן לחיבורים.

עם זה טוב לך. תהנה. אני בונה תיבות. לרכב/ ולהגברה. ובצורה המקצועית (לרכב/ לבית/ מערכות מקצועיות/ היי אנד) בונים עם חיבורים שטוחים, ובחלק החיבורים עמוקים! אבל הם בחיים לא בולטים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה רבה על התגובות, רק אם אפשר להתמקד בנושא שלי :)

 

הטרמינל - פשוט לעשות חור קטן בתיבה, שתרכו יעברו החוטים, לחבר אותם לטרמינל, ואחר כך לאטום את החור עם סיליקון, ולחבר את הטרמינל עם ברגים?

 

או - שלעשות חור מרובע, בגדל של כמעט הטרמינל, ואז לחבר את הטרמינל לשם עם הברגים?

 

 

אני צריך למסור כמה שיותר מהר היום את המידות.

האם הידות שציינתי למעלה יהיו טובות לקיקר?

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אני בכלל הייתי עושה משו יותר טוב כדי לשמור עוד יותר על איכות התיבה כאטומה הייתי

מוציא חוט איכיתוי מהסאב דרך התיבה ועושה חור ממש קשן בתיבה לחוט ושם מבפנים סליקון זה יותר טוב לפי דעתי וחוסך זמן וכאבי ראשט

אם אתה הולך על האופציה שלי אז כדי שתעשה חור מאוד קטן ובפנים חשוב שהחוט לא יהיה מתוח עד היציאה מהתיבה (בין החיבורים על הסאב לפתח היציאה) חשוב שיהיה כמה סנטימטרים ספאר

ועוד יותר חשוב לפני שאתה מוציא את החוט מהחור של התיבה לעשות קשר קטן בפנים שלא נראה לעיין שהחוט לא יצא מהתיבה לגמרי ולא ינתק אותו מהסאב עצמו כתוצאה ממשיכה בחוט וכ'ו

 

בהצלחה ..

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

שלום לכולם

 

הרגע חזרתי עם מורל פולס דנדשים :)

בכל מקרה, עשיתי סיבוב בתחנה המרכזית הישנה, ואני חייב לציין שמחירים יותר נמוכים ממה שאתם חושבים.

 

בחזרה לנושא - תגידו לי עם המידות האלה טובות:

 

גובה - 40 ס"מ

רוחב- 45 ס"מ

עומק- 30 ס"מ

 

בעקרון בישביל שהתיבה תיהיה 35 ליטר פלוס מינוס המידות צריכות להיות 35X40X25, אך עובי הפלטות הם 2.1, ובשני הצדדים זה יוצא 4.2 , אז לכל מידה הוספתי עוד 5 ס"מ.

 

האם המידות האלה טובות?

 

וZAMBO, לא ממש הבנתי למה התכוונת. אתה רצית להגיד שעדיף לא לקנות טרמינל?

ועוד משהו - יש לי אופציה לעשות את התיבה עם עץ סנדוויץ'. מה אתם אומרים? תזכרו שהתיבה לא עולה לי כלום אז המחיר של העץ לא משחק פה תפקיד.

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אוקי, עדכון קטן.

דיברתי עם גל, הוא המליץ על תיבה 50 ליטר, ניראה לי שעל זה אני ילך.

 

הנתונים :

 

רוחב- 45

גובה- 35

עומק 35

 

לפי חישוב באוטו-סאונד, הנפח די גדול ויוצא 55 ליטר.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
אוקי, עדכון קטן.

דיברתי עם גל, הוא המליץ על תיבה 50 ליטר, ניראה לי שעל זה אני ילך.

 

הנתונים :

 

רוחב- 45 תקן ל 40 .

גובה- 35

עומק 35

 

לפי חישוב באוטו-סאונד, הנפח די גדול ויוצא 55 ליטר.

 

ניב

אם סבא שלך נגר הוא ידע מספיק טוב איך לעשות חור מתאים לאלמנט ולטרמינל . אנשים כאלו הם אנשים עם חוש טוב.

אני יודע סבא שלי היה נגר גם.

×
×
  • תוכן חדש...