Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1- רדיו דיסק פיוניר דגם 880 פרמייר, בין הדגמים הכי חזקים שנוצרו אי פעם!

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069882_291159496,00.html

 

מחיר מבוקש-2000 שקל!

-----------------------------------------------

2- מגבר לנזר וייב 430

http://www.discountave.net/vi430la4chca.html

מחיר מבוקש- 500 שקל!

-----------------------------------------------

3- מגבר פיניקס גולד (מונובלוק) מגבר אחד האיכותיים ואחד החזקים בארץ!

http://www.adleraudio.com/web/mdl/X600.1/detail.asp

מחיר מבוקש- 2000 שקל!

------------------------------------------------

4- סאבים של סרווין ווגה דגם vmax כל סאב בגודל 15 אינטש! כל סאב 1200 וואט!!!!

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16864

**שימו לב- אצלי כל סאב הוא בעל 2 סלילים של 2 אום! כלומר כל סאב עובד או ב1 או ב4 אום!

מחיר מבוקש על 2 הסאבים כולל תיבה כפולה----> 2000 שקל!!!

-------------------------------------------------------

5- קומפוננט אלפיין 6 וחצי אינטש!

http://www.ciao.co.uk/Alpine_SPS_171_A__6416153

מחיר- 500 שקל!

------------------------------------------------------

6- סאב רוקפורד פאנצ' hx2 סאב חזק וטוב!!! עבד סה"כ 3 חודשים!

עוצמה של 1000 וואט 500 אראמאס!

http://www.cardomain.com/item/ROCRFD2212

מחיר מבוקש-- 800 שקל כולל תיבה מקורית!!!!!!!

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...